Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Manchester United-Burnley

NYTT TEMA
Reddington1

Reddington1
18.04.21 18:58
Sportfreaken: Har jeg sagt at han har spilt dårlig idag? Får du det ut av at jeg skriver at han skal avslutte?

Nei, og det har jeg heller ikke påstått. Du har en merkelig evne til å dra på deg offerkappa med en gang du blir stilt til veggs for meningene dine. 

Jeg har ikke noen meninger som skal passe et narrativ i denne "debatten". Jeg tar deg på det du skriver (og ikke skriver), og det takler du ikke. Og det er selvfølgelig helt i orden - men la det nå være med det da. 

Så er det også fascinerende å se hvordan du mener at andre "tilegner deg meninger du ikke har" og "lyver" med en gang de tolker dine innlegg i den retningen de strengt talt er ment. Sånn apropos uredelig.. 

CryniX

CryniX
18.04.21 18:59
GreySerpent: Godt gjort av Ole å vinne den moralske serien i sitt andre år som manager!

Enkelte vil hevde han gjorde det i fjor også!

molster

molster
18.04.21 19:02

Seirene på Etihad og WHL var morsomme greier, men denne satt! Må være lenge siden sist Burnley tapte på OT. Nå kan den rødhåra Mourinho ta med seg dritten sin i Championship. 

HengeTrynet

HengeTrynet
18.04.21 19:04
Ale-Jet: Fader for et patetisk drittlag Burnley er

Hater sånne lag. Prøver ikke spille fotball engang.

Få det bort!

unitedkid1902

unitedkid1902
18.04.21 19:08

Synes vi så langt farligere ut i angrep enn vi har gjort mot disse lagene på ganske lenge. Marginer imot helt til det jevner seg ut med styringa på 2-1.

Angående målet vi slapp inn så synes jeg i utgangspunktet det skal stå, men problemet er heller at Maguire fikk et mål annullert for mindre i kampen på Turf Moor.

AWB som er skyld i baklengsen for øvrig. Han som har jobben med å stå i veien for Tarkowski og hindre at han skal få god fart inn mot 5-meteren. Når AWB lar Tarkowski løpe rett forbi han, så er Maguire sjanseløs i den duellen uansett hvor armen til Tarkowski er

unitedkid1902

unitedkid1902
18.04.21 19:09
GreySerpent: Irriterende at Ole aldri tar grep før etter 80+.

Jeg vet jo hva du sikter til, men akkurat i dag satt han vel inn Cavani for Fred i pausen?

Knaxern

Knaxern
18.04.21 19:16

"Når man ser på hvordan FIFA og UEFA opererer, ikke minst hvordan Premier League forvaltes, så ser jeg ikke helt hvorfor det skal vinkles dithen at det er klubbene som er skurkene her."

FIFA, UEFA og resten av forbundene har ho gitt etter i mange år for de store klubbene. Nye format av CL flere ganger, Barca og RM med overtak over tv-inntektene, opprettelsen av PL i Englanf for toppklubbene den gang, nylige endringen av tv-avtalen tkl toppklubbene sin fordel, osv.

Nå sier altså FIFA, UEFA og resten av forbundene at nok er nok. Helt riktig og ganske forståelig.

Sportfreaken

Sportfreaken
18.04.21 19:35
Reddington1: Nei, og det har jeg heller ikke påstått. Du har en merkelig evne til å dra på deg offerkappa med en gang du blir stilt til veggs for meningene dine.  Jeg har ikke noen meninger som skal passe et narrativ i denne "debatten". Jeg tar deg på det du skriver (og ikke skriver), og det takler du ikke. Og det er selvfølgelig helt i orden - men la det nå være med det da.  Så er det også fascinerende å se hvordan du mener at andre "tilegner deg meninger du ikke har" og "lyver" med en gang de tolker dine innlegg i den retningen de strengt talt er ment. Sånn apropos uredelig..

« Uniteds klart beste spiller i dag, men det er sikkert ikke så farlig å nevne»

« For øvrig, kritiser gjerne Rashford når han ikke avslutter på riktig tidspunkt. Poenget er at jeg ikke tror dette var et slikt tilfelle.» 

Vet ikke helt hvorfor du prøver å fremstille det som om at du ikke har skrevet dette relativt nylig? Basert på at jeg kommenterer en ‘live-situasjon’ der jeg skriver ‘Avslutte, Marcus. Avslutt’, kan det ikke forstås på noen annen måte enn at du lar fantasien løpe fritt, å ilegger det en større mening enn det som er reelt fra min side. Er du usikker på om noe mer ligger bak, kunne du jo forsøkt å finne ut av dette på en redelig måte, fremfor å svare på måten du gjør. 

Forøvrig har du ikke klart å stille meg til veggs for denne påstanden, om du sitter med den følelsen. Han burde forsøkt å avslutte der, og det har jeg ingen problemer med å redegjøre for hvorfor jeg mener, uavhengig av hva du skulle mene. 

Du kan heller få et nytt forsøk på å forsvare ditt opprinnelige tilsvar med hvorfor det er riktig med 3-4 skuddfinter i den aktuelle situasjonen som ender med balltap, fremfor å forsøke å avslutte.  Evner du det, rent fotballfaglig - kan jeg fortsette diskusjonen med deg, så får vi eventuelt enes om å være uenige. Evner du det ikke, kan du like greit droppe å forsøke - da jeg ikke kommer til å bruke tid på en tullete diskusjon som dette. 

Knaxern

Knaxern
18.04.21 19:51
missChance: Noe en ble hundset for å si. Ingen kan vel være overrasket over dette. Det ble advart mot for 15-16 år siden.

Jepp, jeg husker jeg advarte mot amerikanerne i Liverpool. Det var enkelt å skjønne når man så den lekkede mailen rundt oppkjøpet den gangen. Suksess blender folk, til slutt sitter man i det uten å kunne gjøre noe.

missChance

missChance
18.04.21 20:25
Knaxern: Jepp, jeg husker jeg advarte mot amerikanerne i Liverpool. Det var enkelt å skjønne når man så den lekkede mailen rundt oppkjøpet den gangen. Suksess blender folk, til slutt sitter man i det uten å kunne gjøre noe.

Du husker sikkert enda litt lenger tilbake også. 

Det var ikke måte på hva jeg ble kalt :D Og det var ingen hemmelighet hva Glazerne ønsket den gangen heller. 

(Innlegget ble redigert 18.04.21 20:26)

Knaxern

Knaxern
18.04.21 20:37
missChance: Du husker sikkert enda litt lenger tilbake også. Det var ikke måte på hva jeg ble kalt :D Og det var ingen hemmelighet hva Glazerne ønsket den gangen heller.

Ja, husker hvertfall at både du, dorian og dgg var veldig kritiske til Glazers den gang. Var jo ekstremt med krangel og skittkasting rundt det den gang.

missChance

missChance
18.04.21 20:45
Knaxern: Ja, husker hvertfall at både du, dorian og dgg var veldig kritiske til Glazers den gang. Var jo ekstremt med krangel og skittkasting rundt det den gang.

Keno og jeg var i hvert fall veldig aktive.

Jeg fant nå en post fra 2005:

"Hvis boblen ikke sprekker, tror jeg at Glazer etter hvert vil få viljen sin, og at vi får en europeisk superliga der ingen kan rykke ned osv. Og da er jeg redd for at fotballen slik vi kjenner den, er død..."

Men det var jo så viktig å gi dem en sjanse, må vite!

(Innlegget ble redigert 18.04.21 20:45)

GreySerpent

GreySerpent
18.04.21 22:58
unitedkid1902: Jeg vet jo hva du sikter til, men akkurat i dag satt han vel inn Cavani for Fred i pausen?

Hahaha

Ja, det er sant. Hukommelse er noe drit. :)

Ale-Jet

Ale-Jet
18.04.21 23:26

Wood skulle for øvrig vært utvist rett før pause.

Knaxern

Knaxern
19.04.21 07:39
missChance: Keno og jeg var i hvert fall veldig aktive. Jeg fant nå en post fra 2005: "Hvis boblen ikke sprekker, tror jeg at Glazer etter hvert vil få viljen sin, og at vi får en europeisk superliga der ingen kan rykke ned osv. Og da er jeg redd for at fotballen slik vi kjenner den, er død..." Men det var jo så viktig å gi dem en sjanse, må vite!

Ja, Keno også selvsagt.

Du traff godt der med spådommen. Nå blir det en liga med reklamepauser, finaleshow ala superbowl, merch og matsalg i stor skala for turistene på tribunen, drafts, osv.

Hehe, samme greia med FSG. Måtte gi de en mulighet liksom.

missChance

missChance
19.04.21 09:26
Knaxern: Ja, Keno også selvsagt. Du traff godt der med spådommen. Nå blir det en liga med reklamepauser, finaleshow ala superbowl, merch og matsalg i stor skala for turistene på tribunen, drafts, osv. Hehe, samme greia med FSG. Måtte gi de en mulighet liksom.

Helt utilgivelig. 

Amerikanerne har planlagt å ødelegge fotballen helt fra starten av. Eller gjøre den amerikanisert. Det går ut på det samme. 

Kiedis

Kiedis
19.04.21 09:42

(Innlegget ble redigert 19.04.21 09:42)

mjordan23

mjordan23
19.04.21 09:46
Kiedis: Får Van De Beek mat i kantina i dag?

Var en ganske så klar stempling på foten, så ja det gjøre han nok. 

Saliph

Saliph
19.04.21 09:50

Spurs-bermen begynner åpenbart å bli litt desperate nå.

Kiedis

Kiedis
19.04.21 10:52
Saliph: Spurs-bermen

:'-(

Saliph

Saliph
19.04.21 11:18

:-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg