Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamptråd: Leeds mot Superligapool

NYTT TEMA
bønna1

bønna1
19.04.21 23:06
milanB: Selvfølgelig er det feil. Tyrkeren feilfri

Gud bedre. Du er på det nivået, enten eller? Greit å vite at lista ligger høyt, noe som medfører at alle som spiller før eller siden blir økset (før er nok mer sannsynlig). Kabak har hatt flere gode kamper i det siste, men en liten feil gjør at det hele snus på hodet (PS: han forlot vel i utgangspunktet den mannen han egentlig markerte, siden ingen var på innsiden av målscorer). 

Folkflesk

Folkflesk
19.04.21 23:07
Bakkus: Tror det er kun i Norge og kanskje Sverige av semirelevante europeiske ligaer som snakker om andre medaljer enn gull.

De tenker mao på det, men nekter å snakke høyt om det. 

(Innlegget ble redigert 19.04.21 23:08)

milanB

milanB
19.04.21 23:11
bønna1: Gud bedre. Du er på det nivået, enten eller? Greit å vite at lista ligger høyt, noe som medfører at alle som spiller før eller siden blir økset (før er nok mer sannsynlig). Kabak har hatt flere gode kamper i det siste, men en liten feil gjør at det hele snus på hodet (PS: han forlot vel i utgangspunktet den mannen han egentlig markerte, siden ingen var på innsiden av målscorer).

Nå skal ikke tyrkeren spille midstopper for Liverpool neste sesong, det er nok ganske klart. I etterpåklokens ånd kan man gjerne signere han, helt grei backup.

At unge spillere gjør feil må man leve med, det er læring. Jeg stopper egentlig her med å si at Kabak har gjort sakene sine helt ok, intet mindre.

Sjefan

Sjefan
19.04.21 23:15

« Leeds'  twitter»

Klasseløst, men det er vel fritt vilt nå

Lezah

Lezah
19.04.21 23:17
Sjefan: Klasseløst, men det er vel fritt vilt nå

Ingen av oss som holder med idiotklubbene skal si noe, alt er fortjent.

zephyrus

zephyrus
19.04.21 23:19
Sjefan: « Leeds'  twitter»   Klasseløst

Er det noe som er klasseløst, så er det liverpool, man c, man u, arsenal, tottenham og chelskij.

#EarnItOnThePitch#LeedsForever

(Innlegget ble redigert 19.04.21 23:20)

Deila

Deila
19.04.21 23:20
zephyrus: #EarnItOnThePitch#LeedsForever

Kleint..

Bakkus

Bakkus
19.04.21 23:22
Folkflesk: De tenker mao på det, men nekter å snakke høyt om det.

Hvilke andre land har feiring på podium på stadion over sølv eller bronse?

bønna1

bønna1
19.04.21 23:23
Lezah: Ingen av oss som holder med idiotklubbene skal si noe, alt er fortjent.

Enig. Det er fritt frem for de andre nå. At Leeds på sin offisielle (?) twitterprofil legger ut dette sier sitt.

WaltonBreckRd

WaltonBreckRd
19.04.21 23:24
zephyrus: Lykke til i tegneserieligaen!

Takk!

Folkflesk

Folkflesk
19.04.21 23:25
Bakkus: Hvilke andre land har feiring på podium på stadion over sølv eller bronse?

Kan ikke huske at vi samlet hele førsteelleveren på podium i Perrys glandsdager. Men vi skulle visst opp på en eller annen hest.

(Innlegget ble redigert 19.04.21 23:27)

Lezah

Lezah
19.04.21 23:25
bønna1: Enig. Det er fritt frem for de andre nå. At Leeds på sin offisielle (?) twitterprofil legger ut dette sier sitt.

Jeg har sett sykere ting fra andre offisielle twitter-kontoer, om blant annet München... Assa, her er det bare å stikke huet i gapestokken og ta imot det som kommer.

mcdermott

mcdermott
19.04.21 23:26

--- Leeds vet jo alt om hva griskhet kan føre til,så de skal vi høre på.

bønna1

bønna1
19.04.21 23:28
Lezah: Jeg har sett sykere ting fra andre offisielle twitter-kontoer, om blant annet München... Assa, her er det bare å stikke huet i gapestokken og ta imot det som kommer.

Nekter å stikke rævva i gapestokken. Bare så det er sagt. 

missChance

missChance
19.04.21 23:28
bønna1: Du hadde altså ikke baller til å ta dette når ditt lag spilte?

Bekreftelsen og hva det faktisk var, kom i natt. United spilte ikke da.

Merkelig ting å bli furten over. 

bønna1

bønna1
19.04.21 23:29
mcdermott: --- Leeds vet jo alt om hva griskhet kan føre til,så de skal vi høre på.

Godt poeng. Virker som de har glemt dette. Leve på andres penger osv. 

bønna1

bønna1
19.04.21 23:30
missChance: Merkelig ting å bli furten over.

Ikke furten, også er det jo ikke det det handler om da. Som sagt. Dette kunne du tatt i en Man U-tråd, men du har jo ikke baller til det.

missChance

missChance
19.04.21 23:35
bønna1: Ikke furten, også er det jo ikke det det handler om da. Som sagt. Dette kunne du tatt i en Man U-tråd, men du har jo ikke baller til det.

Men jeg satt og tenkte på det nettopp mens jeg så Liverpool under kampen, etter alt som har kommet fram i løpet av dagen. Derfor virket tråden om nettopp kampen jeg så, som den riktige.

Hvorfor skulle en trenge baller fra å ta det i en United-tråd? Det er ikke så forferdelig kontroversielt. 

Jeg lurer også på hvordan dette påvirker United-spillerne. De er etter sigende lite fornøyde med klubben. De har spilt for CL-plass bare for å få høre at de ikke skal dit. Det vil være helt naturlig om det påvirket motivasjonen.

(Innlegget ble redigert 19.04.21 23:36)

FrannyLee

FrannyLee
20.04.21 07:52

Det jeg fikk ut av denne kampen i denne tråden var at det faktisk er fotballsupportere som mener at forsvarspillere kan spille en feilfri kamp og singler ut enkelte av dem som nærmest ubrukelige når midtbanen ikke henger sammen i det hele tatt

(Innlegget ble redigert 20.04.21 07:53)

SirOwen*MOD*

SirOwen*MOD*
20.04.21 16:23

3 innlegg har blitt slettet grunnet personfokus.

I tillegg har innlegg som siterte regelbrudd blitt slettet. 

Diskuter sak, ikke person.

Klage eller tilbakemelding på moderering kan tas på e-post til diskusjon@vg.no. Kommentering av moderering skal ikke tas i tråden.

/MOD

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg