Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Manchester City-PSG. CL-semi

NYTT TEMA
LarsLie

LarsLie
04.05.21 11:02

Returoppgjøret hvor vårt kjære City leder 2-1 etter første kamp. 

Vi er tilnærmet skadefrie og kan stille med de beste.

PSG later som Mbappe er skadet,men det lukter mindgames lang vei.

Startelleveren kommer vi tilbake til.

Velkommen hver især i kamptråden.

Spennende å se hvor lang tid det tar før troll og gulper dukker opp. Velkømmin tel gårds uansett.

Anelka2

Anelka2
04.05.21 11:21

Mbappe ble vel sett sammen resten av gjengen på flyet til Manchester så rimelig dårlig forsøk på mindgames, han spiller nok. 
Bra utgangspunkt men dette er ikke over før den feite dama synger som Franny ville sagt:)

lsklars

lsklars
04.05.21 11:24

Hva kan frauden Franny få til her.

4-1. Pep kontrollerer dette enkelt inn. 

Tinkler

Tinkler
04.05.21 11:45

Transport-etappe for anti-frauden Pep og hans disipler dette. 

SuperJoeCole

SuperJoeCole
04.05.21 11:56

Ukens minst spennende kamp. 3-0 City på halv maskin. 

Folkflesk

Folkflesk
04.05.21 12:00

3-4, etter to sene mål av City som skaper et hint av spenning mot slutten.

(Innlegget ble redigert 04.05.21 12:00)

Aguero16

Aguero16
04.05.21 12:51

Folket taler. Dette blir så lett for City at kampen kan bare droppes. 

InsVerderben

InsVerderben
04.05.21 14:10

Kan bli litt spennende om PSG presterer som i 1. kampen mot BM, men har ikke den største troen gitt det de viste i 2.omgangen mot City i forrige uke.

Tror på grei kontroll for heimelaget og seier 2-0.

FuglaCity

FuglaCity
04.05.21 14:23

PSG er vekdig enten/eller. Det kan være håpet men også forbannelsen til City. Dette er ganske åpent fortsatt. Vinneren her tror jeg også vinner finalen. 

FrannyLee

FrannyLee
04.05.21 14:26

Her er det nok like greit å bare sette seg ned å lese først som sist.

Jeg kommer tilbake til dette etterpå.

https://en.wikipedia.org/wiki/Murphy%27s_law

(Innlegget ble redigert 04.05.21 14:29)

fugletitteren

fugletitteren
04.05.21 14:29
FuglaCity: PSG er vekdig enten/eller. Det kan være håpet men også forbannelsen til City. Dette er ganske åpent fortsatt. Vinneren her tror jeg også vinner finalen.

Klart i en enkeltkamp kan alt skje, men liten tvil om at det kvalitetsmessig er ganske stor forskjell på PSG/City og RM/Chelsea ja.

TheOpiate

TheOpiate
04.05.21 14:31

Er vel ingen som helt seriøst tror at dette blir kamp?

Dette PSG-laget er ikke i nærheten av PSG på sitt beste. Hjelper ikke at man har Neymar og Mbappe løpendes rundt på topp når City foruten de to er mange ganger så sterke i absolutt alle andre posisjoner. Dette er rett og slett barneskirenn......

AxelRudi

AxelRudi
04.05.21 14:45

Jeg ser Sir Alex har vært på the lowry idag, hotellet til PSG. Han kom ut sammen med eieren etterpå, og da vet vi hva det betyr.

Grattis med avansement PSG.

InsVerderben

InsVerderben
04.05.21 14:51

FrannyLee: "Jeg kommer tilbake til dette etterpå."

Vel, tenker at det i utgangspunktet ikke er stort som kan gå galt for City gitt at det er svært få (om noen) usikkerhetsmomenter!

"The law in mention is not applicable" og står på mitt kamptips..!

Aguero16

Aguero16
04.05.21 14:51
TheOpiate: Er vel ingen som helt seriøst tror at dette blir kamp?

I enkeltkamper kan alt skje. Det har vi sett på Anfield i år. PSG må vises respekt, vi snakker om et lag som har slått ut Barcelona og Bayern Munchen på vei til semifinalen. City med en normal kamp så bør dette gå veien. Men i fjor spilte vi mot Lyon. Det gikk ikke så bra.

InsVerderben

InsVerderben
04.05.21 14:53

AxelRudi: "Jeg ser Sir Alex har vært på the lowry idag, hotellet til PSG. Han kom ut sammen med eieren etterpå, og da vet vi hva det betyr."

Eldreomsorg..? ;)

Aguero16

Aguero16
04.05.21 14:53
AxelRudi: Jeg ser Sir Alex har vært på the lowry idag, hotellet til PSG. Han kom ut sammen med eieren etterpå, og da vet vi hva det betyr.

Ja det vet vi. Det betyr i god VGD ånd at Sir Alex støtter alt det fele som skjer i Qatar. 

Men ja, snodig besøk. Han har sikkert kommet med noen gode råd. Så får nå vi sjå om det hjelper. Sir Alex vet hva han driver med.

DuncanE

DuncanE
04.05.21 14:56
TheOpiate: foruten de to er mange ganger så sterke i absolutt alle andre posisjoner. Dette er rett og slett barneskirenn......

Det samme sa de nok i Barca og Bayern før de kampene.

DuncanE

DuncanE
04.05.21 15:04
Aguero16: Ja det vet vi. Det betyr i god VGD ånd at Sir Alex støtter alt det fele som skjer i Qatar.

Interessant vinkling. Du tenker i motsetning til sjeik Mansour av De Forente Arabiske Emirater som benytter sitt eierskap i City til å hvitvaske seg fra tortur og generell fa..skap? Jeg mener, i god VGD ånd.

Joe_Dassin76

Joe_Dassin76
04.05.21 15:05
AxelRudi: Jeg ser Sir Alex har vært på the lowry idag, hotellet til PSG. Han kom ut sammen med eieren etterpå, og da vet vi hva det betyr.

Greit med litt gratis drinker før kampen :)

lsklars

lsklars
04.05.21 15:07

Deilig å se SAF fyre opp PSG. 

Aguero16

Aguero16
04.05.21 15:07
DuncanE: Interessant vinkling. Du tenker i motsetning til sjeik Mansour av De Forente Arabiske Emirater som benytter sitt eierskap i City til å hvitvaske seg fra tortur og generell fa..skap?

Du tok det dønn seriøst og slukte alt som var ja. Jaja, god kamp.

DuncanE

DuncanE
04.05.21 15:13
Aguero16: Du tok det dønn seriøst og slukte alt som var ja. Jaja, god kamp.

Nei, det gjorde jeg slett ikke. Men jeg tenkte kanskje at du, som City-supporter, burde sett deg noe bedre rundt før du du kasta den steinen. Uansett hvor myk den steinen var og hvor useriøst dette var ment. God kamp.

TrueTopRed

TrueTopRed
04.05.21 15:19
Aguero16: tok det dønn seriøst

Jeg kan bekrefte og kjenner igjen handlingsmønstret.

-

Når det gjelder kampen i kveld, så blir det et eneste langt gjesp for min del. Ikke noe jeg orker å bruke tid på ;)

Regner med at City har opparbeidet seg såpass mye ruttine nå, at man tar dette.

(Innlegget ble redigert 04.05.21 15:22)

TheOpiate

TheOpiate
04.05.21 15:26
Aguero16: I enkeltkamper kan alt skje. Det har vi sett på Anfield i år. PSG må vises respekt, vi snakker om et lag som har slått ut Barcelona og Bayern Munchen på vei til semifinalen. City med en normal kamp så bør dette gå veien. Men i fjor spilte vi mot Lyon. Det gikk ikke så bra.

Men dette er ikke en enkeltkamp, men oppgjør nummer 2 og City leder og har bortemål før kampen. PSG må fram, og City kan kontre mot et veldig shaky PSG-forsvar. Så lenge ikke Pep prøver å finne opp kruttet på nytt(noe han har en tendens til å gjøre i CL, ref Lyon) så skal dette være grei skuring

TheOpiate

TheOpiate
04.05.21 15:29
DuncanE: Det samme sa de nok i Barca og Bayern før de kampene.

Det er nok mulig, men så er ingen av disse lagene på City sitt nivå heller. Så det blir nok en annen diskusjon...

Folkflesk

Folkflesk
04.05.21 15:31
TheOpiate: Men dette er ikke en enkeltkamp, men oppgjør nummer 2 og City leder og har bortemål før kampen. PSG må fram, og City kan kontre mot et veldig shaky PSG-forsvar. Så lenge ikke Pep prøver å finne opp kruttet på nytt(noe han har en tendens til å gjøre i CL, ref Lyon) så skal dette være grei skuring

Hvis Poch er like smart som deg så skjønner han vel omtrent hva han skal gjøre taktisk for å hindre "grei skuring" for City. Men det er selvsagt mulig han er dummere. Han fikk jo tross alt fyken i Tottenham.

(Innlegget ble redigert 04.05.21 15:31)

TheOpiate

TheOpiate
04.05.21 15:35
Folkflesk: Hvis Poch er like smart som deg så skjønner han vel omtrent hva han skal gjøre taktisk for å hindre "grei skuring" for City. Men det er selvsagt mulig han er dummere. Han fikk jo tross alt fyken i Tottenham.

Posch må frem med laget i dag, og gjennom det eksponere ett lag som er ganske skjørt defensivt. Hvis City spiller som de har gjort den siste tiden så plukker de fra hverandre dette PSG-laget uten nevneverdige problemer

Folkflesk

Folkflesk
04.05.21 15:37
TheOpiate: Det er nok mulig, men så er ingen av disse lagene på City sitt nivå heller.

Hvis du mener at Bayern München ikke er på nivå med City så har du rett og slett ikke peiling på fotball. Men det mye av det du skriver som peker litt i den retningen. Forenklinger og overdrivelser hele veien.

(Innlegget ble redigert 04.05.21 15:37)

TheOpiate

TheOpiate
04.05.21 15:41
Folkflesk: Hvis du mener at Bayern München ikke er på nivå med City så har du rett og slett ikke peiling på fotball.

Siden jeg følger mer med på BL enn på PL, så har jeg sett BM forholdvis mye denne sesongen. Fjorårets BM og årets BM er ikke sammenlignbare. Nå skulle forøvrig BM gått greit videre fra oppgjøret mot PSG ved normal utellingen på sjansene, men de er alikevel langt svakere i år enn i fjor. Årets City er etter at Pep fikk orden på laget etter jul langt sterkere enn årets BM-versjon. Hevder du noe annet, så står det ikke akkurat bra til med fotballkunnskapen der i gården heller

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg