Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Aston Villa vs Manchester United

NYTT TEMA
TheBelfastBoy

TheBelfastBoy
09.05.21 17:24
GreySerpent: Må innrømme at jeg syns det er mer straffe til Watkins enn gult for filming.

Det er nesten som det er mer begge deler enn kun en av delene. Gleder meg til en dommer har baller til å gjøre det...

Retnuh_Flim

Retnuh_Flim
09.05.21 18:43

Etter å ha sett situasjonen med det røde kortet ett par ganger til, så synes jeg det er strengt. 

Ikke noe straffespark, men ser ut som en situasjon det angripende spiller er redd for å bli truffet, og faller av ren refleks.

Detvareingang

Detvareingang
09.05.21 18:53
Retnuh_Flim: Etter å ha sett situasjonen med det røde kortet ett par ganger til, så synes jeg det er strengt. 
Ikke noe straffespark, men ser ut som en situasjon det angripende spiller er redd for å bli truffet, og faller av ren refleks.

Hadde akkurat samme tanke når eg så det i reprise, dommeren kunne fint latt situasjonen gå å gitt utspark. Syns litt synd i watkins i den situasjonen. 

Vi var og litt heldig at ikkje Greenwood får straffe mot seg, hands regelen er umulig å skjønne seg på. Skjønner heller ikkje at noen sier straffen til United var billig, det var kun helt håpløst klønete av Luiz og soleklar.

robins

robins
09.05.21 18:59
Retnuh_Flim: angripende spiller er redd for å bli truffet, og faller av ren refleks.

Da anbefaler jeg å se flere kamper med Watkins. Ikke noe nytt dette fra ham. Mister fort fotfeste. Allerede forlatt underlaget før kontakten med Henderson.

Denne mot Leeds illustrerende, hadde en pinlig en i cupen mot Barnet også.

Othellos

Othellos
09.05.21 19:54

Hadde respekt for Solskjær som spiller men som manager har han liten troverdighet. Legger ut om spillere som ikke hadde fått mat på bordet om han var far når de overspiller og faker. Så går han ut og forsvarer at dette faktisk er straffe..Da har du ikke mye gangsyn lenger. Får vondt i foten med stakkarn etter ha tråkket på Konsa.

https://www.youtube.com/watch?v=LOQ6gKGMbWs

KjetilHelle

KjetilHelle
09.05.21 21:53
Othellos: Hadde respekt for Solskjær som spiller men som manager har han liten troverdighet. Legger ut om spillere som ikke hadde fått mat på bordet om han var far når de overspiller og faker. Så går han ut og forsvarer at dette faktisk er straffe..Da har du ikke mye gangsyn lenger. Får vondt i foten med stakkarn etter ha tråkket på Konsa. https://www.youtube.com/watch?v=LOQ6gKGMbWs

Du burde nok høre litt mer etter det han seier. Syns det var på sin plass, og håper du ikkje trur han mente det bokstavelig.  Den situasjonen var usikker faktisk, for å si det slik har folk sagt mye verre ord en OGS seier.

fugletitteren

fugletitteren
11.05.21 15:29
Othellos: Hadde respekt for Solskjær som spiller men som manager har han liten troverdighet. Legger ut om spillere som ikke hadde fått mat på bordet om han var far når de overspiller og faker. Så går han ut og forsvarer at dette faktisk er straffe..Da har du ikke mye gangsyn lenger. Får vondt i foten med stakkarn etter ha tråkket på Konsa.

Ser ikke helt sammenhengen din, eller skrevet med andre ord, hvordan OGS motsier seg selv på de eksemplene du ramser opp.

Men, skjønner at OGS er irriterende for deg. Og det må jo være litt ergerlig, all den tid han far det ganske bra til om dagen. Moro!

Othellos

Othellos
11.05.21 17:48
fugletitteren: Ser ikke helt sammenhengen din, eller skrevet med andre ord, hvordan OGS motsier seg selv på de eksemplene du ramser opp.

Forventet ikke du skulle forstå det heller:-)

Når man i det ene øyeblikket forsvarer en egen spiller som overspiller til de grader som Fernandes gjør i situasjonen mot Konsa ( får grusomt vondt i egen legg etter han selv er den som tråkker motspiller med knotter rett på legg og hyler på straffe). For så i en annen setting går knallhardt ut og høvler over andre lags spillere for overspilling, da ender man med miste respekten for OGS. 

Er i utgangspunktet 100% enig i kritikken OGS kom med mot Spurs for overspillingen, men blir barnehage når han forsvarer egne spillere for samme dumheter. 

Men igjen, hadde ikke forventninger du skulle forstå:-)

MikaelZ

MikaelZ
11.05.21 18:40

Bare å gi opp Othellos

fugletitteren

fugletitteren
11.05.21 20:30

Slik du skrev det virket det som du refererte til situasjonen som ga straffen. 

Uansett, ser liksom ikke helt poenget i å skulle ta OGS for disse uttalelsene, med tanke på hvordan managere har til vane å uttale seg. Men mulig du irroteres av stort sett alle managere, ikke ver jeg. Eller kanskje du er hyklersk? Moro! Men deg om det, åpenbart at OGS irriterer deg, og det er jo helt greit det. 

(Innlegget ble redigert 11.05.21 20:32)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg