Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

CM 01/02

NYTT TEMA
Hilikus
HilikusInnlegg: 1687
24.09.07 13:07
Noen som vet om det er en plass på nettet det er mulig å laste ned dette geniale spillet? Det er så og si umulig å oppdrive på butikker rundt omkring i landet, noe som ikke er rart med tanke på hvor gammelt det begynner å bli.

Men hvis det er noen som har peiling på sider hvor man kan laste ned CM eventuelt FM hadde det vært veldig bra :-)
Persern
PersernInnlegg: 56
24.09.07 20:21
http://thepiratebay.org/tor/3508665/Championship_manager_01_02 :p

om du får noe "not enough memory" når du starter det, last ned act20.exe og qfixosv å kjør det igjennom det:)
KalleEuropalle
KalleEuropalleInnlegg: 597
24.09.07 20:58
Det er verdens beste spill. Tror det er tilgjengelig på Amazon.

-------------------------------------------------------------------------------------
I don't watch TV. It's a cultural wasteland filled with inappropriate metaphors and an unrealistic portrayal of life created by the liberal media elite.
2Birindelli
2BirindelliInnlegg: 92
04.10.07 18:26
KalleEuropalle skrev:
Det er verdens beste spill. Tror det er tilgjengelig på Amazon.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er du tilgjengelig på Amazon?
KalleEuropalle
05.10.07 15:27
Nei jeg er tilgjengelig på telefon.

-------------------------------------------------------------------------------------
I don't watch TV. It's a cultural wasteland filled with inappropriate metaphors and an unrealistic portrayal of life created by the liberal media elite.
2Birindelli
05.10.07 17:27
Det kommer vel an på om man ringer med skjult nummer eller ei.
JoeLouis
JoeLouisInnlegg: 4750
05.10.07 18:05
Persern skrev:
http://thepiratebay.org/tor/3508665/Championship_manager_01_02 :p

om du får noe "not enough memory" når du starter det, last ned act20.exe og qfixosv å kjør det igjennom det:)

Problemet mitt er at det kommer feilmeldinger og at spillet klikker.

Har gammelt brent versjon, så når jeg legger inn patchen må jeg jo ha orginalcd..
brannibrann
brannibrannInnlegg: 445
05.10.07 21:16
Hei. Jeg har lasta det ned nå. Har to filer som jeg har zippet ut. Hva gjør jeg så, og hvordan installerer jeg det?

-bm
brannibrann
brannibrannInnlegg: 445
05.10.07 22:07
Ingen?

-bm
KalleEuropalle
06.10.07 20:24
2Birindelli skrev:
Det kommer vel an på om man ringer med skjult nummer eller ei.

Vel om man ikke spiller med åpne kort så er ikke jeg interessert.

JoeLouis
JoeLouisInnlegg: 4750
07.10.07 15:40
Du kan prøve å mounte med Deamon tools. Men hvordan fikser man cracka update?
2Birindelli
07.10.07 18:30
Det kommer vel litt an på hvem man er?
KalleEuropalle
09.10.07 00:01
Og hva skal det bety.

2Birindelli
10.10.07 00:10
Det betyr akkurat det du vil det skal bety, eller så har jeg en bestemt mening som ligger til grunn for det bestemte utsagnet. Hvorvidt jeg skal avsløre sannheten kommer an på en mengde variabler, som selvsagt er skjult for allmenheten i sin alminnelighet.
KalleEuropalle
10.10.07 00:24
Meg i ræven.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg