Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trøbbel med PS3!

NYTT TEMA
Hilikus
HilikusInnlegg: 1687
26.02.08 16:39
Noen som kan bidra med litt hjelp her?

Jeg har PS3, og når jeg skal starte PES8 kommer det opp at jeg må laste ned de siste oppdateringene for å kunne spille spillet. Greit nok det. Nedlastingen tar veldig lang tid, og når den runder ca 50% dukker det opp en melding om at nedlastingen ikke kunne fullføres/det oppsto en feil eller lignende.
Dette har skjedd tre ganger nå, og siden jeg ikke får lastet ned oppdateringen får jeg heller ikke spilt PES, noe som irriterer meg grønnjævlig!

Noen som har opplevd noe lignende, og som har en anelse om hva jeg skal/kan gjøre?!

Hadde satt ufattelig stor, stor pris på om noen kunne hjelpe meg. Dette er absolutt en krisesituasjon!!
anfieldo
anfieldoInnlegg: 7636
27.02.08 14:02
Kjøp Fifa.
sjursn
sjursnInnlegg: 5571
27.02.08 15:36
Er ikke bare PES dette gjelder. Hadde samme problemet selv, men det var i romjula. Da skyldes det nok høy trafikk, og ja, jeg vet hvor jævlig irriterende det er.

Anbefaler deg bare å vente, det er ikke stort annet å gjøre.

Hm, forresten, jeg har X360, beklager. Dog kan det være noe av det samme som er problemet.
Hilikus
HilikusInnlegg: 1687
27.02.08 20:29
anfieldo skrev:
Kjøp Fifa.

- Takker for et utrolig hjelpsomt svar. Det løser nok alle mine problemer.
lassvold
lassvoldInnlegg: 3568
27.02.08 20:39
Funker det ikke hvis du prøver å spille uten å være tilkoblet internett?
anfieldo
anfieldoInnlegg: 7636
28.02.08 13:18
Hilikus skrev:
anfieldo skrev:
Kjøp Fifa.

- Takker for et utrolig hjelpsomt svar. Det løser nok alle mine problemer.
----------
Bare hyggelig. Du får spilt fotballspill igjen, et bedre som sådan også.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg