Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FM Live (Beta)-tråden

NYTT TEMA
StevieY_

StevieY_
29.06.08 16:25
Er vel flere som spiller, så da trenger vi selvsagt en tråd.

Har vært med et par dager nå, og jeg liker det. Litt mye problemer med serverne, men det får man leve med på beta-stadiet. Kom med helt på tampen av måneden, så det er lite obligatorisk aktivitet, men det gir også tid til å sette seg inn i ting og "se seg litt rundt".

Hvor sjekker jeg hvilken verden jeg tilhører?

Forza---Inter

Forza---Inter
29.06.08 20:03
Du kan bare spørre de du spiller mot da. Jeg er selv i verden 6. Spilt 3 kamper, tapte mot en med 3 *, vant over en med 1.5 *, uavgjort mot en med 1 *
skajskrejpah

skajskrejpah
30.06.08 13:34
Jeg håper FM Live flopper ganske kraftig. Ser med skrekkblandet fryd muligheten for at en suksess her kan gå på bekostning av det ordinære FM-spillet. FM Live er bare en moderne utgave av play by mail og tiltaler meg ikke på noen som helst måte. FM Live kan heller aldri erstatte den intense følelsen man får når man spiller mot noen over nettverk.
Comeback-k9b

Comeback-k9b
30.06.08 15:59
skajskrejpah skrev:
Jeg håper FM Live flopper ganske kraftig. Ser med skrekkblandet fryd muligheten for at en suksess her kan gå på bekostning av det ordinære FM-spillet. FM Live er bare en moderne utgave av play by mail og tiltaler meg ikke på noen som helst måte. FM Live kan heller aldri erstatte den intense følelsen man får når man spiller mot noen over nettverk.

--------------------------

Støttes, Hattrick kan ta seg av latterliggjorte internettfotballspill.

* * * * *
25.05.2005 Mission Imposible is accomplished
limi--

limi--
30.06.08 22:51
Jeg lagde en tråd en gang, som jeg la ut mange bilder o.l. i, men den er kanskje fjernet etter alt VGD-rotet?
danielalves

danielalves
01.07.08 12:37
Kan noen komme med screenshots?
limi--

limi--
01.07.08 17:26
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=176&Group=Fotball+%2D+Spill&ThreadID=1325470&Thread=FM+Live+beta%2Dtesting&Page=0

Her har jeg lagt ut en del bilder. Har ikke spilt på et halvt år, så kan ha skjedd forandringer.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg