Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NM - runde 3 (HT)

NYTT TEMA
Barks

Barks
02.07.08 07:11
Nordbyen - Eva`s Slaver

Møter et bra lag på hjemmebane. Stiller mitt aller beste lag i dag, men tror nok dessverre at motstanderen blir et nummer for store. De vinner sannsynligvis midtbanen, har et forsvar jeg skal få problemer med å score på, og har også et OK angrep.

Er nok avhengig av litt flaks for å kunne gå videre. Vil uansett være fornøyd med cupen denne sesongen, all den tid jeg fikk hjemmekamp (selv om jeg nok en gang har vært uheldig med været; overskyet). Regner med å spille PIC, da jeg trenger all den TSen jeg kan få for å kunne holde plassen i serien.

Tips: 0-2
robertzh

robertzh
02.07.08 13:54
Jeg møter et solid femte divisjons lag med drøye 90AH på midten så her blir det kontringer og forhåpentligvis taktisk seier :)
Barks

Barks
02.07.08 16:09
Slavene clearly had decided to counter-attack when they could.

Bra for meg, da jeg tror de hadde vunnet midtbanen uten CA. Men, tror fortsatt de er favoritter.
robertzh

robertzh
02.07.08 16:14
1-0 :) :)
robertzh

robertzh
02.07.08 16:31
Etter 28 minutter åpnet en kjapp overgang fra The motstandernes midtforsvar helt, og Tomas Hansson kom helt fri og satte iskaldt inn 2-0.

Tomålskårer Tomas Hansson ble 34 år i dag :)
robertzh

robertzh
02.07.08 16:33
Etter 30 minutter, skårte Ballklubb, da et lavt innlegg fra Venedikt Levsha smart ble ekspedert i mål i nærmeste hjørne av Frederic Wynsberghe. 2-1.

Flate!
Barks

Barks
02.07.08 16:33
Skjer relativt lite her, men liker ikke at motstanderen har skapt de to eneste sjansene hittil.
robertzh

robertzh
02.07.08 16:40
Negativ rutine SE til motstanderen, men jeg klarte seff ikke på utnytte det :P
Barks

Barks
02.07.08 16:46
Halftime score was 0 - 0. Slavene held the ball, with a clear 52 percent of possession.

Vel, i hvert fall veldig bra at de kontrer. Er usikker på hvordan jeg skal få sjanser og ikke minst mål, men et ørlite håp er det vel. Men tipper det ender med 0-1-tap.
robertzh

robertzh
02.07.08 16:49
Lagene gikk til pause på stillingen 2-1. Omgangen ble dominert av Ballklubb med imponerende 76% ballbesittelse.

Godt fornøyd med uttellingen i fra omgangen :)
robertzh

robertzh
02.07.08 16:49
Tror du vinner Barks :) Tar den på rutina :P
Barks

Barks
02.07.08 17:03
Tviler, men får håpe du har rett. Hadde vært gull med en runde til.

Edit: ja, kanskje...

After 48 minutes Gunnar Økland made a speedy advance and dropped the ball to Tommy Åkesson who shuffled it past the keeper. The score was now 1 - 0.

:)
Barks

Barks
02.07.08 17:09
Slavene's right side looked dangerous in the 54:th minute, but Torben Roland Olsen made a good save on Kurt Palm's hard shot to the top corner.

Må si jeg er litt heldig i dag og da. Tipper de har et par sjanser igjen nå.
Barks

Barks
02.07.08 17:10
Knut Næss got left behind when Nordbyen's Gunnar Økland made a sudden pull forward in the 55:th minute, finishing off with a swift strike. 2-0!

:))) Nå bør det gå veien
robertzh

robertzh
02.07.08 17:14

Ristea Catanã var først på et langt oppspill fra The-forsvaret i det 50. minutt. Han beholdt roen og satte ballen bak målvakten, stillingen ble 3-1.

:)

Nå har jeg snart ikke flere kort å spille :D
Barks

Barks
02.07.08 17:16
Kan fort bli avansement på oss begge, dette :)
robertzh

robertzh
02.07.08 17:19
har ikke vært en synlig sjanse i andre omgang, men en kontring tyder jo på at en av sjansene er brukt :) så kan i værste fall få fire i mot, men det er lite sannsynlig :P
robertzh

robertzh
02.07.08 17:32
Gjestene kom litt nærmere da Mikael Niklasson avsluttet et innlegg fra venstre sikkert i mål i det 75. minutt. 3-2 ble stillingen.

FLATE!

Nå er det spennende igjen!
Barks

Barks
02.07.08 17:46
Yes! Endte med 2-0-seier.

Må takke HT-gudene som for første gang på lenge var på min side, og motstanderen som gikk på en taktisk blemme ved å bruke kontringer.

Ble avansement til deg også, ser jeg. Gratulerer!

Satser på ny tråd neste onsdag :)
robertzh

robertzh
02.07.08 17:47
YES! :) Seier :)
robertzh

robertzh
02.07.08 17:47
Klart det barks :) Ny tråd :) Love this game :)
Barks

Barks
02.07.08 18:12
Det er bra.

Da er det bare å vente spent på motstanderen i 4. runde. Har ikke noen forventninger til den runden, men har jo et ørlite håp om å få nok en motstander som er mulig å slå.
Åsboer

Åsboer
02.07.08 18:29
Ås 3 – 2 Vinsands

Dato : 02.07.2008 16:00
MatchID: 186783104
Stadion : Nye Ås Stadion (Die Grüne Platz)
Tilskuere: 39186

Det var brukbart spillevær for fotball, og på Nye Ås Stadion (Die Grüne Platz) hadde 39186 tilskuere benket seg for dagens kamp. Ås valgte å bruke en 3-5-2 oppstilling. Følgende spillere hadde fått trenerens tillit: Løvberg - Saminin, Olano, Lock - Fata, Prats, Riemann, Köhler, Iturri - Burba, Tillskog.

Lagoppstillingen til Vinsands innebar en interessant 3-5-2-formasjon. Lagoppstilling: Kanyó - Majdziak, Kazantsev, Strandfeldt - Piper, Thonard, Boudrie, Martín, Giordanengo - Argün, Cadalso.

Ås prøvde å ta i bruk en utmerket evne til å angripe i midten. 25 minutter ut i kampen, gav dommeren Ås en straffe. Alfredo Olano satte kjølig inn straffen til 1 - 0 ledelse. Publikums jubel stilnet i kampens 26. minutt da gjestenes José Cadalso kom igjennom på venstrekanten og kvitterte til 1-1. Alfredo Olano kunne ha gitt Ås ledelsen i det 30. minutt, men frisparket strøk stolpen. Ås tok i det 36. minutt ledelsen 2-1 da Björn Tillskog dempet et vakkert innlegg og dundret ballen inn på halvvolley. Ved pause var stillingen 2 - 1. Ås styrte spillet med 64% ballbesittelse.

I kampens 47. minutt falt Björn Tillskog dramatisk nær 16-meteren. Dommeren oppfattet det som filming og delte ut et gult kort. Gjestene gav ikke opp håpet og etter 63 minutters spill kom Feliks Majdziak gjennom hjemmelagets midtforsvar og kvitterte til 2-2. Dommeren gav Jani Lock hos Ås gult kort etter en meget stygg felling. Björn Tillskog ga sitt Ås ledelsen med 3-2 da han vendte bort gjestenes midtforsvar og plasserte ballen knallhardt og utagbart for keeperen. Vladimir Saminin hos Ås fikk i det 83. minutt se det gule kortet etter å ha sabotert et raskt frispark fra motstanderne. Etter 86 minutter burde Alfredo Olano ha avgjort kampen for Ås, men den lure lobben fra venstre gikk rett over målet. Björn Tillskog visste at han var i trøbbel etter å ha holdt igjen motstanderen. Til tross for at han beklaget det hele overfor dommeren ble Ås-spilleren gitt sitt andre gule for dagen og henvist til garderoben. Ås dominerte omgangen med 65% ballbesittelse.

Den beste spilleren til Ås var uten tvil Okke Köhler. Vladimir Saminin gjorde derimot et katastrofalt inntrykk. Den beste spilleren til Vinsands var uten tvil José Cadalso. Yakov Kazantsev hadde derimot en forferdelig dag på jobben. Kampen endte 3-2.

Ås Il
Spillerbørs og lagoppstilling
Laginnstilling Normal
Taktikk Angrep i midten
Taktikknivå utmerket

Midtbane god (høy)
Høyreside forsvar middelmådig (veldig høy)
Midtforsvar god (høy)
Venstreside forsvar svak (veldig høy)
Høyreside angrep dårlig (høy)
Sentralangrep svak (veldig høy)
Venstreside angrep svak (lav)

Vinsands Winners
Spillerbørs og lagoppstilling
Laginnstilling (Skjult)
Taktikk Normal
Taktikknivå (Ubegrenset)

Midtbane svak (høy)
Høyreside forsvar middelmådig (veldig høy)
Midtforsvar akseptabel (veldig lav)
Venstreside forsvar akseptabel (høy)
Høyreside angrep middelmådig (veldig høy)
Sentralangrep god (veldig lav)
Venstreside angrep middelmådig (veldig lav)

Home team Away team
Ratings: 185 171
Defence: 63 64
Midfield: 81 45
Attack: 41 62

---------------------------------------------
Jeg er nesten glade jeg var på jobb mens detta pågikk, for hadde jeg fult med hadde jeg sannsynligvis vært særdeles nervøs. Ganske imponert over Tillskog, som for andre køpprunde på rad pådrar seg et rødt kort, som ødelegger litt for meg med tanke på at det er toppkamp til helgene. Uansett er jeg veldig, veldig fornøyd med fjerde runde i køppen:)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg