Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NM - runde 4 (HT)

NYTT TEMA
Barks

Barks
09.07.08 09:10
Er dere klare, robertzh og Asboer (og evt. andre VGDere som fortsatt er med iNM)?

Nordbyen - bee-digital

Etter en begredelig start i serien, er det godt å fortsatt ha cupen å se frem til. I dag blir nok motstanderen et par hakk for store, er jeg redd. Men et lite håp har jeg jo alltids, og med flaks og/eller litt undervurdering fra motstanderen, så kanskje...

Tips: 1-3
Barks

Barks
09.07.08 16:07
Jaja....det var dét cupeventyret

bee-digital were mostly trying to use their skill at attacking on the flanks. The visiting Ákos Gergely was booed thoroughly by the home crowd in the 2:th minute, after he broke through the middle and scored, resulting in the visitors taking the lead. 0 - 1 was the score. A thrilling play through the middle in the 4:th minute gave bee-digital's Noah Schlüter a chance to increase the lead, and he did not disappoint. The score was then 0 - 2. Sven Bekkelund increased the visitors' lead by putting a volley shot away on a pass from the right. 0 - 3.
Barks

Barks
09.07.08 16:19
Her skjer det virkelig mye i starten. Øyner faktisk et ørlite håp igjen, nå.

Nordbyen reduced the lead to 1 - 3 in the 17:th minute when Nils Michaelsen got the best of a ball floated in from the left. The corner kick from Einar Hageland set Kristoffer Hogstad up perfectly, as he soared to meet the ball, heading it in for 2-3.
robertzh

robertzh
09.07.08 16:23
Henger med så vidt :)

Kampen pågår, 22 minutter av første omgang er spilt.

De 32982 som hadde funnet veien til Stadium of Theµan ble møtt av et voldsomt regnvær. The hadde valgt en strategisk 5-3-2-formasjon. Følgende spillere fant sin plass på banen: Salomon - Spieler, Eldar, Branimirović, Hajkowski, Cortallo - Hansson, Crescenzi, Admiraal - Catanã, Viio.

666 begynte med en 3-5-2-formasjon. Følgende spillere fant sin plass på banen: Svensson - Paust, Furuseth, Nordli - Jansen, Mansikkala, Utgård, Pedersen, Hauge - Pettersen, Solstrand.

The så ut til å foretrekke kontringsspill. 666 brukte en fantastisk evne til å konsentrere sine angrep mot midten i stedet for på kant. The forsvaret var flinke til å sette igang kontringer, men denne gang ble avslutningen fra Ristea Catanã enkelt reddet av målvakten. Thomas Paust gjorde et flott soloraid i midten og kunne gitt 666 ledelsen i det 21 minutt, men Michael Salomon satte en stopper for målet i siste sekund.
Høydepunkter

Status: Brent en kontring og reddet en sjanse mot. Dette er en kamp jeg virkelig trenger å sette sjansene! Da er vel to sjanser brukt da... :)
robertzh

robertzh
09.07.08 16:25
Nice barks :) Hvis du trenger motivasjon så er det jo bare å se på denne 170938460 :)
robertzh

robertzh
09.07.08 16:35
Odd Pedersen holdt på å gi gjestene ledelsen i det 33. minutt, men en opplagt Michael Salomon slo ballen til hjørnespark.

Tredje spolerte sjansen... hvor den ene førte til en spolert kontring ergo 0-0 enda :)
robertzh

robertzh
09.07.08 16:38
Vidar Pettersen hos 666 klarte å komme seg fra forsvarerne på høyresiden og skårte. 0-1 til bortelaget.

SVARTE!
robertzh

robertzh
09.07.08 16:39
Kris Jansen var noen centimetre fra å øke gjestenes ledelse, men lobben over Michael Salomon gikk over.

Fire?
Barks

Barks
09.07.08 16:46
Halftime score was 2 - 3. Nordbyen held the ball, with a clear 53 percent of possession.

Jaja, er ikke helt umulig dette. Men er avhengig at jeg er effektiv på de få sjansene jeg får. Tipper jeg får ca. 2 sjanser til, motstanderen omtrent det samme.
Barks

Barks
09.07.08 17:07
Også 2. omgangen starter på en elendig måte. NÅ er det nok kjørt.

bee-digital's Kjell Sandnes received a play slashing through the home side's central defense in the 52:th minute, and chipped it past the keeper to score the 2 - 4 goal. The home crowd was not pleased with that one. The game had been on for 52 minutes when Kjell Sandnes broke through on the right, upping the score for bee-digital to 2 - 5, much to the home crowd's dismay.
Barks

Barks
09.07.08 17:09
2-6.

Jaja, det var i hvert fall spenning en god stund.
robertzh

robertzh
09.07.08 17:20
The hadde mange giftige kontringer og etter 40 minutter av kampen kunne Marco Crescenzi gjøre 1-1 etter et langt oppspill på høyrekanten. 1-1 var stillingen ved pause. 666 styrte spillet med 74% ballbesittelse.

YES! :)

Andre omgang:
Michael Salomon viste sin storhet da han etter 61 minutt stoppet et skudd av Vidar Hauge.

Stoppet ett skudd. Jeg har en mulig kontring igjen og stillingen er enda 1-1 og det har ikke vært noen SE'r enda, eller har vært en neggativ vær SE.
robertzh

robertzh
09.07.08 17:24
Etter gjentatte tilfeller av holding i trøya ble John Furuseth på 666 belønnet med et fortjent gult kort.

UT MED SVINET :P
robertzh

robertzh
09.07.08 17:31
Hyllesten til Ristea Catanã runget over stadion etter målet i det 74. minutt som førte The opp i ledelsen 2 - 1.

YES! Håper dette holder helt inn!
robertzh

robertzh
09.07.08 17:33
I det 77. minutt mente mange at dommeren var for snill da han bare gav Amnon Eldar fra The et gult kort for å ha kommet for sent inn i en duell.
robertzh

robertzh
09.07.08 17:37
Ett av mange fantastiske innlegg fra Kris Jansen resulterte i det 80. minutt i at Vidar Pettersen sikkert kunne bredside inn 2-2. 2-3 ble stillingen i det 82. minutt. Konsta Mansikkala hos 666 brøt igjennom i midten og lobbet inn ledermålet.

SVARTE! Da røyk også jeg denne runden i cupen :P
Åsboer

Åsboer
09.07.08 19:51
Blei 0-5, og rett ut av køppen i dag.. Jaja, er strålandes fornøyd med 4. runde, og 3 hjemmekamper, som ga en meget pen inntekt.
Klikk for å gå tilbake til toppen