Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Napoli - nye utfordringer!

NYTT TEMA
rodriques

rodriques
10.07.08 23:02
Startet nettop en save på Football Manager 08 med Napoli, og er vel igrunn ganske påvirket av Napoli-tråden under Fotball - Internasjonalforumet.

Prøver å signe endel "gamle" spillere, a là Crespo, Igor Tudor osv. Noen med gode anbefalinger? Kommer til å spille standard 4-4-2 med offensive vinger og med en "defensiv" midtbanespiller, altså med pil bakover.
Har også prøvd å kjøpe Andrea Gasbarroni til Høyrekanten min.

Alle tips mottas med stor takknemmelighet!

Edgar Davids og Samuel Koffuor er nå hentet inn som backupspillere til midtstopperen Paolo Maldini og midtbanespilleren Hamsik
rodriques

rodriques
10.07.08 23:17
Har nå signet Fiorentinas reservekeeper Lupatelli, 0,240 mp, eks-juventus stopperen Igor Tudor for 1,1 mp og Genero Zeefuik 0,150 mp fra PSV eindhoven samt Andrea Gasbarroni fra Parma for 2,9 Mp
Lezah

Lezah
10.07.08 23:24
Gasbarroni er en god signering, fikk ham gratis til Fiorentina og han storspilte på begge kantene når han slapp til.

"Satanism's ok, I guess, but NASCAR is way cooler!"
King Diamond
rodriques

rodriques
10.07.08 23:37
Kjøpte han fra Juve (tror jeg) eller Palermo på FM07 og han var en megasuksess. Håper han kan gjøre nytte for seg denne sesongen for mitt Napoli. Ellers har Igor Tudor spilt meget solid i treningskampene. Trenger en venstreving og kanskje en ny back på begge sider
rodriques

rodriques
10.07.08 23:40
Røk ut mot Sivasspor i intertoto runde 3 på straffer. Alle skytterne mine bomma, og de vant 3-0 på straffer. Kjedelig.

Som plaster på såret fikk jeg nettop en ettårs avtale med Jeffrey Sarpong, som vil fungere som backup på midtbanen.
rodriques

rodriques
11.07.08 01:06
Etter et 2-1 tap mot Roma i åpningskampen, etter en jevn kamp, tapte jeg også 2-1 mot Reggina. I kamp 3 klarte jeg 1-1 og uavgjort mot sampdoria, før gikk på et ufortjent 3-2 tap mot Inter. Spillere som Lavezzi, Cannavaro og Hamsik har skuffet veldig, mens Gasbarroni, Davids og Sosa spiller godt og har hittil 8.0 i snitt alle sammen.
Jeg lurer på om det er taktikken, eller rett og slett den dårlige moralen som har bygd seg opp i begynnelsen av sesongen som gjør at jeg starter i motbakke, og tar gjerne imot tips og forslag til forbedringer. Elleveren min ser slik ut for øyeblikket:

-Lupatelli Keeper

Contini, Venstre back

Santacrose og Igor Tudor, Midtstoppere

Garics, Høyreback

Gasbarroni, Høyre ving

Bogliacino, Venstre ving

E. Davids, Defensiv midtbane( pil bak )

Blasi, Sentral Midtbane

Sosa, spiss

Calaio, spiss.

4-4-2, defensiv innstilling, kontringer og korte pasninger.
rodriques

rodriques
11.07.08 01:18
Helvette. Etter 1-0 ledelse over Fiorentina rakna det i slutten, og de vant til slutt 2-1. Begynner å bli forbanna og lei. Kommer til å prøve en formasjonsendring; 4-2-3-1 med Sosa som targetman. Håper det kan gi bedre resultater
Klikk for å gå tilbake til toppen