Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dagens serierunde: 25/10 (HT)

NYTT TEMA
Barks
BarksInnlegg: 11234
25.10.08 12:44
Steaua Drammen - Nordbyen

Er i utgangspunktet et mye bedre lag enn dagens motstander, men jeg tror allikevel det blir en vrien bortekamp i dag. Dette fordi at midtbanen min jevnt over er i bedriten form, og at jeg dermed fort kan komme til å tape midten. Noe annet enn PIC blir dog ikke aktuelt, da jeg trenger all den TSen jeg kan få en til enda vanskeligere kamper.

Spår en vanskelig kamp, og tipper at jeg dessverre går på en liten smell.

Tips: 2-1.
Åsboer
ÅsboerInnlegg: 6840
25.10.08 15:31
Alne Ås

Dato : 25.10.2008 16:00
MatchID: 194320846
Stadion : Alne Stadium
Vær: Overskya
Supportere: vi har overtaket

Dette er en kamp jeg greit skal kunne vinne, selv med pic. Tipper 3 eller 4-0 til meg.
chris_33
chris_33Innlegg: 2404
25.10.08 15:50
Flisnes - Klæbu

Dato : 25.10.2008 16:30
MatchID: 194361446
Stadion : Gitantium
Vær: Overskyet
Supportere: Vi har ovetaket (og vel så det)

Denne kampen skal jeg kunne vinne med flere mål. Jeg møter jumboen, og Klæbu har kun skret 1mål i år, og de har en svak stall. Mitt lag er har toppskoreren ute med skade, men den antatt beste spissen min er klar til kamp etter å ha sått over onsdagens treningskamp.

Tips: 5-2
Åsboer
25.10.08 16:13
Alne IF - Ås Il 0 - 1
Kampen pågår, 12 minutter av første omgang er spilt.

Gjestene spilte seg i det 7. minutt igjennom på høyrekanten og Giuseppe Fata satte inn 0-1.

Som sagt, enkel seier.. Nå ligger de som leder serien under au, så jeg er på toppen av tabellen i øyeblikket.
2Crabs
2CrabsInnlegg: 10429
25.10.08 16:15
Laget ligger allerede under 1-0 i en vanskelig bortekamp. Tiden i V div blir derfor svært kortvarig, siden formen er helt håpløs. Alle de beste spillerene har elendig form. :(
Åsboer
25.10.08 16:20
Elio Blanckers fikk en fot på ballen etter et hjørnespark slik at målvakten måtte gi en lite heldig retur, dermed fikk Mikael Pettersson på Alne en lett jobb med å gjøre stillingen i kampen 1-1.

I hellvette.. det var IKKE en del av planen..
Åsboer
25.10.08 16:30
. Venstresiden skapte en sjanse for bortelaget etter 25 minutters spill, og Vyacheslav Yagodkin lot ikke sjansen gå fra seg. Han passerte forsvarerne og sendte avgårde et skudd som målvakten såvidt ikke rakk frem til. 1 - 2 til gjestene. Knud Madsen var bare millimetre fra å kvittere for Alne etter et innlegg fra venstre, men Steinar Løvberg slo ballen ut til corner.

Back on track:D
Barks
25.10.08 16:32
usannsynlig kjedelig første halvtime av kampen.

The match is in progress; 31 minutes of the first half have been played.

Clouds darkened the skies at Arena auf Drammen as 13700 spectators turned up for the match. A 3-5-2 alignment was the formation of choice for Drammen. The following players took the field: Martín - Desmet, Proença, Pulanić - Kulmala, Jensen, Höfinger, Hägerdahl, Pochet - Finocchiaro, Petrov.

Nordbyen decided to use a 3-4-3 set up. The following players had been chosen: Miljeteig - Gjersøe, Voldsund, Landmark - Gustavsson, Fiksdal, Frostenbratt, Idogay - Hogstad, Michaelsen, Raastad.

Today, Drammen's strategy involved concentrating on the flanks for their attacks.
Barks
25.10.08 16:38
Når det først skjedde noe, gikk det i min favør :)

The terraces were silenced in the 38:th minute as Nordbyen's Mathias Gjersøe put the guests ahead 0 - 1, following an attack on the right.
Barks
25.10.08 16:40
Jadda! Ser ut til å gå mye bedre enn jeg hadde fryktet

Nordbyen's Nils Michaelsen has the wonderful ability to create chances out of thin air. In the 40:th minute he bamboozled a couple of opposition defenders before sending the keeper the wrong way and sidefooting the ball home into an empty net. That totally unexpected burst of flair made it 0 - 2.
Barks
25.10.08 16:45
Taper som forventet midtbanen, men det ser ikke ut til å gjøre noe :)

In the 45:th minute, Nordbyen's Kristoffer Hogstad burst through the central defence and let loose a cannonball of a shot, scoring for 0 - 3. Drammen's Théo Desmet found himself alone on the left side in the 45:th minute and laid down a perfect shot - right into the arms of the keeper! Halftime score was 0 - 3. Drammen enjoyed most of the ball, as they maintained 53 percent of possession.
chris_33
25.10.08 16:47
17min er spilt av min kamp, og ingenting skjer: /
chris_33
25.10.08 16:50
Flisnes tok ledelsen etter 19 minutter, da Per Svendsrud brøt igjennom på venstresiden og satte inn 1 - 0 målet akkurat utenfor rekkevidde til målvakten.

Den var deilig! : D
Åsboer
25.10.08 17:05
Alne IF - Ås Il 1 - 3
Kampen pågår, 4 minutter av andre omgang er spilt.

Ved pause var stillingen 1 - 2. Omgangen ble dominert av Ås med imponerende 76% ballbesittelse.

Giuseppe Fata fikk stusset ballen videre på et hjørnespark til Benedikt Riemann, han burde enkelt ha satt ballen i nettet, men ballen smalt i stolpen. Etter 49 minutter slo Ås et frispark høyt over sekstenmeteren, i noe som så ut som en godt innøvd trekk. Ballen ble headet tilbake og nådde Vyacheslav Yagodkin, som hadde massevis av rom og kunne sette inn 1-3. Ved dette tidspunktet av kampen ble det å forsvare sin egen ledelse hovedprioriteten for Ås.

Der ja...Goodgood!
Barks
25.10.08 17:05
The away team's Tor Landmark took advantage of a mistake on the home side's right in the 50:th minute increasing Nordbyen's lead to 0 - 4.
Barks
25.10.08 17:12
Det som jeg trodde skulle bli en vrien kamp, går mot en enkel seier. Greit med storseier, da målforskjellen fort kan bli avgjørende.

A corner kick created great disorder in the penalty area with a goal nearly scored by Nils Michaelsen. At last, Nordbyen's Jørgen Voldsund was able to shove the ball in. 0-5.
chris_33
25.10.08 17:38
Per Svendsrud var først på et langt oppspill fra Flisnes-forsvaret i det 50. minutt. Han beholdt roen og satte ballen bak målvakten, stillingen ble 3-0.

Da virker det som kampen er punktert til min fordel!
chris_33
25.10.08 17:59
Det var som å være tilbake på Wembley da Terje Marstein på klæbu etterlignet Kjetil Rekdal i det 73. minutt! Et fantastisk skudd fra 35 meter som målvakten var sjanseløs på, og stillingen ble 4-1. I kampens 73. minutt reduserte klæbu til 4-2 etter et angrep fra venstre. Målskårer var Oddvar

måtte det holde inn, og ingen flere rekdal skudd!
Barks
25.10.08 18:02
Vant 6-0 og er dermed fortsatt i føringen i avdelingen. Neste runde er det duket for skikkelig toppkamp, da laget som ligger på andreplass kommer på besøk. Med tap der, mister jeg tabell-teten. Tror det kommer til å bli en meget spennende kamp, men trenger nok litt bedre form på midtbanespillerne mine. Heller ikke umulig at jeg henter inn en ny midtbanespiller til neste helg.

Gleder meg allerede til neste lørdag!
2Crabs
25.10.08 18:04
Huff det ble 2-1 tap og da er nok nedrykket klart allerede.
2Crabs
25.10.08 18:05
Huff det ble 2-1 tap og da er nok nedrykket klart allerede.
drx21
drx21Innlegg: 5878
25.10.08 18:34
Dato : 25.10.2008 16:30
MatchID: 194322916
Stadion : Sharks Underground
Tilskuere: 13'559 (Kap: 20'000)

Loen Sharks - The Låby 6-2 (3-2)

0 - 1 Torbjørn Christensen (11)
1 - 1 Alin Rusu (32)
2 - 1 Erling Samuelsen (35)
2 - 2 Rolf Stokke (40)
3 - 2 Erling Samuelsen (41)
4 - 2 Erling Samuelsen (52)
5 - 2 Alin Rusu (55)
6 - 2 Erling Samuelsen (65)

Vi vinner som forventa, men eg var rimelig forbanna i første omgang etter at The Låby klarte å score 2 mål ! Skuffande at vår toppscorer Viggo Fenix ikkje scorte idag, ettersom seriens toppscorer heller ikkje scorte for Hosle Wangstas som forøvrig beholder tetplassen etter ein sluttspurt av dei sjeldne og vant tilslutt 6-0.

Men vår andre spiss Erling Samuelsen scorte smått utrulig 4 mål i dag og passerte med det Viggo Fenix på lista. Kantspiller Alin Rusu scorte nok ein gong 2 mål og ligger på 4.plass med 4 mål. Ingen skader eller kort for våres spillere og om 2 runder møter vi konkurrent Hosle Wangstas på Sharks Underground og da skal kampen vinnast !
robertzh
robertzhInnlegg: 9612
25.10.08 23:12
Prærie-ulvan

1 – 4

The

Dato : 25.10.2008 16:00
MatchID: 194312727 Legg til dine bokmerker HT Live
Stadion : Ulvene's Arena
Tilskuere: 8366

I greit spillevær hadde 8366 tilskuere funnet fram til Ulvene's Arena. Prærie-ulvan begynte med en 4-4-2-formasjon. De spilte med: Jarvala - Hansen, Martinsen, Fyhrquist, Rogstad - Hansen, Šolaja, Balstad, Salvesen - Alderliesten, Nedrebø.

Lagoppstillingen til The innebar en interessant 3-5-2-formasjon. De spilte med: Salomon - Eldar, Crescenzi, Branimirović - Trischitta, Hrubišák, Arabosis, Valenti, Admiraal - Viio, Catanã.

The spilte seg ofte igjennom på kantene. Etter 23 minutters spill brøt jubelen løs da Ole Nedrebø kom gjennom gjestenes midtforsvar og dundret inn 1-0 for Prærie-ulvan. Dommeren gav Ruben Balstad hos Prærie-ulvan gult kort etter en meget stygg felling. Et stort sukk ble hørt fra The sine supportere da Pavol Hrubišák forlot banen med for store smerter til å komme tilbake i kampen. Georgi Dimitrov tok hans plass på banen. I det 26. minutt utlignet gjestene til 1-1, en fantastisk pasning fra venstre ble enkelt satt inn av Joni Viio. I det 39. minutt fikk Thomas Hansen på Prærie-ulvan gult kort da han gikk med knottene først inn i en duell. Marco Crescenzi på The pådro seg et gult kort etter en stygg takling bakfra. 1-2 ble stillingen i det 44. minutt. Joni Viio hos The brøt igjennom i midten og lobbet inn ledermålet. I det 45. minutt ble Thomas Hansen hentet for å erstatte Prærie-ulvan-spilleren Vincent Alderliesten etter at sistnevnte hadde fått seg en smell i leggen. Lagene gikk til pause på stillingen 1-2. The styrte spillet med 60% ballbesittelse.

Ristea Catanã stod etter 48 minutters spill helt alene foran mål etter et innlegg fra venstre og burde enkelt plassert ballen i nettet, men han var for ukonsentrert og bommet. Liakos Arabosis lurte alle med en uventet stikkball - dessverre ble Brandon Admiraal like overrasket, og han misbrukte den store muligheten. Nicolai Rogstad får skylde på sin manglende erfaring da han skaffet motstanderlaget et billig frispark på kanten av straffeområdet. Heldigvis for han så endte det påfølgende frisparket i klypene på en tilskuer bak målet. En straffe ble gitt i det 79. minutt og Ristea Catanã hos The hadde ingen problemer med å øke ledelsen til 1 - 3. I kampens 82. minutt kom Joni Viio igjennom på høyrekanten og økte, til hjemmefansens store skuffelse, gjestenes ledelse til 1-4. Joni Viio var dermed tremålsscorer, et hat-trick! Etter dette roet The ned tempoet for å rette fokus på det defensive arbeidet. Med uforutsigbarhet og hurtighet skapte Brandon Admiraal mye trøbbel og i det 83. minutt var det bare Thomas Hansen som stod i veien for skåring. Etter gjentatte tilfeller av holding i trøya ble Georgi Dimitrov på The belønnet med et fortjent gult kort. Omgangen ble dominert av The med imponerende 61% ballbesittelse.

Albert Šolaja imponerte mest på Prærie-ulvan. Thomas Hansen hadde derimot en forferdelig dag på jobben. Den beste spilleren til The var uten tvil Ristea Catanã. Derimot spilte Vasilij Valenti uten noe glød og entusiasme. Sluttresultatet ble 1-4.

En helt grei seier... De hadde flaks som fikk et mål. Denne kampen var jeg dobbelt så god som motstanderen :) Min største konkurrent før sesongen gikk på et tap i dag så nå har vi begge to et tap hver dog nå seier et nytt lag opp som konkurrent, men de er ikke så sterke egentlig... Vi får se... Jeg burde vinne denne sesongen... :)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg