Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

KOM IGJEN DA!!!

NYTT TEMA
_k9b_
_k9b_Innlegg: 15152
10.06.09 15:13

Her er historien. Vi er fire stykk som spiller FM. Jeg er Napoli og har oppskriftsmessig nådd Champions League. Vinner gruppa greit (på målforskjell) foran Real Madrid og møter Villarreal i første utslagsrunde. Grei skuring tenker jeg, med mitt nykomponerte spisspar lagd av Hulk og Aguero på topp.

Første kamp er borte og jeg dominerer stort, har 18 skudd mot Villarreals 10, vinner også ballbesittelsen 52 - 48, men de har en effektivitet fra en annen verden og vinner 3-0! Jeg gremmer meg intenst over forspilte sjanser og ettersom vi driver å vedder oss imellom om hvem som gjør det best så forbereder jeg meg på å betale ut pengene fra Champions League veddemålet.

Så er det tid for returkamp på legendariske San Paolo, jeg tenker at ingen skal anklage meg for å ikke prøve så jeg dropper begge vingbackene mine og erstatter dem med Marquinhos på offensiv høyre flanke mens jeg bare flytter Vargas opp en posisjon. Dermed spiller jeg med bare en midtbanespiller med defensive fibre og resten angrepsspillere.

Kampen får en fantastisk start når jeg slipper inn etter 2 minutter fra den mongoloide Gueseppe Rossi. Men jeg tar stadig over kampen og Javi Garcia banker inn et voldsomt langskudd. 1-1 til pause og jeg kjefter huden full på spillerne. De tar poenget, Hulk sparker ballen i mål mens jeg stadig kjører over det spanske drittlaget. Så scorer Marquinhos på sin 11 sjanse i kampen. Jeg øyner håp og mens kameratene mine gremmer seg og sutrer så hiver jeg innpå Maggio som øyeblikkelig putter 4-1. Det er 10 minutter igjen og jeg tenker at dette må jo bare gå veien. Ballen er ikke et eneste øyeblikk på min halvdel, men det siste målet nekter å gå inn, det ender 4-1 og jeg ryker på bortemål.

En liten titt på kampstatsene gir meg 42 skudd mot Villarreals 2 og 61-39 i ballbesittelse. Tidenes mest frustrerende kamp for meg, men samtidig er jeg jo utrolig stolt over den syke overkjørselen.

(Innlegget ble redigert 10.06.09 15:21)

berbaman9
berbaman9Innlegg: 6652
10.06.09 15:27

Var Fulham og lå under 0-3 mot Betis etter første oppgjør i UEFA Cup åttendelsfinale. Vant returoppgjøret 6-0 etter ekstraomganger ;) På bortebane! 

(Innlegget ble redigert 10.06.09 15:28)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg