Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA 10 demo

NYTT TEMA
JRza
JRzaInnlegg: 13774
17.09.09 15:34

Noen som har prøvd den ut? Holder på å laste den ned nå. Gleder meg som en unge, men har ikke så store forventninger til demoen. 09-demoen var ikke all verdens.

(Innlegget ble redigert 17.09.09 21:01)

oddsern
oddsernInnlegg: 3233
17.09.09 15:51

Fotball----->Spill

Zidane
ZidaneInnlegg: 5652
17.09.09 15:55

Nå er ikke jeg en som er FIFA-pro deluxe, men jeg synes at EA Sports alltid sier at de har kommet opp med masse nytt, men man får liksom ikke følt konkret alt det nye de kommer med av forbedringene som de snakker så mye om, det blir litt som politikerne kanskje, mange løfter, men man sitter igjen med null forbedringsfølelse. For meg var det som å spille FIA 08 for å være helt ærlig, joda grafikken er litt bedre, og fysikkfølelsen ørlite granne forbedret sikkert, men den laaange lista til FIFA som de kommer med i forhold til forbderinger føler jeg at ikke er der, det er bare tull og tøys det der...Kun tomprat!!

Ja er man interessert i å spille med Kaka, Alonso, Benzema og C. Ronaldo så er det et greit kjøp, men utenom det er det samma regla hele veien! Derfor er jeg litt mer interessert i Football Manager nå, det frister litt mer for å si det på den måten. Man får ihvertfall gjort noe konstruktivt der...

MachedaTalent
MachedaTalentInnlegg: 264
17.09.09 18:06

syns fifa 10 demoen er bra. Mye frihet og 360 grads dribling funker veldig bra. Gleder meg til å spille en lang kamp for man får ikke til så mye på 6 minutts kamper :)

tulling
tullingInnlegg: 418
21.09.09 18:49
Zidane: Derfor er jeg litt mer interessert i Football Manager nå, det frister litt mer for å si det på den måten. Man får ihvertfall gjort noe konstruktivt der...

hva konstruktivt får du ut av FM om jeg tør spørre?

Zidane
21.09.09 19:45
tulling: hva konstruktivt får du ut av FM om jeg tør spørre?

Jeg får muligheten til å bygge opp et lag fra grunnen av, jeg får tenkt strategisk og taktisk, jeg får gjort smarte valg, jeg får se at klubben min gjør det bra.

Er ikke det oppbyggende nok?

WolfParade
WolfParadeInnlegg: 3256
23.09.09 23:07

Joda, det var veldig oppbyggende å høre. Jeg føler meg ihvertfall veldig oppbygget. 

AHanssen
AHanssenInnlegg: 655
24.09.09 13:46

http://www.youtube.com/LegendaryFifa

Jeg og mine to bofeller/kamerater har startet et lite Fifa-prosjekt på youtube. Er ikke HD akkurat nå, men skal få en iløpet av kort tid. Hehe. Lagt ut en liten compilation, i hvert fall. ; p

Kvaliteten er nokså god, i og med at vi recorder rett fra tven og over til pcen. :)

KunAgue
KunAgueInnlegg: 1477
24.09.09 14:26
AHanssen: http://www.youtube.com/LegendaryFifa Jeg og mine to bofeller/kamerater har startet et lite Fifa-prosjekt på youtube. Er ikke HD akkurat nå, men skal få en iløpet av kort tid. Hehe. Lagt ut en liten compilation, i hvert fall. ; p Kvaliteten er nokså god, i og med at vi recorder rett fra tven og over til pcen. :)

1. Det ser veldig ut som om dere med vilje trykker på trekant på langskuddene, slik at keeperen går langt ut. Er det slik, eller er det bare keeper AIen som igjen feiler?

2. Dere kunne droppet slowmotion og repetisjon av enkeltfintene ca. midt i filmen.

Ellers var det mye bra og fint spill.

Zidane
24.09.09 14:38
WolfParade: Joda, det var veldig oppbyggende å høre. Jeg føler meg ihvertfall veldig oppbygget. 

Godt å lese.

(Innlegget ble redigert 24.09.09 14:38)

AHanssen
AHanssenInnlegg: 655
24.09.09 15:11
KunAgue: Det ser veldig ut som om dere med vilje trykker på trekant på langskuddene, slik at keeperen går langt ut. Er det slik, eller er det bare keeper AIen som igjen feiler?

Det gjorde vi faktisk ikke. Ble overrasket over at det faktisk gikk an å score fra en så lang avstand, men da vi først fikk det til, prøvde vi flere ganger. Keeperen redder sikkert 99 av 100 slike, men fikk til to igår.

Thanks, anyway. :)

samsung22
samsung22Innlegg: 18613
26.09.09 14:55
AHanssen: Det gjorde vi faktisk ikke. Ble overrasket over at det faktisk gikk an å score fra en så lang avstand, men da vi først fikk det til, prøvde vi flere ganger. Keeperen redder sikkert 99 av 100 slike, men fikk til to igår.

sånn som det så ut på videoen så virka det som at det var bug i keepern at man scorer uansett på sånne langskudd. håper keeper også redder noen av disse skuddene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg