Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FM 09 - noen som har noen tips til lag?

NYTT TEMA
did7
did7Innlegg: 51
25.09.09 16:46

Har vært UENDELIG mange lag på fm 09 nå!! -.-
Men spiller aldri mer en max 2-3 sesonger liksom, og ofte gir jeg meg etter kun noen få kamper, ca en halv sesong.. Dritt lei alle lag nå. Så lurer på om noen har noen tips? til litt utfordrende lag, og legg gjerne til noen spillerkjøp som er bra, tips til hvordan jeg trener osv

enalh
enalhInnlegg: 150
25.09.09 20:06

Hoffenheim og Napoli.

did7
26.09.09 14:10

Napoli har jeg prøvd ut! :) Gikk helt okey. Var utrolig vansklig syns jeg, men prøvde så godt jeg kunne. Endte opp på 4. plass første sesong, og tapte finalen mot HSV i Europa cupen

WhySoSerious
WhySoSeriousInnlegg: 13673
26.09.09 14:33

Leeds har jeg hatt noen morsomme saver med, men som regel spillere jeg bare et par sesonger før det blir kjedelig selv.

did7
26.09.09 14:42

lang har du kommet med de a?

WhySoSerious
WhySoSeriousInnlegg: 13673
26.09.09 15:02

Er i 2015 med Leeds, er i Premier League men sliter fortsatt i bunnen. Rykket rett opp til Wankership første sesong, brukte to år på å rykke opp til PL og så to sesonger i PL, før jeg rykket ned og så rykket rett opp igjen hehe. Merker jeg sliter med harmonien i laget fordi mine beste spillere vil gå til bedre klubber, men jeg prøver å lokke dem til og bli. Satser på å være i toppen av Premier League snart... selv om det står litt på stedet hvil for øyeblikket.

did7
26.09.09 15:06

ja, skjønner det blir hardt. Var skjetten for en stund siden, så rykket jeg opp til 1. og deretter tippeliga'n. Og der ble det bare helt sykt vanskelig i starten! + folk ville heller til lag som Brann og Rosenborg

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg