Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamp uten spillere FM09

NYTT TEMA
Charon
CharonInnlegg: 2044
27.09.09 20:58

Skal til å spille en viktig ligakamp i slutten av mars på FM09. Problemet er at kun en av spillerene på A laget er tilgjengelig. På reserve laget har jeg Ytterligere tre spillere (av de er det kun to som har et tallent), så troppen til den viktige ligakampen, består med untak av 4 spillere, kun av juniorer. Resten av troppen ca 32 spillere er på ulike landslagsoppdrag. Synes det burde vært en mulighet til å utsette kampen.

Dette er en svakhet med FM, som en opplever ved hver eneste utgave. Burde ikke utgiverene snar gi oss en mulighet til å be om at en kamp utsettes?

Charon,

Patan
PatanInnlegg: 245
27.09.09 21:24

Hvilket lag har du?og hvilken patch bruker du?

Charon
CharonInnlegg: 2044
27.09.09 22:36

Usikker på hvilke patch jeg bruker, da dette er et spill jeg har spilt mer eller mindre sammenhengende i 9 måneder.

Spiller med FC United (jukset litt med å reise på ferie 1. året, slik at jeg kunne velge den klubben) og i 2025 er det blitt et av Europas største klubber.

Charon,

WhySoSerious
WhySoSeriousInnlegg: 13673
27.09.09 22:49

Dette er en svakhet ja og eneste du egentlig kan gjøre er å feriere over kampen, det jeg gjør i hvert fall de gangene jeg havner i denne situasjonen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg