Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Noen som har prøvd Championship Manager 2010?

NYTT TEMA
imll
imllInnlegg: 4524
30.09.09 19:52

Hei jeg har nettopp kjøpt championshipmanager 2010 og er veldig fornøyd med spillet. Men jeg lurer på hvordan jeg kan få spilt i vindu? Slik at jeg kan få vært på internett av og til også?  Jeg ser at det er en window knapp der men der er jeg får ikke klikket den. Vet Dere hvordan jeg kan få det til?

daoooo
daooooInnlegg: 26548
01.10.09 03:54

Har ikke spillet, men det står ikke noe under Innstillinger ---> Skjerminnstillinger eller lignende?

Kanskje jeg laster ned, artig å prøve mens jeg venter på å kjøpe FM10. Kan teste i såfall. Hvilket OS har du? (dersom det skulle vise seg å ha noe å si)

daoooo
01.10.09 05:29

Fant det ut ganske lett... Selvom jeg rota litt. Til venstre har du en meny.. Squad, Tactics osv. Nederst på denne har du Game Options. Her inne kan du velge mellom run in full screen. Huk av på off og save.

daoooo
01.10.09 05:45

Men hva satan? Skal velge klubb/nasjon. Så står det ''Choose club AND nation''

Vil helst slippe å konse på begge deler. Ikke helt vant til utseendet i CM.

Var ikke værre enn å bare ikke trykke på noen nasjon hehe, surra litt første gangen og endte opp som sjef for England og Man Utd.

(Innlegget ble redigert 01.10.09 05:49)

Begil
BegilInnlegg: 22
01.10.09 14:39

Har desverre kasta bort noen timer på Cm2010 eg og. For å kjøre i vindu må du først skru ner oppløsningen i spelet så den ikkje er større enn skrivebordet ditt. då skal det gå..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg