steponit: Denne tråden tror jeg kan trenges av og til. La meg starte:
Fuckings helvete drittspill som kan brenne i helvete for evig tid sammen med hver eneste person som noensinne har bidratt til at det har blitt laget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sånn, det var godt å få ut....
(Innlegget ble redigert 10.12.09 16:44)

soy_boy: og det er vel det viktigste?
At jeg ikke får sparken er det viktigste, noe som virker bortimot umulig siden 4'de plassen er målet.
"Concerned the team isnt topping the table"
Joda her er vi realistisk.
(Innlegget ble redigert 10.12.09 20:57)

[Slettet]
(Innlegget ble redigert 17.04.20 19:00)

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Har startet en fil med Chelsea. Har vunnet de 12 første kampene i serien. Men i CL kommer jeg på tredje, bak Juventus og Rubin...
I den nest siste gruppespill kampen møtte jeg Anderlecht. Trengte bare vinne mot de, og så slå Rubin i siste kamp. Leder 1-0 til klokka viser 93min. Da får Anderlecht frispark og etter klabb og babb i feltet står det plutselig 1-1, og jeg er ute. Morsomt.
(Innlegget ble redigert 31.12.09 00:40)

Ganske frustrerende at spilleren på Liverpool blir frustrerte over at jeg kjeftet på dem pga av av at de kun vant 2-0 borte mot Plymouth. Nå var det ikke problemet at de kun vant med 2 mål, men at de kun vant 50% av taklingene, hadde ballen kun 52 % av kampen (enda jeg har lagt opp til at vi skal kontrollere kampen og spille med et passingsbasert taktikk). Men tydeligvis synes et ekstremt godt Liverpoollagt (har "importert" laget fra FM2009 da jeg hadde lyst å prøve ut FM2010, men ikke å gi opp karieren i FM2009) at dette er godt nok for spillere som tilsammen tjener over 750 millioner kroner i året, og dermed begynte å grine til pressen.
(Innlegget ble redigert 31.12.09 16:45)