Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

2010 FIFA World Cup

NYTT TEMA
oddsern
oddsernInnlegg: 3233
11.02.10 16:01

Fant ingen tråd om dette, så lager en ny en. Orker ikke lage noe stort åpningsinnlegg. Alle de 199 najonene som har vært med i kvalifiseringen skal være med i spillet. Det skal i tilegg til å kunne spille VM offline, også være med et online VM.

Mye av det som ødelgger FIFA10 helt er alle de små men utrolig irriterende buggsa. Noen av de har vistnok blitt rettet opp i 2010 FIFA World Cup, bla:

*Ikke like lett å score på lobb...

*..... på grunn av at keeperen visstnok skal ha blitt mye bedre og "smartere".

*Markeringen skal ha blitt mye bedre (VIKTIG!)

*De skal ha fiksa "trykk Y/trekant å kom alene med keeper"

*Man scorer ikke på frispark -hver- gang.

*100 ting er rettet opp fra FIFA10 ifølge utviklerne

Gresset skal også ha gått igjennom en sårt tiltrengt oppgradering.

Her er en trailer/intervju.

Spillet kommer ut 27.april.

Vigi
VigiInnlegg: 11764
16.02.10 14:09

Jeg bare håper noe er gjort med dommerne! Fifa 2010 ble omtrent ødelagt for meg fordi det gikk ann å få straffespark og gule kort bare for en filletakling der motspilleren ikke en gang faller på bakken. Det ble bare for dumt med gule og røde kort i nesten hver kamp.

Hvorfor gidder jeg å takle? Vel, det må være lov å takle i en fotballkamp. Det skal jo føles mest mulig som ekte fotball.

Blir spennende å se om de har gjort noe med dette!

Xavi1
Xavi1Innlegg: 9802
20.02.10 22:07
oddsern: Gresset skal også ha gått igjennom en sårt tiltrengt oppgradering.

Gresset så jo faktisk dritbra ut! Hadde null planer om å kjøpe dette, men nå fikk jeg faktisk litt lyst.

Med et så realistisk seende gress får man jo bare lyst til å spille lekker fotball med Xavi, Iniesta og co.

oddsern
oddsernInnlegg: 3233
13.04.10 15:02

Forøvrig ligger det nå en demo ute på XBL og PSN. Du kan være Italia og Spania på demoen. Jeg er positivt overasket, og spillet virker endel raskere enn FIFA10.

Barba9
Barba9Innlegg: 5017
26.04.10 15:10

Sekser av VG

Det jeg aller mest håper på er at de fikser denne forpulte bugen fra FIFA 10 hvor den ene backen alltid opphever offsiden. Dermed blir det utrolig vanskelig og irriterende å spille mot lag som Real Madrid som har så raske spisser.

Kjøper nok spillet, egentlig ren melking fra EAs side, men VM-spillet må man nesten ha:)

(Innlegget ble redigert 26.04.10 15:10)

Paddywhack
PaddywhackInnlegg: 6360
26.04.10 15:20

IGN på sin side slår til med 8.7/10, og med det er årets første spill bestilt...

"Yes, there are no club teams here and the improvements it makes are incremental at best. But improvements they are – this is a better game than FIFA 10 and while it'll inevitably be outstripped by FIFA 11 later this year it still stands as the best take on the sport that's currently available."

(Innlegget ble redigert 26.04.10 15:23)

DGT
DGTInnlegg: 804
26.04.10 18:00

Dette er ikkje melking. Det var kanskje det før, men dette ser jo klart forbedra ut. VM er jo ein fantastisk begivenhet i tillegg, så spillet må sjølvsagt kjøpe. Dette kommer jo bare kvart fjerde år.

Gresset ser bra ut ja. På FIFA10 må du ha på natt, for at banen skal sjå bra ut. Her ser den bra ut på dagen også.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg