Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FM10-problemer på Mac

NYTT TEMA
Joas
JoasInnlegg: 1587
04.11.10 22:02

Hei. Har litt problemer med å spille FM10 på Mac. Hver gang jeg prøver å starte det opp så kommer det opp sånn "uventet problem", og jeg får valget mellom å ignorere, sende rapport eller prøve å åpne igjen. Har prøvd å avinstallere det og installere det igjen flere ganger, men det hjelper ikke. 

Noen som vet hva som kan være problemet?

Joas
04.11.10 22:03

Glemte å nevne at det fungerte helt fint i starten, men dette skjedde etter en ukes tid eller noe.  

El_Mojo
El_MojoInnlegg: 12473
05.11.10 01:00

Akkurat det samme har skjedd med meg. Fikk Mac i august, og etter noen uker med spilling så funket plutselig ikke FM lengre. Får opp det samme som deg.

Joas
05.11.10 13:04
El_Mojo: Akkurat det samme har skjedd med meg. Fikk Mac i august, og etter noen uker med spilling så funket plutselig ikke FM lengre. Får opp det samme som deg.

Jeg fant ut av det! Jeg gikk inn på sigames.com og installerte patch for Football Manager 2010 for mac, og da fungerte det i hvert fall for meg.

El_Mojo
El_MojoInnlegg: 12473
06.11.10 00:40
Joas: Jeg fant ut av det! Jeg gikk inn på sigames.com og installerte patch for Football Manager 2010 for mac, og da fungerte det i hvert fall for meg.

Takker! Får prøve på det samme.

Klikk for å gå tilbake til toppen