Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg ønsker å lede....

NYTT TEMA
KongsvingerFan
KongsvingerFanInnlegg: 1546
12.11.10 20:33

Jeg fant ingen tråd her inne under ''Jeg ønsker å lede'' så da lagde jeg en! Beklager om det allerede finnes en fra før, men vi prøver.

Denne tråden kan både brukes for Football Manager 2011 og FIFA 11

Dette vil være en tråd der vi hjelper folk med å tipse om et lag som f.eks kan få motivasjonen tilbake via en mal. Jeg oppdager at det er mange som mister motivasjonen og ikke vet hvilket lag de vil spille med. Derfor kan denne tråden være til hjelp!

Her et et eksempel på en mal. (Annet trenger bare å føres på om dere lurer på noe som ikke står i malen.

Jeg ønsker:
Budsjett:
Forventninger:
Ligastandard: 
Annet:

Eksempel til svar på en forespørsel: 

Forespørsel jeg svarer på:
Lag:
Liga/Nasjon:
Budsjett:
Forventet plassering:
Evt. Hvorfor:

Kjør på!

Firzon
FirzonInnlegg: 14541
12.11.10 21:17

Her har jeg et tips :) - FIFA 11)

Lag: Queens Park Rangers

Liga/Nasjon: nPower Championship (2. div) England

Budsjett: ca 10 mill

Forventet plassering: Topp 4

Evt. Hvorfor: Vaagan Moen, morsomt lag, flest penger av samtlige i nPower og har en smule historie

(Innlegget ble redigert 12.11.10 21:17)

Blakrath
BlakrathInnlegg: 1944
12.11.10 21:22
Firzon: Her har jeg et tips :) - FIFA 11) Lag: Queens Park Rangers Liga/Nasjon: nPower Championship (2. div) England Budsjett: ca 10 mill Forventet plassering: Topp 4 Evt. Hvorfor: Vaagan Moen, morsomt lag, flest penger av samtlige i nPower og har en smule historie

Haha, nice :)

Gardio
GardioInnlegg: 8749
12.11.10 22:21

FM11!

Busdjett: Helst over 100 mill KR!

Forventninger:  Vet ikke.

Ligastandard: Øverste divisjonen i en BRA fotballnasjon.

Annet: Helst et lag jeg skal kunne vinne noe med!

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12587
12.11.10 22:43

Bra initiativ til tråd!

PpJolla
PpJollaInnlegg: 2698
12.11.10 23:31
Gardio: FM11! Busdjett: Helst over 100 mill KR! Forventninger:  Vet ikke. Ligastandard: Øverste divisjonen i en BRA fotballnasjon. Annet: Helst et lag jeg skal kunne vinne noe med!  

Første lag jeg tenkte på når jeg så denne var Fiorentina. Er for øyeblikket i en transitional period hvor de begynner å få yngre spillere inn i startelleveren for å erstatte den forrige generasjonen. De er øvre del av midten i en liga med høyt nivå på midtsjiktet. Noe som betyr at det ikke skal være så særlig vanskelig å etablere seg i topp 4 i Serie A.

De har noen interessante spillere, drakt med nydelig Lilla-farge og en lilje som emblem. Dette er hvis du har lyst på et lag som ikke har forventninger om å vinne serien men heller være et overrakelseslag uten å være i bunnstriden.

De har også unge Khouma Babacar, 93-modell, høy og ganske lik Lukaku. Også har de jo Frey da. :)

Sanchezz
SanchezzInnlegg: 23863
13.11.10 01:19
Gardio: FM11! Busdjett: Helst over 100 mill KR! Forventninger:  Vet ikke. Ligastandard: Øverste divisjonen i en BRA fotballnasjon. Annet: Helst et lag jeg skal kunne vinne noe med!  

Usikker på transfersum men..

Liverpool, Everton, Villa

PSG, Marseille, Toulouse

Fiorentina, Roma, Lazio

Dortmund, Schalke, Leverkusen

Villarreal, Getafe, Atletico

Mikeyy9
Mikeyy9Innlegg: 8252
13.11.10 01:52
Sanchezz: Liverpool, Everton, Villa

Tottenham

Mikeyy9
Mikeyy9Innlegg: 8252
13.11.10 01:53

Anbefaler Genoa eller Fiorentina. Morsome lag å spille med. Tror også Shartak Donetsk og Dynamo Kiev er veldig morsome lag å spille med.

Sanchezz
SanchezzInnlegg: 23863
13.11.10 02:15
Mikeyy9: Tottenham

Tok bare 3 på hver ;)

Dewaz
DewazInnlegg: 24723
13.11.10 12:16

Hva med å oppgi valuta?..

Gardio
GardioInnlegg: 8749
13.11.10 14:31

Takk for alle tipsene:) Men bestemte meg for og lage en i mitt kjære Chelsea FC :D

PpJolla
PpJollaInnlegg: 2698
14.11.10 03:04
Mikeyy9: Shartak Donetsk

Shakhtar Donetsk

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg