Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trenger litt hjelp

NYTT TEMA
snakedoc
snakedocInnlegg: 1084
13.11.10 21:39

Hei.

Kjøpte meg PS3 og Fifa11 for et par uker siden. Alt har vel gått relativt greit inntil i dag. Skrudde på PS3 som normalt, hivde inn spillet og startet et online-game. Startet kampen, og det begynte å legge så inni helvetes jævlig. Plutselig ble forbindelsen brutt etter et par minutter, og jeg prøvde å slå av maskina og starte på nytt. Det var tydeligvis ikke mulig, for det ville ikke. Så ingen annen mulighet enn å dra ut ledningen og prøve på nytt igjen. Da jeg slo på PS3 viste det seg at det var noe tull med harddisken (HVA FAEN??!!). Kom opp nå greier om at jeg mått restarte systemet, og det har jeg nå gjort. Nå har den stått på 48% på gjenoppretting i ca 2 timer. Hva er det som skjer egentlig?

Jævla frustrerende. Jeg hadde skjønt at noe var galt med harddisken hvis jeg hadde slått på PS3'n, men at dette skal skje uten grunn? Hva faen?? Eneste jeg har lastet ned er nødvendige oppdateringer for å spille FIFA online.

Noen som har opplevd noe liknende?

snakedoc
snakedocInnlegg: 1084
13.11.10 21:43

PS3'n lager også noen rare lyder mens det her foregår. Glemte å nevne det. Faen altså. Jævla irriterende greier.

Jeg skal innom platekompaniet og levere tilbake møkka her hvis det ikke kommer noen vei videre. Står "Slå ikke av systemet" mens denne loadinga holder på, og har vel stoppet på 48%.

Klikk for å gå tilbake til toppen