Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fifa 11- Champions league

NYTT TEMA
wingswest
wingswestInnlegg: 11169
07.12.10 12:15

Er ikke CL med på Fifa 11? Spilte en karriere med United, og det dukket ikke opp noen CL kamper, noe som virker rart...

Noen som vet om det er noe man må gjøre for å spille europeiske kamper?

Hernandez123
Hernandez123Innlegg: 4130
07.12.10 13:32
wingswest: Er ikke CL med på Fifa 11? Spilte en karriere med United, og det dukket ikke opp noen CL kamper, noe som virker rart...   Noen som vet om det er noe man må gjøre for å spille europeiske kamper?

Fifa har ikke lisensen på CL (Champions League) og EL (Europa League) så de kaller det: Champions Cup ( CL ) & Europa League ( EL ) -   Tror jeg!

Men det har noe med lisens å gjøre, PES har den lisensens :)

wingswest
wingswestInnlegg: 11169
07.12.10 17:50

Greit nok at ikke navnet er helt riktig. Problemet her er mer at europeiske kamper ikke dukker opp på terminlistene, og ikke blir spilt. Mener jeg husker at det var noe av det samme på Fifa 10, og etter første sesongen, uten CL spill, så var det med på sesong nr. 2. Men på Fifa 11 har jeg så langt ikke fullført noen sesonger, så det er vanskelig å si.

Noen som opplever det samme?

JKjos
JKjosInnlegg: 8629
07.12.10 19:12
wingswest: Noen som opplever det samme?

Det kommer i sesong to hos meg i hvert fall.

sinnor
sinnorInnlegg: 11688
08.12.10 15:42

Ingen klubber starter i noen av Europa-cupene, du må må kvalifisere deg gjennom gode prestasjoner første sesongen.

Hernandez123
Hernandez123Innlegg: 4130
06.01.11 17:02
sinnor: Ingen klubber starter i noen av Europa-cupene, du må må kvalifisere deg gjennom gode prestasjoner første sesongen.

Jepp

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg