Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FUT og tilfeldigheter?

NYTT TEMA
Stialex
StialexInnlegg: 21537
31.12.10 03:08

Jeg føler jeg har god kontroll, og kanskje også spillemessig overtaket, ofte, men taper som regel...? Føler også da at goalene jeg slipper inn kommer veldig hasardiøst, ofte verste drittmålene du kan tenke deg; en klarering fra meg, vips havner ballen i føtta på en motspiller, som for anledningen finner det for godt å fyre av et langskudd som treffer tverrliggeren og baken på keeperen, og i ender til slutt i mål...

Ellers har jeg bemerket meg den urealistisk store vanskeligheten ved å score ved å ha spisser(og resten av laget, for den sakens skyld) på, si 78-80 i overall skills, til forskjell fra spisser på ca. 85 på det samme...

Håper ting retter seg og jeg virkelig begynner å vinne fotballkamper. =)

(Innlegget ble redigert 31.12.10 03:09)

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 14432
31.12.10 17:47

Kan ikke si jeg kjenner meg nevneverdig igjen. Å slippe inn drittmål skjer alikevel støtt og stadig på ordentlig. I forhold til spissene så setter jeg ofte inn en spiss med 78 i overall på slutten av kampene mine, og han scorer i bøtter og spann. Ut i fra spilletid så er han mer effektiv enn den ene spissen jeg har som er overall 87

Stialex
StialexInnlegg: 21537
09.01.11 06:15
TheOpiate: Kan ikke si jeg kjenner meg nevneverdig igjen. Å slippe inn drittmål skjer alikevel støtt og stadig på ordentlig. I forhold til spissene så setter jeg ofte inn en spiss med 78 i overall på slutten av kampene mine, og han scorer i bøtter og spann. Ut i fra spilletid så er han mer effektiv enn den ene spissen jeg har som er overall 87

Synes det har bedret seg i det siste. Tror det var at chemistry'en var ræva, jeg... Den har helt enormt å si... Spillerne feilposisjonerer seg ofte.

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 14432
09.01.11 15:37

Chemistry har utrolig mye å si ja. Uten chemistrien i orden så er laget nesten ubrukelig

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg