Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Manchester city

NYTT TEMA
Outkastern
OutkasternInnlegg: 50
09.01.11 09:48

Tenkte jeg skulle starte en city fil, noen som kunne tenkt seg og følge med? : )

Outkastern
09.01.11 11:03

Første treningskamp er mot Hyde United

Laget spiller for tiden i Northern Premier League Premier Division!

Tipper enkel match.

Stiller med følgende lag:

Babacar Kadlec

Silva                Milner

Barry Toure

Dodo Lescott Kompany Srna

Given

Et betydelig ungt lag.

Etter allerede 3 minutter slår Milner en nydelig stikker fram til Kadlec, og Kadlec er iskald forran buret! 1-0

Når uret har basert 37 minutter kommer Kadlec alene med keeper, han kipper elegant over keeper og har scoret sitt andre for dagen!

Etter 42 minutter viser Barry fram sin skuddfot, 30 meter er avstanden, 3-0!

Pause. Outkastern gjør endringer og setter inn Tevez, Wright-Phillips og Richards. Mens han tar ut Babacar, Srna og James Milner.

52 minutter har gått og Kadlec er frampå igjen, 4-0!

59 min, Silva raider langs kanten og skrur den inn i hjørnet, 5-0

Kampen ender 6-0 etter et siste mål av Tevez, etter kampen foreller jeg spillerne at jeg er fornøyd med forestillingen de varte opp med.

Outkastern
09.01.11 11:35

Min neste kamp er mot Plymouth

Stiller med følgende lag:

Babacar Kadlec

Silva                              Johnson

Toure

De Jong

Dodo Lescott Kompany Zabaleta

Given

Før kampen forteller Outkastern at laget må imponere han.

Etter en kjedelig 1omgang der det ble 0-0 forteller Outkastern at lage MÅ gjøre det bedre i 2.omgang. Outkastern velger og ta ut en sliten Silva, og setter innpå en ukjent Etuhu.

53 min har gått, og babacar kipper ballen over en utrustet button, 1-0!

58 min-Kadlec-2-0.

Etter 60 minutters spill får plymouth rødt kort, Fletcher sakser De Jong bakfra, og da blir det tidlig dusj! Outkastern gjør endringer og tar ut Toure og setter inn Tevez, 3 spisser må få fart på kampen.

3-0 etter en nydelig scoring av Johnson.

Rett etterpå setter De Jong inn sitt første mål for City, 4-0 er et faktum!

4-0 ble sluttsignalet, og en fornøyd Outkaster vender hjem til Manchester.

Mikeyy9
Mikeyy9Innlegg: 8252
09.01.11 11:55

City er de letteste laget å spille med på FM, så det er dessverre ikke noe utfordring å være de, og da er det heller ikke noe spennende å følge med her.

Outkastern
09.01.11 12:03

Carlisle er siste treningskamp før ligaen starter, Outkastern stiller med samme lag som han startet med mot Plymouth.

31 min har gått og Babacar markerer seg med et nydelig skudd i krysset, 1-0

To minutter senere legger Johnson ballen inn i 16-meteren og en uheldig Michalik header ballen i eget mål, 2-0

2-0 er pauseresultatet og Outkastern velger og ta ut ufokusert Kadlec og hiver innpå Dzeko (spiller med opptateringer)

2-0 er sluttresultatet og Outkastern forteller laget at de gjorde det bra uttpå gressmatta!

Outkastern
09.01.11 12:05
Mikeyy9: City er de letteste laget å spille med på FM, så det er dessverre ikke noe utfordring å være de, og da er det heller ikke noe spennende å følge med her.

City er et spennende lag, iogmed at jeg satser ungt kan dette fort bli spennende ;-)

Outkastern
09.01.11 12:15

Dagen før seriestart møter Outkasteren opp på trening med en ny spiller, Outkasteren ber spillerne samle seg rundt han. La meg presentere dere for .... Cesc Fabregas

Dette kan virkelig bli en spennede sesong!

Outkastern
09.01.11 12:45

Første seriestart spilles mot Aston Villa, Outkastern satser på Kraft på topp og starter med formspilleren Kadlec og hulken Dzeko som spisspar. Vingene består hurtigtoget Milner og den spanske trollmann Silva. Fabregas og på midten med ankeret Toure bak han.

Den unge brasilianeren Dodo på venstre back, mens Srna spiller høyre. Lescott og Kompany i Midten mens Given er målmann.

1 minutt har gått og Kadlec sender fansen i ekstase. 1-0

3 minutter senere springer Dzeko fra vill forvaret og setter den iskaldt under Friedel. 2-0

2-1 Toure sender ballen forbi egen keeper...

2-1 er pauseresultatet, Outkasteren forteller laget at de kan klare dette, mens han tar ut Dzeko og setter inn Tevez.

Tevez trenger bare 9 minutter på og skrive seg på scoringslista, 3-1! kan aston villa stå i mot? 4-1 David Silva.

4-2 blir sluttresultatet, en sterk borte seier. Outkasteren foreller laget at de gjorde en ok kamp, men at forsvaspille kan forbedres.

City vender hjem til Manchester

Outkastern
09.01.11 12:54

Tavria står for tur i EL, og mediene spekulerer på at Outkasteren satser ungt denne kampen.

Bare noen timer før kampstart får Outkasteren en telefon fra Adebayor, han forteller meg at han er missfornøyd og vil ha en fast plass på laget, jeg forklarer han at han ikke er med i planene mine og at han skal selges, dette går Adebayor med på.

Outkastern
09.01.11 13:13

Svak 0-1 seier mot Tavria, kjedelig kamp der Babacar setter kampens eneste mål.

Outkastern
09.01.11 13:37

Wigan på hjemmebane neste kamp, velger og gå ut offensivt da jeg bruker 3 spisser

Kadlec Tevez Dzeko

Silva                            Milner

Fabregas

Kolarov Lescott toure Srna

Given

0-0 til pause selvom det bare har vært et lag uttpå matta, jeg forteller spillerne at de må sette sjansene de får mens Babacar går inn for en rusten Tevez

sluttresultatet ble 0-0. En skuffet Outkaster foreller spillerne sine at har er skuffet, men at vi må gå videre.

Outkastern
09.01.11 13:51

OVERGANGER

Inn:

Srna – 200 mill

Dodo – 17 mill

Babacar – 125 mill

Kadlec – 20 mill

Fabregas – 850 mill

Ut:

Patrice Vieira – 4 mill

Wright-Phillips – 49 mill

Etuhu – 14 mill

Utlånt

Wayne Brigde – Chelsea ut sesongen

Jo – Napoli ut sesongen

Santa Cruz – Napoli ut sesongen

Cunningham – Coventry ut sesongen

Mcdermott til Leeds ut sesongen

Outkastern
09.01.11 14:06

Etter den skuffende 0-0 kampen mot Wigan møtte City et Tavria som var ute etter og slå City på hjemmebane.

Babacar scorer en drøy halvtime.

1-0 var pauseresultatet og Outkasteren må si seg fornøyd.

Etter 70 min får Fabregas marsjordre da han taklet grusomt på en av Tavria's spillere.

Med 20 min og 10 spillere kjørte Tavria med mange spillere offensivt. 10 min før full lager Tavria stabilitet i regnskapet da Makar setter inn 1-1 målet. Men 2 min på overtid stormer City fram og ingen andre en Babacar lager 2-1 til City som dermed går videre i turneringen.

Outkasteren har virkelig gjort et kupp i og signere Babacar da han har scoret 3 mål på 3 kamper.

Etter kampen spør pressen om Fabregas fortsatt er i mine planer etter han ble utvist. Jeg svarer med og si at Fabregas er en av de beste spillerene på jorda, så jeg kunne ikke funnet på og benke han. Fabregas er fornøyd.

Outkastern
09.01.11 14:14

Trekningen for EL er i gang. Første lag som city møter er Nederlandske psv, så er det Franske Auxerre, og det siste laget er Kroatia Zagreb. Ikke den vanskeligste gruppen, men heller ikke den letteste. Tipper 16 poeng, 0-0 mot psv borte.

Outkastern
09.01.11 14:40

Noen som følger med?

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42782
09.01.11 15:10
Outkastern: noen som kunne tenkt seg og følge med? : )

Så lenge du ikke plutselig kræsjer spillet som "alle andre" så ja! 

Outkastern
09.01.11 15:16

Hehe, jeg spiller fair, kom gjerne med ros og ris! men nå følger jeg med på united-liverpool så det kommer ikke noen innlegg på en stund

Outkastern
09.01.11 17:15

Kampen mot West Ham ble en skuffelse, hadde håpet på seier, men ble heller et kjedelig uavgjort resultat. Balotelli scoret etter 74 minutter, mens Srna laget straffespark etter 76. Mark Noble viste ingen nåde og dundret ballen i nettet bak en utspilt Given.

Noe må skje, og det må skje fort...

Outkastern
09.01.11 18:23

Ny kamp nærmer seg, og motstanderen er denne gangen Fulham.

Outkasteren stiller med følgende lag:

Dzeko Tevez

Silva                        Balotelli

Fabregas Milner

Dodo lescott Toure Richards

Given

0-0 til pause, i og med at City har det dødligste angrepet i PL er dette skuffende, jeg forteller laget at de skal skjerpe seg i 2.omgang.

62 min har gått, Tevez raider ned lang høyre flanke, legger inn og en uheldig Baloy setter ballen i eget nett, 1-0!

1-0 ble også sluttresultatet, Fulham presset hardt etter selvmålet, men en god given holder nullen.

Outkasteren er fornøyd med seieren som førte city opp på en 3.plass på tabellen. Outkasteren har fortsatt ikke tapt i noen turneringer og det er både fansen og styret glade for. Outkasteren misliker sterkt at vi ikke klarer og score mer en 1 i kamper vi dominerer, og skal justere litt på spillere og taktikk i nærmeste framtid

(Innlegget ble redigert 09.01.11 18:24)

Outkastern
09.01.11 19:05

Rett før kampen mot Psv ringer Kolarov Outkasteren og forteller at han ikke klarer og slå seg ned til ro i Manchester. Outkasteren forstår problemet og tilbyr Kolarov 2 ukers feire, dette går Kolarov med glede med på. Sesongens første EL kamp går mot start og Outkasteren stiller med samme laget som spilte mot Fulham bare at Babcar og Barry stepper inn for suspenderte Fabregas og tevez.

13 min har gått, og Silva lurer to psv spillere og setter ballen elegant i krysset fra 24 meter. 1-0!

1 min ut i andre omgang setter Babacar inn 2-0 og City går mot en ny 3 poenger!

2-1 etter en timers spill. 7 min senere setter Bouma fansen i ekstase og utligner, 2-2

92 min spilt, og psv scorer sitt 3 mål, et ydmykende tap for et lag som City, og Outsideren forteller laget hva han føler etter kampen. En skuffet Outsider avslår tilbudet om pressekonferanse og pakker sakene for og dra hjem til Manchester,

Outkastern
09.01.11 19:17

Noen som følger med?

19_Brann_08
19_Brann_08Innlegg: 5024
09.01.11 19:40

Følger med jeg, men hvordan fikk du Dzeko?
Kjøpte du han eller er det kommet en ny oppdatering med de seneste overgangene?

Outkastern
09.01.11 19:42
19_Brann_08: Følger med jeg, men hvordan fikk du Dzeko?
Kjøpte du han eller er det kommet en ny oppdatering med de seneste overgangene?

Har opptatert : )

Barbarez99
Barbarez99Innlegg: 6
09.01.11 21:57
Outkastern: Har opptatert : )

Hvordan fikk du oppdatert?

Vil ha Dzeko i city, men når jeg spiller online så er han fortsatt i Wolfsburg?

Barbarez99
Barbarez99Innlegg: 6
09.01.11 22:12

SNakker om fifa 11 her

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42782
09.01.11 22:26
Barbarez99: Vil ha Dzeko i city, men når jeg spiller online så er han fortsatt i Wolfsburg?

Før sesong fire fikk jeg han gratis.

Outkastern
10.01.11 07:43

Jeg opptaterte selv, gikk inn på editoren og bytta, sånn gjør jeg med alle overganger! : )

Outkastern
10.01.11 08:14

Ligacup kamp mot Chelsea står for tur, dette er den største utfordringen Outkasteren har hatt så langt. Outkasteren velger og gå ut litt defensivt da han bruker et anker bak Fabregas på sentral midt.

På topp starter Outkastren med Dzeko og Tevez, mens har bruker Balotelli og Milner på vingene.

På midten bruker Outkasteren playmakeren Fabregas mens De Jong har den tøffeste jobben bak han.

På backene spiller Dodo og Srna, mens Kompany og Toure er i midten. Keeperplassen er selvfølgelig tatt av Given.

Satser på 1-2 mål av Dzeko i dag.

City får en katastrofe start da Rami header ballen i mål etter bare 6 minutter.

7 minutter senere setter Sturridge det 2 målet for Chelsea.

20 min og Rami setter inn sitt andre for dagen, det går mot tap for City.

Det ender med et 3-0 tap.

På pressekonferansen etter kampen spør en journalist om hva som skjer med Dzeko, han har bare scoret 1 mål på 7 kamper. Outkasteren svarer; Starter han ikke og score snart, må han og flere andre ut portene når vinduet har åpnet i januar.

lasse1910
lasse1910Innlegg: 772
10.01.11 13:51

Hehe, det ser virkelig ut som du har trua på han...
Hvordan bruker du han forresten? Jeg spiller gjerne med en spiss som "complete forward" og disse scorer jo ikke allverdens i løpet av en sesong. Men dersom du har han som "poarcher" burde du nesten forvente et mål i snitt per kamp. Slik jeg har det nå med Chelsea går jeg for Babacar som "poarcher" og nå har han 37 mål på 35 kamper. Bruker Neymar ved siden av som "complete forward" og han ligger kun med 19 mål på 41 kamper. Den "complete forwarden" scorer ikke noe særlig mer enn wingene mine som er "inside forwards" og det har vært gjengangsmelodien de sesongene jeg har spilt.

Outkastern
10.01.11 17:02

Ja, Babacar er et ekstrem talent! toppscorer sålangt, kan bli spennede og se hva formen hannes kan utrette.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg