Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Oh no! Not another......

NYTT TEMA
trminator
trminatorInnlegg: 2964
11.01.11 01:33

Liverpool story!! 

1. Jeg vet det er mange av disse allerede, men har blitt mer og mer giret på å lage en FM11-historie/oppdateringstråd med min Liverpool-save. Med tanke på at det allerede finnes en del av disse, tenkte jeg det ville være lurt å sondere terrenget før jeg skriver til krampen tar meg... Så om dere er interessert i å høre litt av mine triumfer og flauser, vær grei å gi en tommel, eller om dere foretrekker at "rep" skal bygges med en basis i gode innlegg, gi et positivt/negativt svar i stedet! ;)

2. Det skal sies at jeg allerede er et godt stykke på vei med saven min, jeg er straks ferdig med sesong 3. Jeg har likevel tilgang til alle kampene jeg har spilt så langt, og diverse transfers skal man alltid klare å legge til rett sesong. Enkelte kamper er også passe legendariske, som jeg (kanskje alltid!) vil huske! Jeg tenker det eventuelt blir en måned-for-måned oppdatering der jeg går igjennom viktige events, frem til jeg tar meg selv igjen.

3. Egentlig ikke en treer, er bare dumt å starte med opptellende punkter om man bare har to punkter..

Så jeg gir det +/- en dag til å se hvordan interressen er, før jeg eventuelt starter på arbeidet. :-)

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42782
11.01.11 22:31

Haha. Et stakkerslig forsøk på å samle tomler? 

trminator
trminatorInnlegg: 2964
12.01.11 01:27

Ta det heeelt med ro :) Jeg gir en lang faen med tomler, men tenkte det var en grei måte å få vite om det var noen interesse. :-)

Samtidig har det gått en dag, og jeg har klart å innkassere hele 0 (null) tomler, og 1 (en) avsporing, så jeg ser på Liverpool som et tema som er godt oppbrukt! Jeg skal la dere som har Liverpool-saves holde på i fred, uten at jeg blander inn mine egne erfaringer! ;-)

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42782
12.01.11 08:46

Skriv for min skyld da :)

Klikk for å gå tilbake til toppen