Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Histon fc ***FM11***

NYTT TEMA
rafaelodasilva
rafaelodasilvaInnlegg: 667
25.03.11 16:16

Jubel... 

foreldre har kommet og sett unga sine på Histon G96 juble for serie gull, trener rafaelo må få sin del av æren for bragden også, snere om kvelden ringer rafaelos mobil, det er ingen andre en michael pollow som ringer! "vi hører du har bragt guttelaget vårt så stor suksess og vill gjerne at du erstatter vår nåværende trener steve fallon, den idioten kan ingen ting", jeg kunne ikke si meg helt enig i det men jeg takket ja til tilbudet og er nå klar får og ta fatt på mitt lifs til nå største utfordring!

rafaelodasilva
25.03.11 16:18

Rafaelo bekrefter på en pressekonferanse at histon ikke kommer til og gjøre noen singneringer første sesong men vente til et eventuelt opprykk til league 2

Modifico
ModificoInnlegg: 479
25.03.11 19:40
rafaelodasilva: Rafaelo bekrefter på en pressekonferanse at histon ikke kommer til og gjøre noen singneringer første sesong men vente til et eventuelt opprykk til league 2

spennene. gleder meg. bra jobbing!

rafaelodasilva
25.03.11 21:05

dropper og skrive om pre-season

AUGUST 

Gateshead 2-3 Histon  

fin start på sesongen med sterk borteseier! 

gateshead netter 4 minutter ut i kampen men 2 mål av Riza snur kampen for oss, 86 min før fulltid utlingner vertene  til 2-2, men langt inn på overtid dukker Okay på en corner og vi vinner 3-2! 

Histon 2-0 Fleetwood 

Fin kamp fra vår side hvor mål fra de to spissene Riza & Smith vinner kampen for oss Riza viser målform og har scoret 3 mål på 2 kamper! 

Wimbledon 5-1 Histon

Jeg inrømmer det, vi var sjanseløse! 

Wimbledon ledet med to etter 10 minutter og det så mørkt ut,sparkes soloraid fra midtbanen endte i mål og håpet levde. Vi presset og presset men fikk ikke utteling, og da går det ofte slik som det gjorde, i det 66 min kontret Wimbledon inn spikeren i kista og ga seg ikke før det sto 5-1, ikke bra for moralen. 

Histon 3-1  Barrow

Den var så viktig! 

Taffe sørger for at vi får en drømmestart med 1-0 etter 16 min, Riza header inn 2-0 etter 36 min og Sevensons klasse skudd fyker i nett maskene i det 72 minutt, trøstemålet kommer 5 minutter før fulltid men det tenker ikke Rafaelo særlig over. 

Samendrag: 

Rafaelo & co står med 9 poeng på 4 kamper og er bak crawley(7 poeng), og wimbledon(12 poeng). Dette holder til kvallik plass så bare stå på gutta! 

Kom gjerne med rettelser og komentarer :D

rafaelodasilva
25.03.11 21:13
Modifico: spennene. gleder meg. bra jobbing!

Takk! 

denne tråden varer nokk ikke lenge, folk liker mest og lese om lag som er høyere en non-league nivå men jeg synnes det er dette som er virkelig FM.

Gardio
GardioInnlegg: 8749
25.03.11 21:14
rafaelodasilva: denne tråden varer nokk ikke lenge

Skikkelig smart å avsløre.

rafaelodasilva
25.03.11 21:20
Gardio: Skikkelig smart å avsløre.

Jeg lager denne for di jeg aldri har giddet med mine tidligere lag, synnes det er verdt å prøve

Gardio
25.03.11 21:21
rafaelodasilva: Jeg lager denne for di jeg aldri har giddet med mine tidligere lag, synnes det er verdt å prøve

Høres bra ut. Får satse på at du kommer langt med denne saven da. :)

rafaelodasilva
25.03.11 21:45
Gardio: Høres bra ut. Får satse på at du kommer langt med denne saven da. :)

Takk

Blakrath
BlakrathInnlegg: 1944
25.03.11 21:46

Kommer det snart oppdateringer?

rafaelodasilva
25.03.11 21:59
Blakrath: Kommer det snart oppdateringer?

kommer vell en til ganske snart

rafaelodasilva
25.03.11 22:19

SEPTEMBER 

York 0-2 Histon 

Sterk seier igjen!

Sparkes gjør forarbeidet og slår inn til en umarkert Smith som enkelt setter inn 1-0 like før pause. Rafaelo ber spillerene sine forsette og trøkke på i andre omgang, i det 67 minutt prøver Sparkes seg som avslutter og blåser ballen i nettet fra 25 meter. Wimbledon kampen er for all del glemt

Histon 2-2 Southport 

Er det mulig!?

2 mål av riza som forøvrig er tilbake fra en småskade burde holde til en helt OK seier, men stockport reduserer 15 minutter før fulltid og 4 minutter på overtid utlingner de på corner. 

viss vi ikke for kvallikplass er det denne kampen jeg vill se tilbake på! 

Bath City 2-5 Histon 

En mareritt start hvor Bath City scorer først etter klumsete forsvars spill av oss, 2 mål av York som for tillit fra start snur det til 2-1, på overtid av første omgang utlingner Bath City men stevensons perle sender oss i føringen! Innbytter Lawton setter punktum med to innsats scoringer og vi vinner med 3 mål på bortebane og rafaelo må si seg fornøyd! 

Histon 3-0 Kettering 

Kortsagt... klasseforskjell! 

et hattrick av Riza sørger for at vi vinner, det kunne blitt mye mere men vi klarer oss med solide 3-0, en advarsell til konkurentene 

Sammendrag: 

vi ligger 2 poeng bak tabbel ener wimbledon på førsteplass, skulle gjerne hatt den ener plassen for den er den eneste som holder til direkte opprykk, men vi presser wimbledon til det ytterste her!

rafaelodasilva
26.03.11 11:18

Skriv gjerne komentarer og rettelser

rafaelodasilva
26.03.11 20:56

Følger noen denne eller skal jeg slette

Gardio
26.03.11 20:56
rafaelodasilva: Følger noen denne eller skal jeg slette

Jeg følger.

rafaelodasilva
26.03.11 22:32

SEPTEMBER 

Mansfield 1-2 Histon 

sjokk åpning hvor Mansfield scorer på et flott frispark, så overlister samme mann keeper igjen, uheldigvis for mansfield i feil ende, Riza avgjør på en heading 5 min før fulltid

Histon 5-0 Cambridge 

Fantastisk!

Et mål av Smith sender Histon fansen til himmels!, så scorer Riza 2 like før pause og kampen er avgjort, 2 perler av Stevenson som virkelog har stilt inn skuddfoten fastslår resultatet til 5-o! 

Rushden & D 1-3 Histon 

drømmestart hvor to mål av Riza gir oss 2-0 til pause, Rafaelo ber spillerene holde opp trøkket i 2 omgang...så skjer det motsatte, Rushden er et helt annet lag i 2 omgang og reduseringen kommer i det 67 minutt, Men i det 88 minutt setter Stevenson inn spikeren i kista på en fantastisk overgang!

Histon 1-0 Kidderminster 

gørr kjedelig kamp hvor supersub Yorks scoring er det eneste som skiller lagene, Wimbledon snubler, topp of the leage!  

Crawley 3-4 Histon 

Drømmestart! 

Riza snubler inn 1-0 etter 2 minutter, rett før pause svarer Crawley. 1-1 til pause. Tidlig i 2 omgang header Stevenson inn 2-1, men utlingningen kommer bare 10 minutter senere, 2-2. Så 10 minutter før fulltid setter Stevenson inn sitt andre, også denne gangen på hode! men i det 86 minutt er det 3-3 etter en markerings svikt, men på overtid er super sub York plutselig alene igjennom og gjør ingen feil! for et drama! 

Sammendrag: 

Topp of the league! 

månedens manager:Rafaelo(endelig)

månedens spiller Stevenson 

PS:skriv det gjerne viss du følger denne tråden, viss ikke gidder jeg ikke

(Innlegget ble redigert 26.03.11 22:33)

olk1702
olk1702Innlegg: 14784
26.03.11 23:07

Jeg følger nå ;) så den ikke før, men liker litt lavere ligaer :P

J0a
J0aInnlegg: 14775
26.03.11 23:11

Du rykker opp.

rafaelodasilva
26.03.11 23:29
J0a: Du rykker opp.

takk!

jeg skal hvertfall prøve

Shelvey
ShelveyInnlegg: 16462
26.03.11 23:32

Følges.

rafaelodasilva
26.03.11 23:35
olk1702: eg følger nå ;) så den ikke før, men liker litt lavere ligaer :P

artig viss du klarer det, viss ikke er det gørr kjedelig

Kennyking
KennykingInnlegg: 16285

Følges, gode resultat rafael

rafaelodasilva
Kennyking: Følges, gode resultat rafael

Takk!

sich15
sich15Innlegg: 1111
27.03.11 00:13

Følges !

Blakrath
BlakrathInnlegg: 1944
27.03.11 00:14

Jeg følger om du ikke slutter.

rafaelodasilva
27.03.11 13:40

NOVEMBER 

Histon 2-2 Luton 

Riza(24,76) 

Altrincham 1-3 Histon 

oyebanjo(4),Stevenson(76,84) 

Histon 4-2 Grimsby 

yorke,Riza,Sparkes(56,77) 

Tamworth 1-2 Histon 

Lawton,Stevenson 

Histon 3-0 Newport County 

Riza,Smith,Yorke 

Sorry at jeg ikke skrev mer detaljert men når jeg skrev det detaljert og jeg trykket send inn sto det bare beklager denne ble slettet, jeg gadd ikke skrive det engang til 

Sammendrag: 

Jeg spilte riktig nokk uavgjort mot Luton men Wimbledon tapte mot Crawley og jeg leder forsatt ligaen! 

kom gjerne med rettelser og komentarer!

L_Suarez
L_SuarezInnlegg: 17
27.03.11 17:39
rafaelodasilva: NOVEMBER

Svært gode innlegg.

En av de trådene jeg følger tettest her.

rafaelodasilva
27.03.11 17:54
Bruker: Svært gode innlegg. En av de trådene jeg følger tettest her.

Viss du mener det... 

takk! 

og ditt første innlegg? 

vellkommen skal du være!

(Innlegget ble redigert 27.03.11 17:57)

L_Suarez
L_SuarezInnlegg: 17
27.03.11 18:18

Takk for det.

Jeg mener det jeg skriver. Har selv tenkt å starte en save med ett lag nede i divisjonene.

rafaelodasilva
27.03.11 18:29
L_Suarez: Takk for det. Jeg mener det jeg skriver. Har selv tenkt å starte en save med ett lag nede i divisjonene.

Skriv om den da!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg