Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

[FM11] Blackpool

NYTT TEMA
Didrik150
Didrik150Innlegg: 3078
27.06.11 18:54
Opprykk, opprykk skrikes det på Bloomfield. Blackpool har rykket opp til Premier League, og Ian Holloway er mannen bak suksessen til den engelske klubben. Selv om spillere og supportere er i full gang med festen, vet Ian at dette er en av klubbens tøffeste oppgaver noensinne. Stallen er nok ikke god nok for PL, og arbeidet som må gjøres for å overleve er enorm.  Holloway har jobbet i drøye uken da han merker at han ikke tåler presset. Holloway bestemmer seg for å si opp jobben i Blackpool. Mannen som førte klubben til PL har dermed forlatt klubben, og supportere og spillere er i sjokk. Etter opprykket har alt bare vært en fryd for klubben, men så skjer dette.  Dette gjør ikke jobben enklere for Blackpool, og nå må klubben ikke bare forsterke og forbedre laget, men de må også lete etter ny manager. Dagene flyr uten at Blackpool har mottatt noen søknader eller mottatt svar fra andre managere. Styret diskuterer saken da det banker på døren. Det er Ian Holloways sønn, Didrik Holloway. Han trer inn, hilser pent og ber om å få snakke med styret.  Didrik har vært trener for et av Blackpools yngre lag og har hatt stor suksess med laget. Etter en lang prat har de kommet fram til at Didrik vil ta over stillingen som manager i Blackpool. Styremedlemmene mener han er for ung og uerfaren, og at klubben trenger noen som har ledet et ''bunnlag'' før. Det blir en liten ''krangel'' mellom styremedlemene om at dette bare er absurd. ''Shut up!'' skrikes det. Styreformann Oyston tar ordet,'' Greit gutt, du skal få sjansen, men ikke skuff meg''. Fortsettelse følger...
Didrik150
27.06.11 18:55

Kom gjerne med innspill til tråden.

Skal prøve å svare på alle spørsmål og prøve å få tatt Screenshots av det dere vil ha. 

Må sies at jeg har litt ''tekniske problemer'' med det, men uansett håper dere følger! :)

Didrik150
27.06.11 19:08

Pressekonferanse på Bloomfield:

Det første spørsmålet er et spørsmål Didrik var forberedt på:

- Hvem er du?

Jeg er Didrik Holloway, Ian's sønn og den nye manageren av Blackpool.

- Er du ikke litt.. ung?

Har alderen så mye med fotballen å gjøre da?

- Hvor har du erfaring fra tidligere?

Blackpools juniorlag.

- Er du i det hele tatt kvalifisert for stillingen?

Det gjennstår å se gjør det ikke?

Folkene roes litt ned og det går over til litt mer serriøse spørsmål.

- Hvordan blir Blackpools spillestil den kommende sesongen?

Vi er et nytt lag, vi er dømt nord og ned. Det vil si at vi ikke akkurat blir laget som har ambisjoner om 6-0 seiere og festfotball. Vi kommer til å variere mot forskjellig motstand og

vi kommer til å PRØVE å gi folk noen artige øyeblikket utpå der.

- Har du noen overgangsnyheter for oss?

Jeg har sett meg litt rundt og har notert et par navn på blokka.

- Det ryktes at dere allerede har lagt inn bud på Leonel Galeano, er det riktig?

Det skulle du likt å visst?

- Eh, det sies at Charlie Adam er interessant for lag som Liverpool og Manchester United, kan du kommentere det?

Charlie er i søkelyset til flere storklubber ja, så det blir vansklig å beholde ham. Hvis vi får solgt ham får vi nok penger

til å hente fler spillere, men han er en klassespiller som jeg ikke vil miste.

- Hvor tror du dere ender den kommende sesongen?

Vi er tippet på siste plass, jeg vil si vi har ambisjoner om rundt 5-10 plasser høyere på tabellen.

Pressekonferansen avsluttes.

Fortsettelse følger...

(Innlegget ble redigert 27.06.11 19:14)

Didrik150
27.06.11 19:09

Hva vil dere helst ha, måneds eller kampoppdateringer?

Didrik150
27.06.11 19:17

NYHETER

----------------------------------------

Det skjer mye i England for øyeblikket.

Man Utd har signert Khouma Babacar og Rafael Toloi, mens Newcastle har skaffet seg Karim Benzema på lån.

I Blackpool skjer det lite, men akkurat i dag skjer noe manager Didrik ikke ønsket skulle skje.

Styret i Blackpool godtok et bud på Charlie Adam på 15 Mill €.

Dette gjør ikke jobben enklere og nå må midtbanen forsterkes kraftig.

Luckis
LuckisInnlegg: 9713
27.06.11 19:20

Avsnitt.

Didrik150
27.06.11 19:23

NYHETER

-----------------------------------------------------------------------------------

Blackpool har signert 3 nye spillere som skal bli presentert av Didrik på dagens pressekonferanse.

Pressekonferanse på Bloomfield.

Folkens! Idag har vi signert 3 nye spillere til klubben. Alle 3 kommer til å spille fast, og vil bli veldig viktige for klubben denne sesongen.

Første mann jeg kan presentere for dere er Vaclav Kadlec!

Kadlec vil bli vår mann framme på topp og vi blir svært avhengige av ham.

Den neste er en spiller vi har vært linket med i media, og hans navn er Leonel Galeano. 

Siste mann blir Charlie Adams  arving Milan Badelj!

Pressekonferanse slutt.

Overgangupdate:

Ut:

Charlie Adam 15 Mill €

Inn:

Leonel Galeano 4 Mill €

Milan Badelj 3,5 Mill €

Vaclav Kadlec 2 Mill €

Didrik150
27.06.11 19:24
Luckis: Avsnitt.

Ah, skrev i et annet program pga det var langt innlegg. Linjene bare fortsetter :/ 

Glemte å fikse det :P

Diego_Milito
Diego_MilitoInnlegg: 3337
27.06.11 19:29

Følges og lagt til favoritter!

Hvil helst ha måndesoppdatering der du setter ut Nyheter, Spillerkjøp, Pressekonferanser, Kamper, Lagoppstilling osv.

Du burde hente inn Erik Lamela og Robert Green.

Didrik150
27.06.11 19:32

Treningskamper og Fler overganger

Brentford - Blackpool 0-1

Watford - Blackpool 0-3

Blackpool - Hearts 3-0

Blackpool - Aberdeen 2-0

Blackpool - Burnley 1-2

Motherwell - Blackpool 1-0

Distillery - Blackpool 0-7

Greit fornøyd med t-kampene. Spilte bare den siste med de nye spillerne, så greit fornøyd med dem så langt.

Overgangsnyheter

Ut:

Taylor Fletcher 2 Mill € til Birgmingham

David Carney  2,5 Mill € til Q.PR.

Inn:

Alex Smithies 825 k € fra Huddersfield

Tom Cairney 2,5 Mill € fra Hull City

Dale Jennings 900 k € fra Tranmere

Bear2nd
Bear2ndInnlegg: 55869
27.06.11 19:32

følges

Didrik150
27.06.11 19:33
Diego_Milito: Følges og lagt til favoritter! Hvil helst ha måndesoppdatering der du setter ut Nyheter, Spillerkjøp, Pressekonferanser, Kamper, Lagoppstilling osv. Du burde hente inn Erik Lamela og Robert Green.

Skal prøve på det ja.

Robert Green blir det nok ikke noe av, men hvis du har lest i FM 11 hovedtråden, har du kanskje fått med deg noe med Lamela :)

Didrik150
27.06.11 19:41

August 2010

Kamper

Blackpool - Bolton

Sunderland - Blackpool

Petersborough - Blackpool

Blackpool - West Brom

Til kampene!

Blackpool - Bolton 1-1

Mål: B'pool: Baptiste, Bolt: Davies

Jevnspilt kamp der vi egentlig er hakket bedre. Greit fornøyd.

Sunderland - Blackpool 3-3

Mål: S'land: Gyan(2) Muntari, B'pool: Kadlec (3)

Her lå vi under både 1-0 og 2-1 før vi snur og tar ledelsen 3-2. Sen scoring av Muntari ødelegger for oss i dag. Første tegn på at Kadlec vil bli viktig for oss.

Petersboroug - Blackpool 1-3

Mål: P.bo: Lee, B'pool: Varney (2) Galeano.

Her må vi ut i ekstraomganger noe jeg liker dårlig. Vi vinner kampen, men gjør det litt for spennende.

Blackpool - West Brom 4-0!

Mål: B'pool: Cairney Varney Grandin (2),

En fin start på sesongen, neste utfordring blir Chelsea på brua. 

Diego_Milito
27.06.11 19:56
Didrik150: har du kanskje fått med deg noe med Lamela

Nei, det har jeg ikke fått med meg?

Didrik150
27.06.11 20:02

September 2010

Kamper

Chelsea - Blackpool

Blackpool - Wolves

Sheff Utd - Blackpool

Wigan - Blackpool

Til Kampene!

Chelsea - Blackpool 1-3

Mål: Chel: Cole B'pool: Varney, Grandin, Kadlec

Fantastisk! Dette var utrolig oppløftende for klubben. Chelsea styrer frem til rundt 20 minutter da Varney scorer. Etter det tar vi helt over og vinner fortjent.

Blackpool - Wolverhampton 0-0

Mål: Ingen

Utrolig kjedelig kamp. Vi er hakket bedre, men noterte vel totalt 4 skudd i kampen. Fra å spille fantastisk og slå Chelsea på brua til å spille kjedelig fotball hjemme mot Wolves...

Sheff Utd - Blackpool 1-2

Mål: Sheff  U: Cresswell, B'pool: Grandin, Kadlec

Ok, kamp. Vi vinner fortjent, men det er ikke store greiene.

Wigan - Blackpool 0 - 3

B'pool: Grandin (2), Kadlec

Flott måned, vi unngår tap igjen, noe som er utrolig bra.

Veldig kjedelig kamp dette også i mine øyne. Vi har vel 4-5 sjanser og vi setter 3 av dem. 

Didrik150
27.06.11 20:02
Diego_Milito: Nei, det har jeg ikke fått med meg?

Hehe, ok.

Har skrevet det der et sted, men skal ikke ødelegge for mye.

Diego_Milito
27.06.11 20:07

Premier League-tabell?

Didrik150
27.06.11 20:14

Oktober 2010

Kamper

Blackpool - Tottenham

Everton - Blackpool

Blackpool - City

Blackburn - Blackpool

Blackpool - Bolton (Ligacup 4. runde)

Blackpool - Newcastle

Til Kampene!

Blackpool - Tottenham 4-1

Mål: B'pool: Kadlec (4) Tot: King

Her er vi sååå heldige. Vi scorer først på en keepertabbe av Gomes før Tottenham reduserer. Så får Tottenham 2 røde kort og vi cruiser inn til 4-1 seier med 3 mål til fra Kadlec. 

City - Blackpool 2-4

Mål: City: Tevez, Kolarov B'pool: Kadlec (2) Grandin, Phillips.

Tevez og Kolarov scorer før det er spilt 20 minutter, Tevez får rødt kort etter 30 minutter og etter det tar vi helt over. Overraskende at vi IGJEN blir reddet av kortene her...

Everton - Blackpool 1-3

Mål : Ever: Distin  B'pool: Kornilenko (2) Grandin

Her er vi også ganske heldige. Everton kjører mesteparten av kampen, men de får 2 mål annulert + at Smithies står fantastisk i buret. Vi kontrer inn samtlige av våre mål og vi vinner litt ufortjent :P

Blackpool - Bolton 2-0

Mål: B'pool: Galeano, Knight SM

Kjedelig kamp dette også. Begge lag forsvarer seg bra, men vi trekker det lengste strået da Galeano stanger inn 1-0. Da forandrer Bolton formasjon mens vi trekker en ekstra ned i forsvar. Vi kontrer og kommer til en del innelegg som til slutt resulterte i et selvmål fra Knight.

Blackpool - Newcastle 5-1

Mål: Kadlec (2) Philips Baptiste Varney, Newc: Coloccini.

En av de morsomste kampene jeg noen gang har spilt. Det er så åpent og så mange sjanser. 3 røde kort + mange andre hodeløse taklinger. Vil si at vi var et hakk bedre, men denne kampen kunne gått begge veier.

Fantastisk måned av oss. Selv om vi har marginene på vår side i nesten HVER JÆVLA kamp, spiller vi god fotball.

(Innlegget ble redigert 27.06.11 20:16)

Didrik150
27.06.11 20:22

November 2010

Kamper

Villa - Blackpool

Blackpool - Fulham

Birmingham - Blackpool

West Ham - Blackpool

Blackpool - Stoke

Blackpool - Portsmouth (Ligacupens kvartfinale)

Til kampene!

Villa - Blackpool 1-3

Mål: Villa: Gibson, B'pool: Grandin, Varney, Philips.

Dette er definitivt vår beste kamp sammen med Chelsea kampen så langt. Villa er ikke i nærheten av å matche oss hvis man ser bort fra sleggeskuddet til Gibson like før pause.

Blackpool - Fulham

Mål: B'pool: Jennings (2) Fulham: Hangeland(!)

Vi scorer to kjappe mål med hurtigtoget Jennings. Morsomt at han scorer i debuten fra start. Vi legger oss mer bakpå og det åpner for rom for Fulham. Fulham triller mye ball og får ikke til det helt store før Hangeland prøver å stikke kjepper i hjulene våre på en corner. Heldigvis er ikke nordmannens scoring nok, vi tar seieren 2-1.

Birmingham - Blackpool 1-0

Mål: Obafemi Martins

Første tapet! Fortjent, vi spilte ræva her. Dumt at Birmingham ble laget, men jaja.

West Ham - Blackpool 1-1

Mål: WH: Demba Ba, B'pool: Jennings

Grei kamp av oss. Vi ville tilbake på vinnersporet, men West Ham ble tøffe borte.

Blackpool - Stoke 3-1

Mål: B'pool: Kadlec (2) Varney, Stoke: Carew

Enda en nordmann prøver å sette en stopper for oss denne måneden. Han blir også den andre som mislykkes. Vi er mye bedre enn Stoke på alle måter i denne kampen, og det er fullt fortjent.

Blackpool - Portsmouth 2-1

Mål: B'pool: Evatt, Eardley, Pompy: Halford.

OMG her roter vi det nesten til. Vi er nesten i ferd med å ryke ut her. Heldigvis scorer vi 2 mål helt mot slutten etter 86 og 91 minutter. 

(Innlegget ble redigert 27.06.11 20:27)

Sexy_cartman3
Sexy_cartman3Innlegg: 1117
27.06.11 20:27

Hvem ble Adam solgt til

Didrik150
27.06.11 20:28
Sexy_cartman3: Hvem ble Adam solgt til

Oi, ser jeg ikke skrev det. Han gikk til Liverpool der han kun har spilt 2 kamper denne sesongen. 

Didrik150
27.06.11 20:29

Kommer til å oppdatere her helt til jeg er kommet dit jeg er i spillet.

Da kommer jeg til å spille en liten stund før jeg kommer med oppdateringer.

Sexy_cartman3
Sexy_cartman3Innlegg: 1117
27.06.11 20:39

følges

Gardio
GardioInnlegg: 8749
27.06.11 21:00

FØLGES! :)

Didrik150
27.06.11 21:09

Desember 2010

Litt om måneden:

Viktig måned for laget, vi møter 3 medaljefavoritter på rekke og rad som dere får se på programmet.

Kamper

Man Utd - Blackpool

Arsenal - Blackpool

Blackpool - Liverpool

Bolton - Blackpool

Blackpool - Sunderland

Til kampene!

Man Utd - Blackpool 3-3

Mål: Man Utd: Ferdinand Rooney Hernandez, B'pool: Kadlec(2) Cairney.

Flott fotballkamp dette her. Vi blir rundspilt i første omgang og ligger under 3-1 til pause. Vi snur kampen i andre omgang og legger oss bakpå etter rundt 80 minutter. United virket slitne i andre omgangen, mens vi var mer kvikke etter pausen.

Arsenal - Blackpool 3-5 Lucky ftw

Mål: Arsenal: Chamakh Clichy Vermaelen, B'pool: Phillips Varney Kadlec (2) Jennings.

Her er vi heldige fra avspark. Arsenal har RVP, Fabregas, Nasri og Sagna( tror jeg det var) ute med skade før oppgjøret. Arsenal får også Denilson utvist her. Så nok en gang vinner vi litt på marginene, men vi spilte bra 11 mot 11 og det stod 2-2 da Denilson ble sendt i dusjen. Kadlec skadet i 2-3 mnd etter denne kampen, noe som skulle vise seg å bli merket den kommende måneden.

Blackpool - Liverpool 2-0

Mål: B'pool: Varney, Jennings

Her spiller vi mye mye mye mye bedre enn Liverpool. De har ingenting å by på. Gerrard var ute med karantene hvis jeg ikke husker helt feil, men Suarez og co spilte rett og slett ræva. Fortjent seier, selv om jeg er veldig skuffet over motstanden i denne kampen.

Bolton - Blackpool 1-2

Mål: Bol: Elmander, B'pool: Philips (2)

Åpen kamp, Bolton har flere sjanser og har ballen mer, men vi setter sjansene vi får og forsvarer oss greit.

West Brom - Blackpool 0-1

Mål: Cairney str

Jevn kamp der det kunne gått begge veier egentlig. Vi får straffe etter 29 minutter da Jennings bli felt og det blir straffe. Jonas Olsson lager straffesparket og får direkte rødt kort. Cairney setter straffen sikkert, og mer skjer ikke i kampen. Skuffende at vi ikke klarte å prestere bedre mtp overtallet.

Blackpool - Sunderland 3-1

Mål: B'pool: Badelj (2) Jennings, Sunderland: Gyan str

Avslutter året med stil med 3-1 seier hjemme og dermed tabelltopp. Et fantastisk halvår for The Seasiders og det blir en god nyttårsfeiring for hele klubben!

Diego_Milito
27.06.11 21:22

Liga tabell og tropp?

Didrik150
27.06.11 21:23

Overgangsmarkedet Januar 2011 Rykter og Overganger

------------------------------------------------------------------------------

Det er igjen overgangsmarked i PL og det forventes at de beste klubbene vil få store midler til å handle spillere for.

I Blackpool har den økonomiske situasjonen blitt så bra pga resultatene at vi fikk hele 19 Millioner € i overgangsbudsjett. Et par dager senere blir det gjort noen overganger ut av klubben:

Ut:
Elliot Grandin 7 Mill € til City.

- Han har spilt godt hele sesongen og Citys interesser har vært der hele tiden. Han har fortsatt en lang lovende karriere foran seg og vi ønsker 23 åringen lykke til videre i Manchester.

Brett Ormerod 750 k € til Norwich.

- Han fikk lite spilletid, aldrene og var ikke god nok for vårt fremtidige prosjekt i Blackpool. Han ble solgt for en ok pris i mine øyne, og vi ønsker ham lykke til videre i Norwich! Han har forøvrig scort hele 16 mål på 27 kamper der, ikke dårlig!

Dj Campbell 4,5 Mill € til Fulham

Marion Harewood 4 Mill € til Fulham

- Begge slet med lite spilletid og var aldrende og vi fikk gode penger inn for spillerne. Vi ønsker dem lykke til videre.

Andy Reid 2 Mill € til Arsenal.

- Vet ikke om han får spilletid i Arsenal, men han hadde ikke fått mange sjansene på Bloomfield heller. Var egentlig bare daukjøtt for klubben nå. Uansett ønsker vi ham lykke til for The Gunners hvor han ikke har fått sin seriedebut enda. 

Matt Phillips 4,5 Mill € til Liverpool

- Han har vært god og lovende denne sesongen. Han kom på kontoret mitt og forlanget spilletid. Jeg gav ham en sjanse og han imponerte. Liverpool la inn et bud på 3 Millioner € allerede i November, vi forlanget 4,5 Mill € og overgangen var klar allerede tidlig i Desember.

Neil Eardley 5 Mill € til Chelsea

- Fantastisk på høyre backen denne sesongen. Kun 22 år og han har sikkert mange gode år foran seg, vi solgte fordi vi hadde allerede planlagt ny høyre back for januar vinduet. Vi ønsker ham lykke til i London.

Matthew Gilks 450 k € til Aston Villa

- En keeper vi ikke trengte. Han var bare daukjøt og vi fikk inn litt penger for ham også. Kanskje han lykkes bedre i Villa.

Store rykter i Januar

- Chelsea planlegger å legge inn bud på Lilles Gervinho.

- Sunderland skal visst nok ha lagt inn bud på Eden Hazard.

- Aston Villa er ute etter å signere Blackburns Morten Gamst Pedersen.

- Blackpool skal være interessert i Birgminghams Liam Ridgewell og West Hams Demba ba.

- Man Utd planlegger bud på Daniele de Rossi.

- Newcastle vil gjøre låneovergangen til Karim Benzema permanent ved å få oppsjon på oppkjøp til sommeren.

Didrik150
27.06.11 21:23
Diego_Milito: Liga tabell og tropp?

Kommer med det når jeg har oppdatert alt ferdig regner jeg med.

King-Kenny-951
King-Kenny-951Innlegg: 3735
27.06.11 21:24

glem det :)

(Innlegget ble redigert 27.06.11 21:25)

Didrik150
27.06.11 21:45

Januar 2011 

Kamper

West Brom - Blackpool

Blackpool - Chelsea Fa Cupen 3 Runde

Blackpool - Chelsea

Chelsea - Blackpool Omkamp Fa Cupen 3 Runde

Blackpool - West Ham

Wolves - Blackpool FA cupen 4 runde (spoiler) :)

Til kampene!

Blackpool - Chelsea 2-2

Mål: B'pool: Jenning (2) Chelsea: Essien, Anelka

Kjipt å måtte ut i omkamp, men greit resultat hjemme uten Kadlec og Badelj.

Blackpool - Chelsea 2-0

Mål: Cairney Henderson

Sterk seier der nysigneringen fra Sunderland viser seg frem. Vi har et godt tak på Chelsea nå.

Chelsea - Blackpool Omkamp FA-Cup 3. Runde 0-2

Mål: B'pool: Henderson (2)

Vi slår Chelsea på brua for 2. gang. Godt fornøyd med dette her! Virker som vi gjør det taktisk rette hver gang vi møter Chelsea. Nysigneringen har virkelig fått fart på sakene også!

West Ham - Blackpool 3-6

Mål: WH: Cole, Costa, Noble. B'pool: Jennings (3) Henderson Martin, Evatt

No comment ^^

Blackpool - Wigan 0-0

Mål: Ingen

Sjansesløseri av en annen verden her. Vi burde ha vunnet, og idag hadde vi for en gang skyld marginene mot oss.

Blackpool - West Ham 2. utslagsrunde Ligacup semifinale 2-3

Mål: B'pool: Martin, Cairney. WH: Da Costa,  Ba, Galeano SM.

Vi går videre, men vi taper fortjent. Vi spiller elendig i denne kampen og vi må få igang maskineriet igjen før finalen mot City.

Blackpool - Wolves Fa Cupen 4 runde 3-0

Mål: El Ghanassy (2) Martin

Grei skuring, Wolves har få sjanser og vi er kompakte bakover. Stor opptur etter de siste kampene.

Overganger inn i klubben

Inn:

Jakub Sokolik (FS) fra Liverpool 300 k €

- En ung midtforsvarer med potensial til å bli en god stopper i PL. Hentet han inn for å hjelpe Kadlec litt også til å tilpasse seg bedre.

Erik Lamela (OMS) fra River Plate 3 Mill €

- En god spiller dette her, Hazard var utenfor rekkevidde siden han nettopp gikk til Sunderland. Han er ung, lovende og har allerede markert seg i klubben. Han blir å finne som en forsterkning til førstelaget og en joker på benken.

Jordan Henderson (MS) fra Sunderland 3,5 Mill €

- Ble tilbudt ham av hans agent pga han hadde problemer med klubben. Fikk han ekstremt billig, og han har startet friskt for klubben.

Xerdan Shaqiri (VM) fra Basel 3 Mill €

- God og ung kantspiller som får en del spilletid. Også ganske billig han her.

Yassine El Ghanassy (OMV) fra AA Gent for 2,9 Mill €

- Lovende ving, som roteres med Shaqiri på venstre kanten. KANSKJE en av dem blir omskolert til høyre hvis begge imponerer. Ikke sett stort av dem enda.

Raphael Varane (FS) fra RC Lens for 8 Mill € 

- En dyr overgang for klubben, men etter alle salgene og et stort budsjett har vi råd til å bruke penger. Han blir å finne sammen med Galeano allerede i midtstopperparet. Urutinert bak der, men ungt pågangsmot!

Diego Tardelli (Spiss) fra Atletico Mineiro for 12 Mill €

- Dyreste vi noen gang har kjøpt dette her. Han har imponert så langt og selv om han er 25 år blir han en solid forsterkning for klubben. Denne signeringen var også ET MUST pga bredden på topp. Vi har Kadlec som har vært skadet lenge og Jennings som er ung og har blitt ganske sliten etter så mange kamper.

Det var det fra Januar Vinduet, hvis det er interesse kan jeg se hvem som ble solgt osv fra andre lag.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg