Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FM11 - Spørsmål om trening

NYTT TEMA
happydeathsuite
happydeathsuiteInnlegg: 15400
26.08.11 15:09

Eg har nettopp starta ein ny save med Viking, og eg ser at dei mest talentfulle juniorane mine, som er aktuelle for A-laget, står fast på treningsprogrammet for juniorlaget, mens stort sett alle dei som aldri kjem til å bli til noko, står fast på A-laget sitt treningsprogram. Finst det noko vis eg kan endre på dette?

happydeathsuite
30.08.11 23:41

Ingen som veit? Det kan då vel ikkje vere slik at spelarane står fast på enten jr- eller A-lag, alt etter kor dei blei plassert då spelet starta? Det gir jo ikkje meining.

songz
songzInnlegg: 513
03.09.11 11:25
happydeathsuite: Ingen som veit? Det kan då vel ikkje vere slik at spelarane står fast på enten jr- eller A-lag, alt etter kor dei blei plassert då spelet starta? Det gir jo ikkje meining.

Du må gi de en profesjonell kontrakt, eks. Berisha. Da kan du sette han på det treningsopplegget du ønsker.

happydeathsuite
03.09.11 14:19
songz: Du må gi de en profesjonell kontrakt, eks. Berisha. Da kan du sette han på det treningsopplegget du ønsker.

Takk for svar! Eg fann for så vidt ut av det likevel. Rart at alle dei talentlause juniorspelarane starta med proffkontrakt, mens stortalenta ikkje hadde det.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg