Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA 13 - HJELP!! online pass

NYTT TEMA
Samuh0lm
Samuh0lmInnlegg: 8077
28.09.12 00:05

Hvordan får jeg registrert online pass'et mitt?

Har lett rundt i menyen i en times tid og finner ingen måte å få registrert online pass på.

(ja, jeg vet at jeg kunne gjort det aller første gang jeg slo på spillet, men da valgte jeg altså alternativet "ikke akkurat nå" eller no sånn..

Crabsen
CrabsenInnlegg: 12089
28.09.12 00:32

Det står bakpå en brosjyre inne i koveret, det står med ganske klare bokstaver (Og de står i kursiv)

Dabedida
DabedidaInnlegg: 21778
28.09.12 01:38
Crabsen: Det står bakpå en brosjyre inne i koveret, det står med ganske klare bokstaver (Og de står i kursiv)

Jeg tror du må lese innlegget både to og tre ganger til.

Dabedida
DabedidaInnlegg: 21778
28.09.12 01:39
Samuh0lm: Hvordan får jeg registrert online pass'et mitt? Har lett rundt i menyen i en times tid og finner ingen måte å få registrert online pass på. (ja, jeg vet at jeg kunne gjort det aller første gang jeg slo på spillet, men da valgte jeg altså alternativet "ikke akkurat nå" eller no sånn..

Dette er bare et forslag, for jeg aner ikke om det fungerer.

Men du kan opprette en ny bruker og bruke koden på den brukeren. Etter det kan du vel velge om du vil beholde brukeren eller ei; koden skal i hvert fall være registrert uansett. 

Bare et forslag. 

Crabsen
CrabsenInnlegg: 12089
28.09.12 07:21
Dabedida: Jeg tror du må lese innlegget både to og tre ganger til.

Skjønte det nå ja ;-) Er bare så vant med å hjelpe folk som sliter med å finne koden, trodde dette her var et av de tilfellene.

TheWhitePele
TheWhitePeleInnlegg: 6607
29.09.12 11:43

Du kan bare gå får å spille en Online kamp, da må du skrive inn koden.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester