Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fifa 13 -- feil og kommentarer please? :)

NYTT TEMA
speedycross
speedycrossInnlegg: 2
01.10.12 21:25

Endelig har fifa 13 komt ut og jeg har fått spillet i hus.
men atter igjen, er jeg misfornøyd med fifa spillet sånn som med de andre,det må ALLTID være noe gale. på 10 11 og 12 ble det greit tilslutt, men at det er så mangen rare og irriterenes feil på 13 må jeg sette et spørsmål til. Det går sykt tregt og laste inn karrieremodus, det går tregt å simulere frem til kampene/datoene noe som burde hvert forbedret fra de tidligere fifaene. Når jeg vant Premier League fredagsnatt med Manchester United, så var det Blå fargete tau på pokalen, er jeg funksjonshemmet eller skal ikke de være svart, hvit og rød da?? ( Ironi spørsmål )  men atter 1 stor feil, håper virkelig ikke de er samme fargen neste gang jeg vinner ligaen, da klikker jeg.. Feiringen etter jeg vant var og dårligere enn som var på fifa 12.  jeg vant også champions league samme natten, og eneste som skjer er noen fisne raketter og et lagbilde, da må jeg bare spørre, er det sånn man feirer en seier i champions league på ekte?? syns det burde hvert sykt mye bedre feiringer, mer å se på osv, da hadde spillet blitt gøyere/kulere og mer realistisk, noe spillet er langt ifra. Når man spiller i champions league / europa league, så har man forsatt PL TRYKK / LIGATRYKK på draktene/armene, syns det er gale at de enda ikke har klart og ordne på det og få inn ekte vare ( CL MERKE ) Det burde jo hvert fikset på fifa 13, men neida.  jeg regner ikke med det, men er det noen som allerede har klart og rykke opp til premier league med et lag fra 1,2,3/4 divisjon i England siden torsdag ? kan dere da bekrefte om det forsatt da er samme stygge feilen som på 10 , 11 og 12? One league 1 og 2 trykk på draktene og ikke PL TRYKK??

det er mangen spillere som ikke har bilde på seg, og det er mangen som har nye fjes, men mangen som har dønn det samme bilde som på fifa 12, skal ikke spillene være mer forskjellig enn dette fra år til år? fifa 13 er i seg selv alt i alt mer forskjellig fra 12 og ufattelig mye bedre enn 12 , alt i alt, men det ligner for mye. det er ikke så altfor altfor mye som er endret. det syns jeg er dårlig!! 

Er sikker et par feil til som jeg har merket som jeg ikke kommer på i farten, men tilslutt må jeg bare nevne, at nå isted når jeg begynte på ny sesong , så hang spillet seg opp når på 7 juni, når jeg skulle simulere til første treningskamp, jeg tenkte at det bare var ps3 maskinen som hang seg opp, men jeg lastet inn på nytt og prøvde på nytt, jeg har gjort dette 3 / 4 ganger nå, og samme dritet skjer vær gang på akkurat samme dato. Begynner jo å lure på om noe er alvorlig galt med spillet??

Noen som er uenig eller enig med meg? noen som vet om flere irriterenes feil som burde hvert fikset opp i ?? og kan folk bekrefte om de har merket/fått opp samme feilene som meg??

Takk til de som kommenterer Emnet mitt ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester