Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA 13 #XBOX

NYTT TEMA
Steffinho92
Steffinho92Innlegg: 2250
24.12.12 03:48

Her kan vi diskutere evt forslag til turneringer, avtale friendly matcher, trade etc som angår spillere på Xbox. Vi er ikke så mange, så tråden kommer nok ikke til å bli brukt så veldig mye. Men tenkte det var en ide for å unngå at vi spammer evt turneringstråder eller FIFA13 Ultimate Team tråden. 

Steffinho92
24.12.12 03:52

Men jeg vil gjerne at vi skal prøve noe nytt, jeg leste nettopp Riverstreet sin post om å ha Seriespill.
Da tenker jeg at man kan spille med hvilke som helst lag de ønsker å stille med for det er ikke så mange som har råd eller har lyst til å beholde ett og samme lag over lengre tid. Så jeg ønsker å prøve ut Seriespill uten noen begrensninger for å se hva folk synes og om interessen for det er stor

Det vil bli ingen coins krav for å bli med, og jeg vil bruke noen av de 80k jeg vant til å dele ut premier. Blant annet 1,2,3 plass. Det laget som har scort flest mål og sluppet inn minst ellernoe. :)
Så om vi blir mange, så kommer jeg til å sette at man må MINST spille mot 2 personer vær uke, INNTIL du har spilt værtfall halvparten av kampene. 

Dette vil bli en slags "sideturnering", mens den andre "seriøse" turneringen blir spilt. 

Kom gjerne med ideer. 

Chris_nor
Chris_norInnlegg: 7056
24.12.12 14:34

Seriespel hadde blitt bra :) da kunne vi også blanda inn ein cup 

Steffinho92
25.12.12 10:49
Chris_nor: Seriespel hadde blitt bra :) da kunne vi også blanda inn ein cup

Ja det kan vi godt også 

megapixsel
megapixselInnlegg: 18144