Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Noen som vil joine en proffklubb? XBL

NYTT TEMA
jankow81245
jankow81245Innlegg: 43
08.02.13 15:03

Trenger flere spillere som vi joine våres klubb, startet klubben for noen dager siden. og vil si vi er ganske aktive, Vi er 6 spillere i klubben. Trenger alle posisjoner. Klubben heter FIFA Kingz NOR. Vi er for tiden i 7 div.  Ser helst at du er en pasningspiller! Og er et pluss om du er litt aktiv! Add meg på xbox live : x WRC Norway x 

Så kan vi snakkest videre der !  Har et mål, om å bygge opp klubben og spille en del kamper, og komme oss til 1 div ! 

Har ingen spesielle krav, men viktig er at du er en lagspiller, og ikke er ego, selvsagt lov å drible :) Men ikke at man dribler hele tiden !

(Innlegget ble redigert 08.02.13 15:03)

ynnory
ynnoryInnlegg: 46998
08.02.13 15:06
jankow81245: Har et mål, om å bygge opp klubben og spille en del kamper, og komme oss til 1 div !

Det var da voldsomt til målsetting. Har dere en god nok trener? Hva med spillemateriellet i skrivende stund? Blir litt nyskjerrig men for gammel og dårlig er jeg redd!

jankow81245
jankow81245Innlegg: 43
08.02.13 15:27

jaja, mange har jo det da. lov å ha et mål, har jo et mål, md å komme til 1 div, i ultimate team og. og et mål om å få et betre lag på ultimate team.er ikke helt dønn seriøse da. spiller for morro skyld.det er jo derfor man spiller xbox, og fifa. så du anser deg som gammel? og dårlig? velkommen i klubben da ;) jg selv er 31 år, og ikke akkurat den beste fifaspilleren. da får jg nok fjerne det jg skrev, oops for sent :P

Haakonsen_rock
Haakonsen_rockInnlegg: 30
08.02.13 16:10
ynnory: Det var da voldsomt til målsetting. Har dere en god nok trener? Hva med spillemateriellet i skrivende stund? Blir litt nyskjerrig men for gammel og dårlig er jeg redd!

Ingen gode trenere men god spillere! ;)
Man blir aldri for gammel til og spille Fifa, her er det bare og joine hvis man vil! Vi har som det har blitt skrevet her, ett mål og komme opp i 1.divisjon og bli værende. Og det krever nok sitt, men er laget kompakt og man jobber med hverandre og ikke bare seg selv så er det ikke umulig! I klubben vil vi helst ha ballen og styre spillet og gjerne kjøre kontringer når muligheten byr seg!

Kan også legge til NOR sniper FTW på XBL. Hvis du er interessert så hadde det vært fint og vite hvilken posisjon du spiller og gjerne level på spilleren :)

Vetle13
Vetle13Innlegg: 12899
08.02.13 16:12

Hadde jeg ikke vært på PS3 hadde jeg definitivt vurdert det. Må være gøy å være en del av et fast lag på denne måten hvor alle jobber sammen og tenker på offensiv og defensiv posisjonering samt å gjøre det enkelt.

Haakonsen_rock
Haakonsen_rockInnlegg: 30
08.02.13 16:23
Vetle13: Hadde jeg ikke vært på PS3 hadde jeg definitivt vurdert det. Må være gøy å være en del av et fast lag på denne måten hvor alle jobber sammen og tenker på offensiv og defensiv posisjonering samt å gjøre det enkelt.

Det var dumt!
Det er veldig gøy og være en del av ett sånt lag. Etterhvert man har spilt med hverandre så går alt automatisk, og det er artig!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester