Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

**FUT 14 - REVIEWS**

NYTT TEMA
meekizzz
meekizzzInnlegg: 3235
25.03.14 21:32

Dette er en samletråd ~ der man kan dele erfaringer med lag og spillere på FIFA 14.

Go on bitches.

(Innlegget ble redigert 25.03.14 21:41)

meekizzz
25.03.14 22:15

This young man ~ is a legend.

4* skills & 4* WF. ( Brukte han i en trio men SIF Adebayor og Nani i en 433(5) formasjon ). Anbefales!

sterrien
sterrienInnlegg: 7929
25.03.14 22:41

Siden eg ikkje har noko bedre å gjere og får å få denne tråden litt i gang, så poster eg dette reviewet som eg skreiv for ei tid tilbake.

Review av Zlatan (Kungen)!

Til å begynne med så vill eg berre sei at prisen hans er skyhøg. Ligger på 1,3 mill på Xbox. IF/SIF-en hans er vel enda dyrere..Er Zlatan verdt prislappen sin? JA, uten tvil! Denne mannen er ustoppelig. Uansett kor mykje David Luiz, Kaboul og peepza river i han, så detter ikkje Zlatan ned på bakken. Tvert imot. Og det er så hærleg å sjå David Luiz ligge og vri seg på bakken, etter eit ublidt møte med Monsteret! Han har scora 25 mål på 14 kampar for meg, hvis eg ikkje hugsar feil og ingen av dei måla har vært særleg enkle å score (sjølvsagt nokon headingar i ny og ne)..Og ja, eg brukte Hunter som CS.

Fart: 76 (79) pace kombinert med 90 ball kontroll, 86 agility, 5* skills og 93 strenght=Ustoppelig! Når eg seier ustoppelig så meiner eg at han brøyter seg framover med sine utrolige krefter! Som sagt tidligere, så skal det mykje til for å dytte han ned på bakken. 76 pace føles riktig, er ikkje raskare men heller ikkje treigare. 9/10

Skudd: 89 skudd (91 avslutninger, 93 skuddstyrke, 86 langskudd og 86 volley)..trenger eg å sei meir? Boooom! Ballen ligger i nettet, og keeperen står fortumla på streken. Zlatan har nettop scoret eit sjukt langskudd fra 35 meter. Dette er kansje uvanlig når du speler med mange andre spissar, men med Zlatan føles det naturlig å score ifra ein umulig vinkel fra ein umulig distanse! Utside skudd, finesse skudd eller powershot? Ingen problem, Zlatan fikser biffen. 30 meter, 20 meter eller 16 meter? Don't worry Zlatan fikser det. For å sei det kort, så er Zlatan sine skudd så sinnsjukt kraftfulle at han kunne ha skutt hol i nettet! 10/10

Pasninger: 79 pasninger. Decent. Tar ikkje så altfor mangen pasninger med han, men dei han tar pleier som oftast å være presise. Han har assistert 4 mål på 14 kampar! --/10

Dribling: 88 dribling + 5* skill moves = Elsk! Han er så sinnsjukt deilig å spele med. Hvis du kan å skille, og da meiner eg ikkje berre Scoop turn, men likso dei litt meir avanserte fintene, så er dette mannen for deg! Sammen med hans 93 strenght så er han virkelig ustoppelig, uansett kven han har på seg. Gled deg! 10/10

Forsvar: Error

Heading: Enda ein fantastisk stat hos Zlatan. 79 heading på kortet virker jo okei, men han er 195 cm og har 72 Jumping! Dvs at han sjelden taper ein hovudduel. Du har altså ein targetman..10/10

Gode ting med han:

Skudd

Dribling

Heading

Styrke

Håret (nohomo)

Dårlige ting ved han:

Det må vel bli balansen det da, sjølv om det berre er ein bagatell. 

Oppsummering: Zlatan har fantastiske skudd, insane dribling og mektige headinger. 93 styrke, utrolig gode avslutninger og skuddstyrke gjer han til ein komplett spiss! Han er ein må ha spelar, hvis du har penga vel å merke.

PS: Ikkje arrester meg for dei eventuelle skrivefeila som er inne i teksten ;)

sterrien
27.03.14 15:35

Ingen andre som har nokon review da?

meekizzz
27.03.14 16:18

Kommer et mer utfyllende review av Memphis Depay iløpet av kvelden ~ og kanskje et av en annen spiller?

Gjerne link laget dere brukte spilleren i :)

meekizzz
27.03.14 17:07

This young man ~ is a legend.

REVIEW ~ MEMPHIS DEPAY
Denne unggutten har en lysende fremtid foran seg IRL.

PRIS -- Prisen er overkommelig. Han kostet 16k da jeg brukte han, men det er godt å se at han er nede på 9k nå. Absolutt verdt pengene!

FART -- Depay`s fart er ingenting mere enn fantastisk. 87 føles mer som 92 imo, og i tillegg til sin gode ballkontrol er han utstoppelig.

AVSLUTNINGER -- Med 85 i shot power har han veldig gode avslutinger. Fantastisk god på frispark ( med 80 i free kick accuracy + sin power free kick trait ) 4* WF har han også.

DRIBLING -- 80 i dribling og 4* skills er fantastisk. Er så enkel å drible med at du lurer gang på gang motstandere på ræva.

Nothing more to say. 

(Innlegget ble redigert 27.03.14 17:08)

Barcaham
BarcahamInnlegg: 4073
27.03.14 17:10

Ingen ringere enn SIF Adebayor:

Denne fyren er bare latterlig god. Han koster under 30k på alle konsoller og er et beist (nesten) på høyde på prisen. 40 mål på 30 kamper som innbytter!

Fart: 

75 i pace sier vel sitt. 75 i pace er helt ok det, men har mange fordeler. For når Ade kommer opp i fart er han en tanks! 79 i sprint speed og 88 i strength er ikke så hakkende galt... Er ikke så gavmild som Sterrien så 7/10...

Skudd:

84 i shooting er mer en godt nok. Tror ikke jeg har bommet (store sjanser) med Ade på ca. 30 kamper. Fyren har latterlige 93 i finishing og 95 i shot power! Kombinerer du dette med plusser som: 99 penalties, 95 volleys & finesse shot trait er det ustoppelig! SOLEKLAR 10/10

Passing:  

Akkurat dette tror nok jeg går stille forbi bortsett fra det faktum at det er helt OK. Dårlig long passing (58), men ikke noe krise fordi han er spiss. 83 i Short passing er no greit. Decent antall assists, husker ikke akkurat. ---/10

Dribling:

Denne posten har jeg gledet meg til, ikke uten grunn skal du se :) 82 står det på kortet, 82!? Hva f***? 87 på futhead er mer passende. Fyren glir jo gjennom et forsvar som kniv i varmt smør! Statsene på futhead sier ikke så mye her, du må rett og slett prøve! 9/10

Defending:

Her...

Heading:

Dette her er jo latterlig, jeg har skrytt av både dribling og shooting så kommer jeg til det råeste av alt; nemlig heading. Han er en forvokst togoleser (191) som ikke vil slutte å score. Glem Benteke, glem Carrol. Kjøp Ade! 79 jumping og 89 heading acc combined med 88 i strength er bare elsk: 10/10!

Oppsumering: 

Løp og kjøp!

sterrien
27.03.14 20:39

Noken som er keen på eit review av Fidel Martinez?

Thpe
ThpeInnlegg: 31302
27.03.14 20:41

SIF Rubén Pardo er spilleren jeg velger å skrive noen ord om.

Omtrent 14 000 coins er prisen du må ut med for å få  Pardo, noe som i mine øyne er 14 000 for mye.

Fart:

Dette blir veldig vanskelig å vurdere i og med at fyren er vaksinert mot å bevege seg fortere enn i gå-tempo. Du kan torturere R2/RT så mye du vil - det nytter ikke. 1/10.

Skudd:

Pardo er som sagt utenomjordisk treg og sliter veldig med å komme seg fra den ene banehalvdelen til den andre. Dette fører igjen til at Pardo, som lider av en ekstrem ikke-forståelse av fotball, aldri aldri, aldri kommer i skuddposisjon. 2/10.

Passing:

Dette var ene og alene grunnen til at jeg ville prøve Pardo. Men det tok ikke mange sekundene før jeg forsto at dette var tidenes bomkjøp. Sliter med å treffe spillere 5-10 meter unna og virker helt fjern. Overblikket gidder jeg ikke si mye om, men kan si såpass at kjøp av førerhund bør være aktuelt. 3/10

Dribling:

Aldri har Ivar Hoffs sitat passet bedre. "Hardere mottak enn skudd" er fulltreffer. Med nærteknikken til Mertesacker og strømpene alt for langt nede, sier det seg selv at spilleren er og forblir uteknisk. Det er verdt å nevne at dribling for Pardo er så og si fysisk umulig, da han som jeg har nevnt noen ganger, er forferdelig treg og vil aldri kunne passere en motspiller. 2/10.

Heading: 

Pardo er redd for å miste de alt for få hjernecellene han har fått tildelt og trekker seg dermed i vær eneste duell. Uansett om han møter Chiellini eller Valbuena, så er ikke innsats aktuelt. 0/10.

Oppsummering: 

Tidenes dritspiller. Udugelig i alt han foretar seg. Hold dere vekk, langt vekk.

(Innlegget ble redigert 27.03.14 20:42)

TheArsenalWay
TheArsenalWayInnlegg: 2736
27.03.14 21:05
Thpe: Tidenes dritspiller. Udugelig i alt han foretar seg. Hold dere vekk, langt vekk.

Har prøvd ham jeg også. Helt fraværende.

sterrien
27.03.14 21:13

Ja..Fidel Martinez..magikaren fra Equador. Kvar skal eg begynne? Han er berre så utrolig god. Han scora 45 mål på 30 kampar og assisterte 12 mål. Eg brukte Hunter CS på han. 3+ fart og 3+ skudd. Her er laget! Alle kampane eg spelte, blei spelt i tredje og fjerde divisjon.

Fart: 80 (83) er heilt ok for ein ving. Ikkje for lite, men heller ikkje for mykje. Føles ikkje kjappare, men heller ikkje treigare. Mao akkurat som kortet tilseier. 8/10

Skudd: 69 (72) Aiaiaiaiai, dæven 69 skudd er for lite. Fortjener minst 75+. Skudda hans er ikkje av dei sterkaste men på ein eller anna måte så går dei inn allikavel. Eg scorte fra dei mest utrulige vinklane og distansane. Han greier fint å banke inn mål fra 30 meter. 4* WF er toppen på kransekaka. Ingen problem med WF hans. 10/10

Pasninger: 67 pasninger. Ikkje noko spesielt..greier fint å ta kort pasninger og lang pasninger, men det er sjølvsagt ikkje noko Ozil nivå over dei. 5/10

Dribling: Driblingen hans er i ein klasse for seg sjølv blant sølvspelarar. Ballen er så godt som limt til foten hans, tross 78 ballkontroll. Utrolig god å finte med. 5* Skills var eine og aleine grunnen til at eg prøvde han.

Forsvar: Error

Heading: 65 heading. 176 cm og 80 jumping er decent det for ein ving. Vann ingen dueller for meg, så er ein lite nyttig stat. 5/10

Oppsummering: Fidel er ein driblesterk gut, med eit godt skuddbein og okei fart. Han utmerker seg ikkje noko spesielt unntatt på dribling og skudd. Noko 45 mål tilseier. Han gjekk på gode løp og var tidvis over heile bana.

Positive ting med han:

Dribling

Skudd

Langskudd

5*skills

Håret sjølvsagt ;*

Negative ting med han:

Ingenting uten om heading og forsvar, men kven bryr seg om det ?

Eg vil anbefale Fidel Martinez til alle som vil ha eit "eksotisk" og morsomt lag. Han har alt ein ving trenger. Ok strength, skudd og dribling som eg har nemnt før ;) Løp å kjøp!

Skulle gjerne ha skrevet litt meir, men tiden rekker ikkje til :)

hj
hjInnlegg: 2700
27.03.14 21:22
Thpe: Pardo er som sagt utenomjordisk treg og sliter veldig med å komme seg fra den ene banehalvdelen til den andre. Dette fører igjen til at Pardo, som lider av en ekstrem ikke-forståelse av fotball, aldri aldri, aldri kommer i skuddposisjon. 2/10. Passing:

HAHAHHAHAHHAHAHHA :PPPPP

TheArsenalWay
27.03.14 21:36
sterrien: Skudd: 69 (72) Aiaiaiaiai, dæven 69 skudd er for lite. Fortjener minst 75+. Skudda hans er ikkje av dei sterkaste men på ein eller anna måte så går dei inn allikavel. Eg scorte fra dei mest utrulige vinklane og distansane. Han greier fint å banke inn mål fra 30 meter. 4* WF er toppen på kransekaka. Ingen problem med WF hans. 10/10

Du gir en fyr med 69 shooting 10/10 i skudd?

Litt useriøst for min del.

sterrien
27.03.14 21:46

Viss du greier å lese så skjønner du at eg skriver om ein sølvspelar. Viss du fortsatt henger med så skrive eg at han kan score i fra hvilken som helst vinkel. Noko som er sant. 

For all del berre les reviewet mitt som useriøst, men du kan ikkje stå på sidelinja og kommentere på ein spelar du ikkje har prøvd :)

45 mål på 30 kampa bør reflektere dette veldig godt btw

(Innlegget ble redigert 27.03.14 21:48)

meekizzz
27.03.14 22:11

For å si det sånn : Jeg har prøvd Fidel Martinez før, og la meg si en ting ; skuddene hans var etter min mening 12/10. ( Vel å merke til å være sølvspiller ).

Synes forøvrig det er bra at denne tråden er igang. Fortsett slik:)

Vetle13
Vetle13Innlegg: 12845
28.03.14 05:07

Yilmaz:

Med 86 styrke,  85 acceleration og 83 sprint speed får du mye i Yilmaz, han har i tillegg 87 positioning(Viktigste ferdigheten for en spiss IMO), 85 finishing og H/L WR.

I tyrkeren finner man spilleren som er langt bedre enn UT-favoritten til mange, nemlig Benteke.

Tyrkeren vinner stort sett alt av hodedueller og har pasningsferdigheter nok til å legge av ballen dersom jeg spiller opp lavt til han, men som regel finner man han på løp inn bak forsvaret der han hjelper til å strekke forsvaret og skape rom for andre de gangene han velger å trekke ut på kant på disse løpene.

Vil si at han gjør det langt bedre enn IF Drogba gjorde i laget mitt og er absolutt verdt coinsa. 

13 mål på 7 kamper + 3 assists

Karakter: 8.5/10

SIF Wesley Sneijder:

5 WF, 90 vision, 98 long shots, 99 shot power, 94 long passing og 92 short passing, samt herlig ballkontroll og dødballer. 

Kjøpte inn Wesley fordi jeg ville ha inn en Totti-liknende spiller i det andre laget mitt, han er riktignok ingen IF Totti, men til tross for at han ikke har samme evne til å forflytte ballen ved å vende spillet har han større forflytningsevne selv og med sin M/L WR er han ofte å finne når kontringsmulighetene byr seg. 

Desverre er ikke Wesley den skytteren en skulle tro når en ser på statsene, ser jo ut som om alt som er utenfor 16 skal gå inn når man ser de statsene, men han har desverre bommet på en del "enkle" langskudd fra 20-meter. Han scorer fortsatt en del og jeg vurderer han som en meget god spiller.

Karakter: 7.5/10

Lag jeg brukte spillerene i

Stefan Radu:

Venstrebacken/stopperen ser ikke ut som en storspiller ved første øyekast, men bak ratingen på 78 som VB ligger det pace, strength og generelt sett gode forsvarsferdigheter.

Legger seg nede ved stopperen når jeg angriper og er sterkt delaktig i at jeg ikke slapp inn noen innleggsmål på 9/10 kamper når jeg hadde han i laget mitt. God på hodet er han også og stanger vekk cornere.

Stefan har greie pasninger, ikke enormt mye å skryte av der, men de når som regel frem. Han er også en OK dribler(Men jeg boosta også pasninger og driblinger med chem style)

Undervurdert spiller som absolutt anbefales om du er lei av at backen din er i angrep når de kun angriper på kanten, beste alternativet i Serie A.

Karakter: 7/10(Ikke en god nok dribler eller pasningsspiller til å få høyere, defensivt sett har han vært 10/10 og fullt på høyde med IF Chiellini og SIF Benatia)

Monreal

En annen defensiv back, har ikke like gode defensive stats som Radu, men gjør likevel en meget fin jobb på backen, siden venstrebackalternativene i PL er relativt dårlige(IMO) valgte jeg Monreal og han trådde sjeldent feil. Valgte å booste pace, heading og defendingen hans og han viste seg å være meget rask og utfylle sidemann Vidic veldig godt.

Karakter: 7/10(Value for money 10/10)

Dimitar Berbatov:

Strålende CF/ST som virkelig kommer til sin rett i et ballspillende lag, kjørte på med hunter på han og han virket egentlig ganske rask, samtidig som han var god på hodet og strødde fantastiske pasninger omkring seg. Herlig teknikk har bulgareren også(Spesielt Berbaspinene hans er bra, overraskende nok). 

Anbefales, har nok slått Jovetic og Dzeko og blitt alenespissen jeg liker best i PL.

Karakter: 8/10

IF Kaka:

God høyde og gode WR for et par formasjoner og IF Kaka ser ut til å være den ideelle kontringsplaymakeren. Desverre lever ikke Kaka opp til statsene sine.

Skuddene til IF Kaka er elendige og til tross for 81 shot power(som er godkjent) får han ikke nok saft bak skuddene og retningen er ofte for dårlig. 

Driblingene hans er middelmådige og han føles sluggish ut, sannsynligvis pga 76 agility.

Pasningene hans er utrolig ujevne og som regel langt under pari for en så høyt rated spiller. 

Kaka var spilleren jeg trengte for chem i mitt 4-1-2-1-2 lag med blant annet Balo, SIF Pedro, Neymar, SIF Benatia, SIF Maicon og IF Chiellini og Kaka var nok den svakeste spilleren på laget også.

Til slutt endte jeg opp med å sette Ronaldinho på benken og bytte han inn i starten av hver kamp. Den mannen er jo fantastisk, men det er ikke nok til at jeg vil bytte han inn hver kamp, men IF Kakas nivå gav meg to valg: Tape med han på banen, eller bytte han ut og få på en bedre playmaker.

Skal dog sies at Kaka har greie avslutninger og at han oftere er på returene enn 78 i attacking positioning skulle tilsi. 

Karakter: 2/10

matsi99
matsi99Innlegg: 1019
28.03.14 14:34

Fellaini.

For 1.4K får du kjøpt Fellaini. Hvis jeg var deg ville jeg spart pengene.

Fart[71]: Utrolig treg. Blir enkelt løpt fra mostandere. Føles som han har en fart på 50-55.

Skudd[72]: 72? Haha. Skuddet hans er dårlig. Kan ikke huske sist et av skuddene hans truet motstanderen. Tja - 50-60?

Dribling[76]:  Mister ballen veldig fort pga. de enorme touch-ene han tar. Føles hvertfall ikke ut som 76. Kjekt at han har 3* skill moves så du kan  ta en roulette med han. Skal sies at dette hans tredje sterkeste side.

Heading[85]: 85?!?!!??! Fellaini er FORFERDELIG til å vinne headinger. Han er 194 CM, 91 i styrke  og vinner 1/10(!) hodedueller! De få gangene Fellaini faktisk har vunnet en hodeduell kan telles på en hånd... Dette er Fellainis beste stat på kortet, mens hans dårligste in-game IMO.  Føles som 40.

Pasning:[77]: Fellainis nest-beste stat. Klarer hvertfall å slå pasninger. Det skal han ha. 6 assist på 37 kamper.

Forsvar:[81]: Hans beste stat! Han er enormt god i forsvar. Stopper så og si alt.

Karakter: 4/10. Anbefales ikke.

(Innlegget ble redigert 28.03.14 14:36)

Barcaham
28.03.14 20:09

IF UP Melo:

Herregud for en spiller! Han er den beste defensive midtbanespilleren på spillet imo, og ja visst du lurte; bedre enn Toure...

Fart: 

Litt teit post dette da spilleren er så kjapp som han trenger. 77 i acc og 79 i sprint speed. Jeg har absolutt ikke behov for 80+ pace på en CDM. Strengthen hans gjør han umulig å roke anyways... Vurdering: 8/10. 77 føles som 79. 

Shooting:

77? EA har gitt han en for lav rating her, men hva har vel det å si når han skyter som en gud? Du kommer langt med stats som: 84 long shots, 91 i shotpower og 92 i straffer :) Vurdering: 9/10. 77 føles som 80+.

Passing: 

82 står det på kortet noe som i og for seg er greit. Jeg skal være så ærlig at dette er nok for meg på en CDM. Statsene er også er ganske råe. 89 long passing og 86 i short passing er mer en nok her ja... Vurdering: 8/10. 82 føles som.... ja vet ikke. Kan ivertfall ikke skimte med en eneste feilpasning.  

Dribling: 

Igjen unødvendig å si noe mer enn at han er god nok til å bekle de fleste rollene på en midtbane. Vurdering: 7/10. 78 føles som 78.

Deffending: 

Han er rett og slett latterlig god. Han stopper alt og alle ved hjelp av juks som: 98 strength, 99 aggression, 91 standing tackle og 82 i marking. Klar 10/10. 85 er jo 90+

Heading:

Ja, hva skal man si? Syk er vel ordet. Han vinner alle duellene og scorer på annenhver corner. Tallenes tale er klar: 98 i strength og 86 i heading acc. 89 i jumping kombinert med 183cm er bare elsk! 88 er rett og slett 99 ;)

OPPSUMMERING: 

Dette er rett og slett ikke et valg en gang, kjøp ham og gjør det fort!

meekizzz
28.03.14 20:16

@Bacraham

Skulle gjerne gitt deg en tommel for innlegget over, men har dessverre ikke fler igjen. Kongeinnlegg!

- Hvis jeg kommer på det skal du få en i morgen :) 

Barcaham
28.03.14 20:34
meekizzz: Skulle gjerne gitt deg en tommel for innlegget over, men har dessverre ikke fler igjen. Kongeinnlegg! - Hvis jeg kommer på det skal du få en i morgen :)

Takker for (god) respons!

meekizzz
28.03.14 20:34

SIF Giovani Dos Santos :

Den gjennomsnittlige høye mexicaneren er litt av en spiller. Han har fart, dribling, passing you namn it.

Fart : (87) Ingenting mer å si. Passerer alt og alle. Føles ( etter erfaring ) som 91/92. Brukte CS slik at han fikk 90 pace ingame, så stemmer vel omtrent. 10/10.

Shoothing : (82) Good! Scorer på de fleste sjansene, spesielt finessshots. Greit at han får 82 i shooting. 8/10.

Passing : (84) Greie pasninger. Ikke noe negativt å si. Brukte han som ST, så brukte han ikke som oppspillspunkt. 7/10.

Heading/defending : (54/42) .... ( ingen vurdering ).

Strength : (49) Litt for svak til å være spiss, men forå være helt ærlig ; Jeg merket ikke at han var sååå svak. Føltes ut som minst 70-75 imo. 6/10.

Oppsummering : Løp og kjøp!

(Innlegget ble redigert 28.03.14 20:35)

Barcaham
28.03.14 21:30
meekizzz: SIF Giovani Dos Santos :

Har gode erfaringer med ham selv :) Ellers er det bare å si ifra om det er noen spillere dere vil ha review av :) Har prøvd de fleste opp til millionen! 

meekizzz
28.03.14 21:42

Noen som har prøvd disse spilerene og som vi gi et lite review¿

- UP Griezmann.     - IF Arda Turan

- UP Pogba.            - Vidal ( 85/86 )

(Innlegget ble redigert 28.03.14 21:43)

Barcaham
28.03.14 21:52
meekizzz: Noen som har prøvd disse spilerene og som vi gi et lite review¿

Kan ta både SIF UP Griezmann og IF UP Vidal i morgen visst det er aktuelt?

meekizzz
28.03.14 22:06

@Bacraham

No stress ; take your time. Hvis du har noen andre gode spillere som du har prøvd som er verdt å nevne i prisklassen 10-20k så hadde det vært strålende!

sterrien
29.03.14 00:30

Jeffren!

Er han verdt pengane? Ja, absolutt. Brukte han i dette laget. Hunter CS. Han scora 30 mål og assisterte 24 mål på 50 kampar. Alt i alt, heilt fantastisk for ein HM. Han ha 4*skill og 4* WF^^

Fart: 82 fart (85) er ok+ for ein ving det. Trenger imo ikkje noko meir pace enn det. 8/10

Skudd: 69 shooting (72) er vel litt over gjennomsnittet for skudd på ein sølvspelar? Uansett, så føles det ut som Jeffren har 90+ shotpower. Er heilt seriøs no. Fleire gangar han dunka ballen i nota fra 25 meter med ein dødelig kraft. Litt rart i og med at han berre har 75 shotpower. Elska skudda hans. 10/10

Pasning: 70 pasning er faktisk decent, men eg føle at alle på spele kan ta ein god gjennombrudds pasning, så bryr meg fint lite om det. Sjølvsagt er det ein forskjell på Totti og Jeffren, men ballen kjem no igjennom uansett kven som tar pasningen. 7/10

Dribling: Høgdepunktet ved siden av skuddene hans. 80 dribling er fantastisk!  Men EA, kvifor berre 80 dribling? Han føles så smooth å dribble med og du får med deg ballen over alt. Noko anna eg likte spesielt bra med han, var at med ein gang han mista ballen så greidde han å få den tilbake igjen. Veit ikkje kvifor men nokon spelarar er rett og slett OP. Ikkje noko å gjere med det. 10/10

Forsvar: Jahh..eg personlig bryr meg lite om forsvars eigenskapane til vingane mine. Sjølv om det er i 352, så har det null niks å sei. --/10

Heading: 64 heading. 173 cm høg. Så langt som eg kan hugse så vann han ingen hodeduellar. Han kom vel ikkje opp i nokon duellar heller. 5/10

Positive ting:

Skudd (shotpower, longshots)

Pace

Dribling

Negative ting:

Ingenting som eg kjem på no. Må bli M/M WR da, noko eg ikkje likar, men som funka overraskande bra på han.

Trenger du ein billig HM til det Portugisiske laget ditt? Ein ny HM til det spanske laget? Løp og kjøp denne kar'n. Du vil ikkje angre.

Før nokon kommenterer, så er dette reviewet basert på ein sølvspelarar og "terningkastet" eg har gitt på dei forskjellige statsa kan ikkje samanlignast med ein gull spelar. 

Ha ein fin dag!

(Innlegget ble redigert 29.03.14 00:37)

Barcaham
29.03.14 10:04

Faen, da forsvant det reviewet av IF UP Vidal! Takk VGD...

sterrien
29.03.14 10:33
Barcaham: Faen, da forsvant det reviewet av IF UP Vidal! Takk VGD...

Skjedde eingang med meg og. Skreiv langt og fyldig om WR. Når eg lasta det opp forsvant det. Har heldigvis lært fra den gang og kopierer det eg skriver (hvis eg skriver langt) før eg poster det :)

Kjipt er det uansett :(

Vetle13
Vetle13Innlegg: 12845
29.03.14 12:55

TOTY Thiago Silva

Pace: 87 - Føler ingen forskjell på NIFen hans og TOTYen hans her, men det er definitivt mer enn nok for en stopper det også 10/10

Shooting: Ikke tatt noen skudd med han enda.

Passing: Fantastisk! Snur forsvar til angrep i løpet av et sekund med strålende langpasninger og kortpasninger 10/10

Dribling: i Thiago Silva får du nesten utelukkende gode touch, få, om noen stoppere kan måle seg med teknikken hans. 10/10

Defending: Bittelitt lav strength, ellers er han perfekt med 99 marking, 99 interceptions og 99 standing tackle 10/10

Heading: Litt lav, men med 99 i jumping og 88 i strength er ikke dette lenger en svakhet hos Thiago Silva 8/10

Karakter: 7/10(IF Chiellini og SIF Benatia er bedre defensivt og du får begge to for 100k mindre enn TOTY Silva. Likevel er TOTY Silva en meget bra spiller som burde prøves ut om man har coinsa.)

TheArsenalWay
31.03.14 22:40

Wilfried Bony 80

Pace: 73 i pace virker ikke veldig imponerende, men husk på at du kjører en 50 tonns semitrailer og ikke en sportsbil. Terningkast 4.

Heading: Bony er som en sulten Grizzley-bjørn. Forer du ham med nok innlegg, så blir Bony fornøyd, og du også. Terningkast 6.

Skudd: Denne fyren skyter raketter. Terningkast 5.

Styrke: Bony er en brøytebil i 90 i timen som ploger seg gjennom nysnø. Terningkast 6.

Black: Dette er det som skiller Bony fra middelmådige spillere som Messi og Ronaldo, og dette merkes i prestasjonene på banen. Terningkast 6.

Oppsummering: Wilfried Bony er BIG, BLACK, STRONG, BLACK OG BLACK. Har du denne karen på laget, så rydder han vei i vellingen og tar deg til 1. Divisjon før du rekker å si BLACK.

Anbefaler å bruke han i dette velkomponerte laget.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg