Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

[FM15] Blackburn Rovers

NYTT TEMA
Juven12
Juven12Innlegg: 2899
20.11.14 13:00

Spill informasjon:

England - Championship
France - Ligue 1
Germany - Bundesliga
Italy - Serie A
Spain - La Liga 

Database size: Advanced; Large
Approximate players: 42,000

Ikke lagt til key staff, og In-game editor er umulig å bruke.

Slik ser også manageren min ut. Valgte å ta begge 1 under det som blir foreslått til Blackburn.

(Innlegget ble redigert 20.11.14 13:00)

Juven12
20.11.14 13:53

Blackburn 2014/15

FM 15 er i hus, og etter litt spilletid for å bli kjent med spillet sitt nye design. Velger jeg å starte min årlige Championship lag save. Her finner man flere lag folk liker, og som ikke burde være i Championship. Mange av lagene hører liksom bare hjemme i Premier League. Et lag jeg alltid har likt er Blackburn Rovers, og det er på tide det økonomiske plaget laget får en hjelpende hånd.

Sesongforventninger og budsjett:

Styret forventer en midt på tabellen sesong. Noe jeg syns virket litt lite ambisiøst, og med det valgte jeg å forandre forventningene til en sluttplassering på den øvre delen av tabellen. Dette gir meg en liten bonus i årets budsjett. 

Overgangsbudsjett: 342,000
Lønnsbudsjett total: 27,437,150
Lønnsbudsjett brukt: €23,480,500
Lønnsbj overskudd: €3,956,650

Merk jeg spiller med at lønninger vises årlig.

(Innlegget ble redigert 20.11.14 13:55)

Gardio
GardioInnlegg: 8749
20.11.14 14:07

Denne skal følges! 

Juven12
20.11.14 14:38

Blackburn Rovers original stall vurdering:

Keepere:
Paul Robinson
Jason Steele
Jake Kean 

Mitt mål blir å få solgt Paul Robinson siden hans lønning er 9% av totalen. Derimot kan det fort bli vanskelig. Samtidig anser jeg lånte Jason Steele på minst samme nivå som Paul Robinson. Jake Kean blir en fin reservekeeper. Blir neppe å hente noen for å erstatte Paul Robinson, og dermed gå ned til 2 keepere for sesongen.

Forsvarspillere:
Adam Henley
Tommy Spurr
Yann Songo’o
Matthew Kilgallon
Grant Hanley
Shande Duffy
Marcus Olsson 

Tommy Spurr er klart den beste nåværende i forsvarsrekka, men Grant Hanley er framtiden her. Dermed blir Grant Hanley byggesteinen for framtiden i forsvaret. Duffy og Killagon blir å rotere en del som den andre stopperen. Vurder å hente meg inn en ny høyreback.

Midtbanespillere:
Lee Williamson
Corry Evans
Jason Lowe
Ben Marshall
Tom Cairney
Craig Conway
Chris Taylor
David Dunn
Connor Mahoney
John O`Sullivan

En spennede midtbane som kan operere i alt fra en 3’r,4’r eller 5’r midtbane. Derimot er ikke den nåværende kvaliteten alt for spennende. Lowe, Cairney og Evans kan alle bli veldig solide spillere med et par år til på cv’en. Lønningene er meget gode her. På toppen av dette er den meget spennende Connor Mahoney, som kan bli en klassespiller for framtiden.

Angrepspillere:
Joshua King
Luke Varney
Chris Brown
Jordan Rhodes
Rudy Gestede

Jordan Rhodes blir spissen jeg setter pengene på. Joshua King er jeg meget usikker på. Kan fort bli en super bytter for vingene. Om det finnes interesse blir nok en av Varney, Brown eller Gestede solgt i løpet av sesongen.

Merk Blackburn starter også med Alex Baptiste og Ryan Tunnicliffe på lån, men jeg valgte å sende begge hjem med engang.

(Innlegget ble redigert 20.11.14 14:47)

Juven12
20.11.14 14:45
Gardio: Denne skal følges!

Flott og høre Gardio! Alltid en glede å se deg på forumet

Juven12
20.11.14 15:38

August 2014/15

Championship:  Blackburn Rovers 2 - 1 Cardiff
Mål: Rhodes (26), Cairney (80)
Banes beste: Tom Cairney
Sesongen begynner hjemme på Ewood Park imot Cardiff. Det blir ingen lett kamp for Rovers. Men kampen starter bra når Conway finner rom på kanten, og sender ballen inn til Rhodes som fikser 1-0 til pause. Cardiff spiller bra etter hvilen, og får uavgjort når Gunnarsson setter inn en smått unødvendig retur. Det ser ut som uavgjort lenge skal bli resultatet, men imot slutt minuttene blir Mahoney felt litt utenfor 16-meteren. Cairney tar frisparket som sniker seg inn til 3 poeng!

Capital One Cup 1st Rnd:  Carlisle 1 - 2 Blackburn Rovers
Mål: Mahoney (36), Duffy (50)
Banes beste: Shane Duffy
Følgte ikke spesielt med kampen, men et svakt 1-1 resultat står til pause. Dette ender opp med kjeft på Rovers gutta. Andre omgang ser Rovers gå opp i 2-1 takket være Duffy sin heading på en corner. Det blir alt i en kamp hvor det fort kunne stått 3-1 til oss, men 2-1 er fremdeles seier.

Championship: Blackpool 1 - 1 Wigan
Mål: Cairney (81)
I dominerende stil tar vi tak i kampen. Derimot blir det ikke mål fra vår side. På toppen av dette blir det straffe til Wigan som Eggert Jonsson setter uten problemer til 1-0 før pause. Andre omgang blir mye lik den første Blackburn sliter med å få noe effektivt på mål. Men vi får lønn for strevet imot slutt minuttene. Det er Tom Cairney som ordner med en suser utenfor 16 meteren! En dårlig fotballkamp fra vår side hvor Rhodes tydelig sleit.

Championship: - Norwich 7-4 Blackburn
Mål: Conway (24, 28) Mahoney (76), Duffy (83)
Banes beste: Lewis Grabban (Norwich) 
Kampen starter dårlig for Rovers, når vi går under etter at Duffy klarerer rett på en motstander. For å gjøre ting kort ble kampen en målfest som dessevere endte dårlig for Rovers. Nok en gang sliter Rhodes med å sette et sikkelig grep på kampen. Conway og Mahoney derimot viser sine gode sider. 

Championship: - Blackburn 5-1 Bournemouth
Mål: Conway (25), Rhodes (31, 48), SM (41) Lowe (68)
Banes beste: Craig Conway
En kamp vi aller helst burde vinne! Kampen starter bra etter at Conway setter inn en retur for 1-0. Conway er også sentral på 2-0 hvor han pirker igjennom Rhodes. 3-0 kommer fra selvmål av Kermorgant som gir Marshalls kanon ny retning.  Andre omgang fortsetter i samme mønster, men denne gangen scorer Bournemouth på rett mål.

Capital One Cup 2nd Rnd: Notts Co 0-3 Blackburn
Mål: Rhodes (17,45,49)
Banes beste: Jordan Rhodes
Følte meg veldig sikker på at dette ville bli en seier. Ikke overraskende blir det slik også. Veldig bra og se at Rhodes begynner å vise sin bedre side. Kort prosess og videre.

Championship: Wolves 3-1 Blackburn
Mål: Marshall (17)
Banes beste: Etien Velikonja (Wolves)
Vi møter Wolves på et veldig bra tidspunkt. Derimot får vi god motstand fra de oransje ulvene. Wolves tar ledelsen, men vi tar med engang initiativet i kampen. Før pause får vi en suser fra Marshall som betyr uavgjort til pause. Dessverre scorer McDonald en retur for Wolves tidlig i andre omgang 2-1. Lykken er ikke på vår side, og før dommeren blåser kampen over står det 3-1. Uheldig kamp hvor det for kunne vært flere mål fra Rovers gutta.

Tabellen

Utmerkelser
Player of the Month
Young Player of the Month
Manager of the Month
HbG’s utvalgte

Skadeliste
8/7/2014 - Chris Brown - 3-4 måneder - Strukne knesener
30/7/2014 - Paul Robinson - 3-4 uker - Strukket sene
3/8/2014 - Adam Henley - 2 uker - Skadet albue
4/8/2014 - Yann Songo’o - 2 uker - Skadet albue
4/8/2014 - David Dunn - 3-4 uker - Strukket sene
10/8/2014 - Marcus Olsson - 2 uker - Kutt i kne
16/8/2014 - Chris Tayler - 3 uker - Vridd ankel
19/8/2014 - Rudy Gestede - 1 uke - Tå skade
30/8/2014 - Joshua KIng - 4 dager - Kutt i armen 

Overganger
Humam Tariq (18) Stortalentet fra Iraq har signert for Blackburn Rovers! Jeg hadde ikke mye overgangspenger så gikk likså greit for en framtidig spiller. Litt teit at jeg ikke fikk igjennom en utenlandsk låne klubb. Så kan fort ta et år ekstra for å skaffe Humam tillatelse i England. Hentet for 300,000 fra Al-Quwa Al- Jawivya.

Tobias Levels (27) hentes inn som back fylling etter Cardiff kampen. En solid spiller som blir å gjøre en helt grei rolle i Championship. Kan kanskje gi oss farlige kast fra sin høyreside også. 

Hyuga Tanner (17) blir solgt til Newcastle. Fikk 275,000 med engang og et par bonuser fine bonuser verdt 256,000. Kanskje et litt tidlig salg, men trur ikke spilleren ville hatt en framtid i Rovers. Dekker også faktisk kjøpet av Humam Tariq.

Simone Pepe (30) hentes inn gratis etter at Juventus i slutten av overgangsvinduet avsluttet kontrakten hans. Simone Pepe er en liten favoritt av meg, og derfor var dette en must signering når det ble tilgjengelig. Simoene Pepe blir å gi oss en ekstra dimensjon på kanten.

Nyheter
Jeg fikk et positivt svar fra styret når jeg ba om å få studere til Continetal A lisensen! Ifølge spillet vil det gå omtrent 12 måneder (fra 9 juli) å gjennomføre.

Neste måned
HC Wigan
HC Derby
BC Fulham
HM Newcastle
HC Watford
BC Rotherham

C=Championship, M=Mikke Mus cupen

(Innlegget ble redigert 20.11.14 15:48)

Vetle13
Vetle13Innlegg: 12845
20.11.14 17:06
Juven12: Championship: Blackpool 1 - 1 Wigan

Følges! Førstemann til å finne en feil også :P

Tariq er meget spennende og kan bli en SVÆR signering for klubben på sikt.

Pepe har også vært en av mine favoritter på tidligere FM, billig var han for deg og, i forhold til kvalitetene.

Juven12
20.11.14 17:50

Skal alltid være litt feil i første oppdateringa. Må jo sette baren lavt fra starten av :D

Tariq ser meget spennende ut, og Pepe har uten tvil nivået til å lage store problemer for de andre i Championship.

Juven12
20.11.14 19:09

September 2014/15:

Championship: Blackburn 1-1 Wigan
Mål: Rhodes (46)
En vanskelig motstander, men det spilles på Ewood Park så forventer poeng her. Wigan tar å holder ledelsen til pausen etter en nydlig volley fra Oriol Riera. Rovers kommer tilbake i andre omgang takket være en heldig Rhodes. Det ser ille ut når Levels lager en straffe til Wigan, men Steele redder med et tigersprang! Conway får senere en kjempe mulighet til å skaffe oss seieren, men dessverre gjør Wigans keeper Al-Habsi en strålende redning.

Championship: Blackburn 3-2 Derby
Mål: Rhodes (5, 21), Conway (46)
Banes beste: Paul Coutts (Derby)
Kveldens første mål kommer etter et skudd blir blokkert av Derby forsvaret. Rhodes er våken å ser muligheten 1-0. Rhodes får så sitt andre for dagen takket være svakt forsvarspill hos Derby. Dessverre scorer Coutts 2 mål for Derby, som Rovers forsvaret må ta ansvaret for. Men Conway gir Rovers ledelsen igjen med på et frispark tidlig i andre omgang.

Championship: Fulham 2-4 Blackburn
Mål: Mahoney (3), Conway (17), Rhodes (41), Marshall (90)
Banes beste: Ben Marshall
Kanskje en av årets aller vanskeligste borte kamper nemlig Fulhams Craven Cottage. Det kommer til å bli jevnt, og vinneren blir nok laget som har mest flaks foran målet. Rovers får en brilliant start, når Conway slår tvers over til Mahoney som med litt flaks kommer seg alene med keeper. 17 åringen gjør ingen tabber inne i 16-meteren 1-0! Senere så er det Conway selv som scorer 2-0 etter at keeper ikke klarte å holde en suser fra Ben Marshall. Fulham reduserer før pause, men en briljant ball fra Cairney server Rhodes på sølvfat 3-1 til pause sterkt! I andreo mgang klarer Fulham å redusere igjen, men på slutten av kampen får vi straffe. Med Rhodes byttet ut går Marshall til krittmerket, og han smeller den inn 4-2! En klasse seier!

Capital One Cup 3 Rnd: Blackburn 1-0 Newcastle
Mål: Rhodes (74)
Banes beste: Grant Hanley
Pardrew gikk tidlig ut med “trashtalk”. Med dette håpet jeg å fyra igang gutta litt ekstra + muligheten til at Newcastle ville nedprioritere Capital One Cup; Ga meg et lite håp om gå videre. Det blir en meget sjanseløs kamp hvor det mye kamp om ball. Rovers skaffer seg 4 gule kort. Kampens eneste mål kommer etter at Newcastles Steven Taylor dytter Rovers Chris Taylor inne i 16-meteren. Rhodes går til krittmerket  imot blekkspruten Tim Krul. Krul er faktisk etter ballen, men skuddet til Rhodes er akkurat hardt nok for å komme seg forbi 1-0! Det blir også slutt resultatet. Ikke en imponerende kamp, men en god seier for Blackburn! 

Championship: Blackburn 4-1 Watford
Mål: Cairney (20), Mahoney (45, 46), Gestede (73)
Banes beste: Connor Mahoney
Ewood Park, Watford det er en kamp vi burde vinne veldig lett. Ikke noen overraskelse at dette går bare en vei. 4-1 blir slutt resultatet. Mahoney scoret et like før pause, og scorer likså greit et like etter pause. Gestede som har hatt minimum med spilletid så langt. Kommer innpå banen for en dårlig Rhodes, og viser seg fram med et mål.

Championship: Rotherham 2-2 Blackburn
Mål: Conway(4), Marshall (7)
Nok en kamp som vi burde vinne relativt lett. Stiller med et litt redusert lag for å hvile viktigere spillere. Det begynner bra med en Conway spesial. Ben Marshall setter inn 2-0 like etter takket være et helt nydelig gjennomspill av tidligere målscorer Conway. Rotherham kommer tilbake med 2-2 tidligi andre omgang. Derfor skjer et trippel bytte hos Rovers. Her skal det spilles for seier! Mahoney får en giga sjansje i det 73 minutt uheldigvis spretter ballen feil vei av stolpen. Dessvere blir 2-2 slutt resultatet. Ikke en bra kamp av Rovers. Skulle vært et tredje mål fra oss.

Tabellen

Utmerkelser
Player of the Month
Manager of the Month
HbG’s utvalgte 

Skadeliste
Ingen nye skader i senior squaden. Chris Brown er fremdeles ute i omtrent 3 uker. 

Overganger
Ingen overganger skjedd. Blir nok stille her en stund. Men speiderne mine er aktivt i gang for å finne noe muligheter til Januar. Derimot er midlene få i klubben så blir meget mulig et eventuelt lån eller før kontrakt-action.

Nyheter
I Premier League etter 6 kamper spilt leder Manchester City med perfekte 6/6. Derimot er det overraskende at man finner West Ham på 2 plass med 5/6 mulige. West Brom og Hull i motsatt ende står begge med 0-3-3 rekorder.

Neste måned
HC Huddersfield
BC Ipswich
HC Birmingham
BC Nottm Forest
MA Liverpool

C=Championship, M=Mikke Mus cupen 4. runde

(Innlegget ble redigert 20.11.14 19:12)

Chelsea-guy93
Chelsea-guy93Innlegg: 3523
21.11.14 10:55

Følges! :)

Juven12
21.11.14 14:41

Oktober 2014/15:

Championship: Blackburn 2-1 Huddersfield
Mål: O`Sullivan (19), Rhodes (55)
Banes beste: John O`Sullivan

Nok en svak motstander vi møter. Denne gangen spiller jeg litt sterkere, og satser heller på litt tidligere bytter om vi leder for å hvile de større spillerne. Vi tar ledelsen tidlig på via en corner. Men Huddersfield slår tilbake før pausen med tilfeldig lang ball opp banen. Men vi tar tilbake med samme mynt, når Huddersfield forsvaret gjør en dårlig avgjørelse. Rhodes er på rett plass til rett tid, og ender med å utnytte tabben til 2-1 ledelsen. Det blir også slutt resultatet. Back on track.

Championship: Ipswich 2-5 Blackburn
Mål: Pepe (54), Marshall (70, 82), Conway (76), Taylor (90)

Vi møter et Ipswich som har slitt veldig denne sesongen. Men det er ingen grunn til å ta noe for lett. Det starter veldig dårlig med et tidlig selvmål av Steele, som egentlig er bare mer uheldig enn udyktig. Etter en saftig, spyttfull og heftig kjefting i pausen setter Rovers seg i vinner giret. 5 mål scorer gutta i andre omgang. Marshall viser sin brillijanse med 2 mål og 1 assist. Simone Pepe viste også fram at han kan bli en veldig god brikke nå, som han begynner å få opp match fitnessen sin.

Championship: Blackburn 3-1 Birmingham
Mål: Evans (23), Conway (35), Mahoney (73)

Nok en kamp hvor Rovers er favoritter. Gutta gjør som favoritter skal nemlig vinne. Rovers går med en trygg 2-0 ledelse til pause etter at Evans lurte inn 1-0. Etterpå avslutter Conway et aldes genialt gjennomspill fra Marshall. Birmingham slår tilbake i andre omgang. Men når Mahoney setter 3-1 inn på en retur går gassen ut av kampen. Rovers triller inn til 3 av 3 seirer så langt i Oktober.

Championship: Nottm Forest 0-0 Blackburn
Mål: Conway (42, 45)
Banes beste: Matty Fryatt (Forest)

Kampen starter veldig dårlig for Rovers. Allerede etter 13.minutter må Jordan Rhodes forlate banen med skade. Rett etter det scorer Nottingham Forest på en heldig kontring. Men Conway og Marshall har sine egne planer. De fikser ikke bare 1-1, men 2-1 til pause. Etter hvilen derimot går alt absolutt alt feil. Frustrerende å se hvor lite laget klarer å gjøre med ballen. Men vi har vært i kanon form i det siste. Et tap lå i vente.

Capital One Cup Rnd 4: Liverpool 0-0 Blackburn
Mål: Mahoney (79), King (82)
Banes beste: Fabio Borini (Lfc)

Ikke utforventet stiller Liverpool til start med et svakere lag enn mulig. Men spillerne på banen har fremdeles nok kvalitet til å lage store problemer for Rovers. I samme båt er det ikke overraskende at det vises på banen. Men vi hadde en innspurt på slutten av kampen vi kan være stolte av! Blir ikke noe videre cup eventyr på oss. Har fremdeles muligheten til å kanskje gjøre noe sprell i FA cupen, men blir ikke noe prioritering det om vi holder oss i playoff sonen.

Glemte tabellen. Men Rovers er på 2, foran Cardiff og under Norwich

Utmerkelser
Player of the Month
Manager of the Month
HbG’s utvalgte: Craig Conway

Skadeliste
25/10/2014 - Jordan Rhodes - 2 uker - Vridd knee
28/10/2014 - Chris Taylor - 5-6 uker - Strukket knee
31/10/2014 - Simone Pepe - 3-4 dager - Matforgiftning

Overganger
Ikke skjedd noe handler. Men både David Dunn og Chris Taylor har ikke noe imot et eventuelt januar salg. Connor Mahoney signerte også en proff kontrakt.

Nyheter
Wigan endte opp med å sparke flere årige tippeliga manager Uwe Rosler. Dette kommer ikke som noen stor overraskelse med tanke på at Wigan, som var en av playoff favorittene somler nede på 13.plass med 1/3 av sesongen spilt.  

Neste måned
HC Reading
BC Millwall
BC Brighton
HC Leeds
BC Middlesbrough
HC Sheff Wed

(Innlegget ble redigert 21.11.14 14:45)

Chelsea-guy93
Chelsea-guy93Innlegg: 3523
21.11.14 15:25

Fant to feil (Nottm Forest 0-0 Blackburn og Liverpool 0-0 Blackburn) ;)

Ellers fine oppdateringer, gleder meg til fortsettelsen.

Juven12
21.11.14 15:31

Bra at bildene er med. Gjør de feilene veldig minimal, men bra folk leter slik jeg kan forbedre neste innlegg

Juven12
21.11.14 19:13

November 2014/15

Championship: Blackburn 3-2 Reading
Mål: Gestede (32), Marshall (77), SM (87)
Banes beste: Rudy Gestede
En meget viktig kamp dette her siden Reading er en mulig utfordrer for playoff spot. Første omgangen er relativt sjanseløs, men Gestede viser seg fram i Rhodes skade fravær. Cairney gir Gestede ballen utenfor 16 meteren. Mannen fra Benin smeller den imot nærmeste kryss å gir 1-0 for Rovers til pausen. I andre omgang får Rovers tildelt straffe imot slutten. Marshall setter den sikkert inn til 2-0 ledelse. Det virker som seier til Rovers er sikkert, men så kommer Reading med 2 kjappe! Jeg sender laget framover i håp for seier. Joshua King kommer ned på venstresiden, og treffer Readings Anton Ferdinand i leggen ballen triller seg inn til 3-2! En seier som ble mye mer spennende enn nødvendig.

Championship: Millwall 1-3 Blackburn
Mål: Masrhall (27), Evans (36), King (72)
Banes beste: Joshua King

Noe overraskende er det faktisk Millwall som tar ledelsen i kampen. Men med et lurt frispark trekk fra Conway tillater Evans å utligne. Senere får Rovers et mål fra straffe, som betyr Marshall snur kampens resultat i vår favør 2-1 til pause. I andre omgang får ikke Millwall til noe særlig, og når King setter inn 3-1 virker kampen over.

Championship: Brighton 1-0 Blackburn
Mål: Ingen
Banes beste: Glen Rea (Brighton)

Vi er rett og slett bare helt slått av imot Brighton. Vi produserer omtrent ingenting i hele kampen. Så når Joao Teixeira finner nettmaskene rett før pause for Brighton blir jobben større. Rovers er ikke i nærheten av å gjøre det bedre i andre omgang. Rovers er dårlige i hele kampen å går på et fortjent tap.

Championship: Blackburn 1-3 Leeds
Mål: Evans (10)
Banes beste: Billy Sharp (Leeds)

Håper at vi slår tilbake med en seier etter vårt tap imot Brighton. Det begynner iallefall veldig bra når Evans setter en suser utenfor 16-meteren.  Leeds utligner til pausen. Men Rovers spiller dårlig i andre, og Leeds scorer 2 mål. Leeds tjente godt av en Billy Sharp i form. Det blir nok et tap på Rovers.

Championship: Middlesbrough 0-0 Blackburn
Banes beste: Shane Duffy

Dette ligger an til å bli en meget tøff kamp. Rovers er i en dårlig periode, og Middlesbrough har definitivt potensialet til å slå oss på The Riverside Stadium. Kampen ender opp med å bli en ganske sjanseløs kamp. Dominert av dueller er det forsvarene som sanker rating poeng. Dette avslutter en ganske svak måned for Rovers gutta.

Tabellen

Utmerkelser
Player of the Month
Manager of the Month
HbG’s utvalgte

Skadeliste
4/11/2014 - Joshua King - 2-3 dager - Krampe
8/11/2014 - Connor Mahoney - 4 måneder - Knekt fot
21/11/2014 - Simone Pepe - 2 uker - Vridd knee
Fortsettelse - Chris Taylor - 1 uke - Strukket knee

Overganger
Ikke skjedd noe handler. Men både David Dunn og Chris Taylor har ikke noe imot et eventuelt januar salg.

Nyheter
Jeg ble tilbudt muligheten til å gå inn i kontraktsamtaler om en forlengelse i slutten av november. Jeg prøvde da å få igjennom en forespørsel til styret uten hell. Dermed blir det ikke ny kontrakt nå, men muligens senere.

Neste måned
HC Sheff Wed
BC Brentford
HC Charlton
BC Bolton
HC Middlesbrough

(Innlegget ble redigert 21.11.14 19:13)

Juven12
22.11.14 16:12

Desember 2014/15

Championship: Blackburn 3-2 Sheff Wed
Mål: Rhodes (7), Marshall (45, 70)
Banes beste:  Ben Marshall

Vi er nødt til å vinne kamper igjen, og Sheff Wed  21. plass i ligaen hjemme på Ewood Park er en strålende mulighet for seier. Kampen begynner bra med Rhodes involvert i alt. Han scorer dagens første på retur etter at King treffer tvelger. Vårt andre kommer etter at Rhodes blir stoppet før et skudd, men ballen går rett i føttene på Marshall 2-1 til pause. Andre omgang fortsetter Rovers å sette på press. Marshall scorer 3-1 med et herlig skudd fra 25 meter! Stevie May scorer sitt andre for kvelden i det 84 minutt, men det blir ikke flere mål etter det. Rovers are back on track!

Championship: Brentford 2-0 Blackburn
Banes beste: Jake Bidwell (Brentford)

En kamp vi virkelig burde vinne om vi vil være i toppen. Dessverre går alt feil for oss. Brentford scorer en i hver omgang, og er det beste laget på banen. Rovers klarer ikke å sette noe inn, men et lyspunkt er at Humam Tariq fikk sin første kamp i Rovers trøyen etter han fikk arbeidstillatelse for hans kontrakt periode. Kan bli en viktig spiller, når hans match fitness blir bygd opp.

Championship: Blackburn 2-1 Charlton
Mål: King (17), Evans (70)
Banes beste: Corry Evans

Charlton slo faktisk nettopp Tottenham for å nå semifinale i Capital One Cup. Jeg valgte å holde et lag møte før kamp med god respons. Håper vi kan spille en god kamp som fører til seier. Kampen begynner bra for Rovers, når Evans spiller igjennom King 1-0. Tucudean redusrer for Charlton til pausen. Det blir et til mål i kampen, og denne gangen er det Evans selv som scorer. Ikke en overbevisende seier, men en start.

Championship: Bolton 4-2 Blackburn
Mål: Rhodes (49, 78)
Banes beste: Joe Mason (Bolton)

Bolten lå på 17.plass ved kampstart. Forsvaret vårt spiller helt latterlig dårlig, som er ironisk fordi Rovers trente på det defensive før kampstart. Helt latterlig kamp, som har en lysning i Rhodes som viser gode tendenser. Dette er altfor dårlig av Rovers trur noe må skje i januar.

Championship: Blackburn 0-3 Middlesbrough
Banes beste: Yanic Wildschut (Brough)

Årets siste kamp er hjemme på Ewood Park imot Middlesbrough. Dessverre trur jeg dette blir en mye vanskeligere kamp enn nødvendig. Rovers har vært i en veldig dårlig formkurve, og det tette programmet gjør oss slitne. Det blir en tung kamp i snøværet hvor prestasjonene, og resultatet uteblir. Det er ikke noe annet å gjøre enn å bruke Januar til å finne gnisten igjen.

Tabellen

Utmerkelser
Player of the Month
Manager of the Month
HbG’s utvalgte

Skadeliste
20/12/2014 - Corry Evans - 3 uker - Vridd ankel
Fortsettelse - Connor Mahoney - 3 måneder - Knekt fot

Overganger
Prøvde meg på før kontrakt med Adrien Rabiot, men han valgte Olympiacos.

Nyheter
Fikk på nytt tilbud om kontrakt forlengelse. Denne gangen godtok jeg forespørselen. Forlenger til ut 15/16 sesongen. Mens jeg samtidig trekker meg selv 88k euro på årslønna.

Neste måned
BF Southampton
HC Wolves
BC Wigan
BC Derby
HC Fulham

F= FA Cup

(Innlegget ble redigert 22.11.14 16:13)

Juven12
22.11.14 17:56

Januar 2014/15

FA Cup: Southampton 2-1 Blackburn 
Mål: Rhodes (80)
Banes beste:  Toby Alderweireld (Southampton)

Forventer ikke ut av denne kampen her. Southampton er et veldig bra fotball lag, og det viktigste for meg er bare en akseptabel kamp fra rovers gutta. Rhodes skaffer oss et mål på tampen for å gjøre stillingen 2-1, og laget spiller inn til en 6.86 imot Southamptons 7.05. Noe jeg syns burde bli sett på som en meget godt gjennomført kamp av Rovers med tanke på motstanderen.

Championship: Blackburn 6-1 Wolves
Mål: Conway, Rhodes, Evans, Marshall, Mechele, King

Leiesoldat Mechele er i startoppstillinga håper dette gir en solid boost. Kampen starter bra for Rovers gutta! Marshall spiller Conway på kanten, som skyter ballen inn i lengste. 10 minutter senere er Conway servitør, når han setter opp en tap-in for Rhodes. Andre omgang blir veldig lik første. Rovers fortsetter å presse framover. 3-0 kommer fra en fin volley fra Evans inne i 16-meteren. 4-0 kommer når King slår inn 45, og Marshall bestemt setter ballen forbi keeper. Festen fortsetter med at Mechele avslutter en retur fra keeper. Det blir flere mål og et rødt på Tommy Spurr, men 6-1 er en dominerende seier for Blackburn Rovers! We are back baby!

Championship: Wigan 2-4 Blackburn
Mål: Conway (36), Marshall (67)
Banes beste: Ben Watson (Wigan)

Blir spennende å se om Rovers kan vinne to på rad, eller om det blir rett på tap igjen. Det begynner dårlig denne gangen med Wigan med en 2-1 ledelse til pause. Conway scorte på en retur i første. Det skjer mye i tidsrommet 60-70 minutt Wigan scorer 2 ganger, og Ben Marshall setter en straffe for Rovers. Dessverre er Rovers aldri i nærheten å hente inn kampen, og vi taper kampen 4-2. En veldig dårlig kamp dette her. Håper Rovers kan vinne med engang igjen på Ewood Park imot playoff kandidat rival Derby.

Championship: Blackburn 5-1 Derby
Mål: Conway (10, 58), Rhodes (20, 37, 82)
Banes beste: Rhodes

Vi fikk en litt lengre pause før kampen imot Derby. Noe jeg trur passer laget utmerket. Kampen begynner i Rovers favør med et herlig plasseringskudd fra Conway. Rhodes dobler takket være bra lagspill. Evans som stikker ham igjennom. Rhodes scorer 3-0 enkelt på straffe før pausen. Derby kommer tilbake med en tidlig redusering på straffe. Men Conway og Rhodes har begge tenkt å score et mål til. Herlig å se skottene Conway og Rhodes løfte laget igjen. Det betyr at kampen ender med en mektig 5-1 borteseier for Rovers! Slik skal det gjøres.

Championship: Blackburn 4-4 Fulham
Mål: Conway (1, 75), Evans (11), Gestede (79)

Vi tar en veldig tidlig ledelse imot Fulham. Tar faktisk bare 17 sekunder for Conway å sette inn 1-0. Dette skal merkes var et dårlig innlegg, som endte opp i mål. Evans hamrer inn 2-0 etter Tariq sitt skudd blokkert. Fulham får redusert til 2-1 før pausen etter at Hanley lager straffe. Andre omgang starter med tidlig utligning for Fulham, og Scott Parker legger på til 3-2 for Fulham litt senere. Men Conway scorer nok engang fra spissvinkel, og når innbytter Gestede kriger inn 4-3 er Rovers tilbake i ledelsen! Men Tunnicliffe vil ikke være dårligere enn Conway, og setter sinn andre for kvelden til 4-4. Dette blir slutt resultatet. En flott målfest med et helt greit resultat med tanke på hvor gode Fulham er spesielt med tanke på hvor mye Rhodes slet idag.

Tabellen

Utmerkelser
Player of the Month
Manager of the Month
HbG’s utvalgte

Skadeliste
12/1/2015 - David Dunn - 3 måneder - Lårstrekk
Fortsettelse - Connor Mahoney - 2-3 måneder - Knekt fot

Overganger
Brandom Mechele(21), en ung Belger som spiller for Club Brugge hentes inn på lån ut den gjenværende delen av sesongen. En veldig god forsvarspiller som hever nivået. Vi har slitt defensivt i det siste så håper denne løsningen hjelper. Betaler faktisk ingenting for lånet heller så jeg er strålende fornøyd med denne avtalen!

Eric Dier(21), den engelske Tottenham spilleren kommer på lån ut resten av sesongen. Han, Hanley og Mechele burde gi meg et forsvar som kan hjelpe laget ut vår dårlige formkurve.

Nyheter
Kevin Mirallas ble solgt til Porto for 21.5 mill euro. Everton brukte bare 5.25 mill euro for å erstatte med Antonio Valencia. United på sin side hentet inn stortalentet Lucas Romero fra Velez til 5.75 mill euro. United hentet også inn Yuto Nagatomo fra Inter til 11.25 mill euro.

Neste måned
BC Watford
HC Rotherham
BC Cardiff
HC Blackpool
HC Norwich
BC Bournemouth

F= FA Cup

(Innlegget ble redigert 22.11.14 18:12)

UpTheNorth
UpTheNorthInnlegg: 2520
22.11.14 18:51
Juven12: Championship: Wigan 2-4 Blackburn
Mål: Conway (36), Marshall (67)

4-2*

Juven12
22.11.14 22:02

Februar 2014/15

Championship: Watford 0-2 Blackburn 
Mål: Rhodes (25), Evans (90)
Banes beste: Tommy Spurr

Watford er et lag vi burde kunne ta alle 3 poeng imot. Det begynner iallefall bra med et mål fra Rhodes etter et genialt innlegg fra Marshall. Etter dette blir kampen relativt kjedelig. Det skjer lite for utenom dueller og offside spill. Men rett før slutten får Evans økt til 2-0 på en fri ball etter corner. Det ender med en 2-0 borteseier, og laget begynner å plukke opp momentum igjen.

Championship: Blackburn 3-2 Rotherham
Mål: Tariq (13), Marshall (37), Conway (72)

Dette burde være en walkover for laget vårt. Tariq scorer sitt første mål for Blackburn! Det er et godt plassert, men også litt heldig skudd fra 16-meteren. Marshall setter 2-0 via en retur sjanse. Resultatet står også til pause. Rotherham bruker 2 minutter i andre for å skaffe seg redusering. Conway redder dagen med et fantastisk skudd fra 16-meteren! 3-2 og Rovers er tilbake i en flott formkurve!

Championship: Cardiff 2-4 Blackburn
Mål: Marshall (25), Rhodes (41, 68), SM (85)

Et tøft oppgjør for oss dette her. Men Rovers skaffer seg en tidlig ledelse, når Marshall avslutter rett innenfor 16-meteren. Cardiff får så et rødt kort på Brendan Galloway. Rett før pausen dobler vi ledelsen, når Rhodes kriger inn ballen etter en corner. Conway med et godt innlegg lar Rhodes stange inn 3-0. Cardiff scorer et par mål men dessverre er bare 2 av 3 på rett side av banen. Kampen ender da 4-2 til Rovers!

Championship: Blackpool 1-3 Blackburn
Mål: Lowe (18), Tariq (66), Rhodes (68)

Formen vår fortsetter idag også med nok en ny seier. Jason Lowe gir oss ledelsen til pausen med et skudd like innenfor 16-meteren. I andre omgang skjer litt av hvert. Først utligner Blackpool til 1-1. Så blir Lowe utvist for sitt andre gule kort for kvelden. Så kommer 2 kjappe fra Rovers en fra unge Tariq, og en god heading fra Rhodes.

Championship: Bournemouth 3-0 Blackburn
Banes beste: Andrew Surman

Bournemouth er et lag vi burde klare å slå ganske greit. Men denne dagen er ikke Rovers dag. Derimot har Bournemouth en strålende dag på jobben. Ting blir heller ikke bedre, når Corry Evans får sitt andre gule for dagen. En kamp Rovers gutta bare skal glemme.

Tabellen

Utmerkelser
Player of the Month
Manager of the Month
HbG’s utvalgte

Skadeliste
7/2/2015 - Joshua King - 4-5 dager - Skadet ribbein
16/2/2015 - John O`Sullivan - 2-3 dager - Død fot
16/2/2015 - Joshua King - 4-5 dager - Skadet ribbein
21/2/2015 - Humam Tariq - 3 uker - Vridd ankel
21/2/2015 - Gran Hanley - 9-11 dager - Skadet albue
Fortsettelse  - David Dunn - 2-4 uker - Lårstrekk
Fortsettelse - Connor Mahoney - 1-2 uker- Knekt fot

Overganger
Ingen

Nyheter
Afrikamesterskapet finalen ble imellom Congo og Senegal som Senegal vant 2-1.

Neste måned
BC Sheff Wed
HC Bolton
BC Charlton
HC Brentford
HC Brighton
HC Norwich

(Innlegget ble redigert 22.11.14 22:03)

Juven12
22.11.14 23:20

Mars 2014/15

Championship: Sheff Wed 1-5 Blackburn 
Mål: Conway (10, 74), O`Sullivan (17), Rhodes (20), Marshall (55)

Idag er Rovers gutta effektiv, og spiller bra fotball. Etter 20 minutter står det 3-0 etter mål fra Conway, O`Sullivan og Rhodes. Alle 3 mål er faktisk kriger mål i boksen til Sheff Wed, som setter seg selv lavt i egen 16-meter. I andre omgang stanger Marshall inn 4-0 takket være et nydlig innlegg fra Taylor på første stople. Stevie May skaffer Sheff Wed et trøstemål, men kampens stjerne Conway får kveldens siste mål. Han mottar ballen i boksen vender, og limer ballen inn i lengste kryss klasse scoring! En bra borte kamp fra Rovers gutta.

Championship: Blackburn 1-1 Bolton
Mål: Marshall (78)

Forventer at vår gode formkurve fortetter på Ewood Park imot Bolton. Men uheldigvis blir det en veldig dårlig fotballkamp fra begge lag. Bolton tar ledelsen tidlig i første, og holder den til pausen. Med ordene mine ringende i ørene begynner Rovers endelig å spille fotball. Men marginene er ikke på vår side i denne kampen. Det nærmer seg slutten, når Marshall får ballen på 16-meteren vår talentfulle engelskmann snur seg, og skyter ballen inn til 1-1! Vendingen er fin, men målet var på den heldige siden. Tiden går ut som betyr 1-1 blir slutt resultatet. Et okei resultat. Så lenge vi vinner nå imot Charlton, Brentford og Brighton burde vi holde 2 plassen. Norwich trur jeg blir et tap.

Championship: Charlton 1-4 Blackburn
Mål: Hanley (16), Tariq (35), Conway (45, 73)

Charlton er et lag i nedrykksstrid, og jeg forventer at Rovers vinner kampen. Det begynner på rette måten når faktisk Grant Hanley viser fram slegga. Han er på vei hjem etter en corner, men Tariq spiller ham. Hanley fyrer bare av et skudd til 1-0. Tariq scorer så selv 2-0 på en retur. Charlton scorer neste, men Conway setter på 3-1 til pause. Sist nevnte scorer 4-1 i andre omgang etter at Lowe legger inn til et ferdig scoret mål.

Championship: Blackburn 2-2 Brentford
Mål: Marshall (32), Rhodes (41)
Banes beste: Kevin O`Connor (Brentford)

Nok en kamp vi burde vinne lett over. Derimot blir vi tatt på senga, når Brentford tar en veldig tidlig ledelse. Men Rovers gutta snur kampen rundt til pause. Først scorer Marshall fra høyresiden etter et flott gjennomspill fra Tariq. Rhodes scorer så 2-1 på en retur etter keeper ikke holder frisparket fra Conway. Andre omgang får Brentford utlignet til 2-2 etter at Hanley lager en unødvendig straffe. Jeg presser på for seier med å bytte inn en ekstra spiss for Levels. Men vi får ikke vinner målet, og kampen ender 2-2. Et dårlig resultat for Rovers idag.

Championship: Blackburn 0-4 Brighton
Banes beste: Danny Holla (Brighton)

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Denne kampen gikk rett vest. Forferdelig dårlig spill fra Rovers, og irriterende hvor flinke Brighton skulle være. En skummel kamp å tape siden vi møter Norwich etterpå. Dette kan fort koste oss 2.plassen.

Championship: Norwich 1-1 Blackburn
Mål: Rhodes (74)
Banes beste: Kyle Lafferty (Norwich)

Har en solid teamtalk med Rovers gutta før kampen, men kampen skal avgjøres på banen. Norwich tar ledelsen ved Lafferty. Svakt forsvarspill fra Rovers. Det ene målet blir det eneste til pause. I andre omgang slåss Rovers seg tilbake i kampen, og spillet sitter bedre. Er ikke noe overbevisende prestasjoner på gang, men Norwich har ikke for mye pågang selv heller. Rhodes setter inn 1-1 etter en lang ball fra Henley. 1-1 på Ewood Park imot årets klare nummer 1 er godtatt.

Tabellen

Utmerkelser
Player of the Month
Manager of the Month
HbG’s utvalgte

Skadeliste
21/3/2015 - Tobias Levels - 3-4 dager - Kutt i armen
26/3/2015 - Adam Henley - 2-3 dager - Død fot

Overganger
Ingen. Men heftig scouting på gang for å finne ny keeper til neste år.

Nyheter
Slik ser Premier League tabellen.

Neste måned
BC Leeds
HC Millwall
BC Reading
BC Birmingham
HC Nottm Forest
BC Huddersfield
HC Ipswich

(Innlegget ble redigert 22.11.14 23:20)

Vetle13
Vetle13Innlegg: 12845
24.11.14 11:00

Kampen mot Forest kan nok fort bli avgjørende! Lukter opprykk det her!

Juven12
24.11.14 15:26
Vetle13: Kampen mot Forest kan nok fort bli avgjørende! Lukter opprykk det her!

Den kampen har muligheten til å bli en 2.plass finale. Rapporten for sesongavslutningen kommer snart.

Juven12
24.11.14 15:56

April: Sesongavsluttningen 2014/15

Championship: Leeds 0-4 Blackburn 
Mål: Conway (25), Evans (31), Rhodes (45, 59)

Alle kamper er viktige i april. Sesong innspurten begynner nå for alvor. Rovers starter kampen meget bra! Conway scorer nok et skudd innefra 16-meteren på venstresiden sin. Conway slår så inn et frispark som Corry Evans stanger inn til 2-0! Rhodes setter inn 3-0 før pause, og nok engang er Conway servitør. Rå første omgang av Rovers! Andre omgang fortsetter i samme tempo med Conway på sin 3 assit for kvelden, når Rhodes smeller inn 4-0. En meget sterk seier fra Rovers!

Championship: Blackburn 2-1 Millwall
Mål: Rhodes (20), Marshall (76)
Banes beste: Tommy Spurr

Keep her going! Håper nok en seier her imot svake Millwall. I første omgang scorer begge lag 1 hver. Vårt er griseheldig siden vi scorer fordi Conway blir taklet, men ballen går føttene på Rhodes som setter inn 1-1. Conway blir skadet under kampen heldigvis tok den bare ham ut av kampen. Marshall scorer det eneste målet i andre omgang som betyr Rovers vinner 2-1! Målet kommer etter kriging i boksen til Millwall. Ingen bra gjennomført kamp av Rovers, men seier er seier.

Championship: Reading 1-1 Blackburn
Mål: Conway (63)
Banes beste: Jordan Obita (Reading)

Det blir en veldig jevn kamp på The Madjski Stadium. Reading tar ledelsen til pause med Pavel Pogrebnyak, som stanger inn et fint innlegg fra Obita. Rovers slår tilbake etter hvilen med Conway. Målet hans kommer fra et helt utrolig innlegg fra Marshall, som krever at Conway bare sender ballen 3 meter rett fram i mål. En helt greit gjennomført borte kamp.

Championship: Birmingham 3-2 Blackburn
Mål: Evans (55, 90)
Banes beste:  David Cotterill (Birmingham)

Birmingham spiller veldig bra i første omgang å går med 2-0 ledelse til pause. Her er det bare å kjefte på Rovers gutta, og kreve de fisker dette her! Har ikke råd til å tape kamper i innspurten. Evans skaffer oss en redusering tidlig i andre omgang. Guttene jakter å jakter utligning, men istedenfor mål får Hanley et rødt kort. Birmingham scorer på frisparket, og Evans scorer sitt andre for kvelden 3-2. Pokker heller. Kunne fort blitt 2-2 her istedet… Irriterende saker. Med 3 kamper igjen i ligaen har nå Derby, Cardiff og oss alle 75 poeng. Brighton er på 74 poeng. Dette her blir spennende! Håper virkelig vi kan ta 2.plassen for et direkte opprykk.

Championship: Blackburn 2-1 Nottm Forest
Mål: Rhodes (47, 68)

En veldig viktig kamp dette her. Nottingham Forrest står på 71 poeng, og er derfor en veldig vanskelig utfordrer. Men etter tapet imot Birmingham har Rovers gutta ikke råd til noe annet en seier her. Det ser dårlig ut til pause med stilling 1-0 Forest. Men Rovers Rhodes har lyst å komme seg til Premier League, og spiller som et monster i andre omgangen. Først scorer han 1-1 via et lang oppspill fra Evans. Senere kommer Conway på venstresiden å svinger inn i boksen. Rhodes knuser alle å stanger inn 2-1! Rått, sterkt og deilig! Vi er for alvor med i kampen om 2. plassen!

Championship: Huddersfield 1-3 Blackburn
Mål: Pepe (14), SM, Mahoney (85)

Er virkelig spennende i slutten her nå. Er bare 1 ting å gjøre her vinne! Nahki Wells tar ledelsen tidlig for Huddersfield, men Pepe banker inn utligningen 2 minutter senere 1-1. Resten av kampen blir mye nesten, men lite effektivt. Etter hvilen tar Rovers ledelsen på grunn av en uheldig Mark Hudson, som sender ballen i egent nett når han prøver å stoppe et innlegg. Mahoney pynter på stillingen før slutten med et fint plassert skudd fra høyresiden. Håpet om 2.plassen lever, og det er alt opp til den siste kampen!

Championship: Blackburn 2-1 Ipswich
Mål: Conway (10), Rhodes (22)

Sesongens viktigste kamp! Slik ser tabellen ut før kampstart. Vinner vi er Rovers 100% i Premier League de andre resultatene gir skjebnen i Cardiffs sine hender. Rovers gutta begynner veldig bra med Conway som tar ledelsen etter bare 10 minutter. Han utnytter rom på sin venstreflanken å fyrer inn 1-0! Senere legger Conway inn til Rhodes som stanger inn 2-0. Ipswich klarer aldri å utligne til tross for et straffe mål i god tid i andre. Dette betyr at Blackburn Rovers skal spille Premier League 2015/16 sesongen!

Tabellen

Utmerkelser
Player of the Month
Manager of the Month

Skadeliste
3/4/2015 - David Dunn - 4-5 dager - Skadet ribbein
21/4/2015 - David Dunn - 9-5 dager - Skadet albue
22/4/2015 - Humam Tariq - 2-3 dager - Forkjølelse

Overganger
Ingen. Men heftig scouting på gang for å finne ny keeper til neste år.

Nyheter
Tabeller fra toppdivisjoner: Premier League, Serie A, Bundesliga, Ligue 1 og Liga BBVA.

Kommer mer statistikker senere

AsCe88
AsCe88Innlegg: 755
24.11.14 16:01

Morsomt å følge med. Gleder meg til å se åssen sommervinduet blir og hvem du henter inn=) 

Gardio
GardioInnlegg: 8749
25.11.14 17:24

Gratulerer med opprykk!

Juven12
25.11.14 17:31

Blackburn 2015/16
Etter en veldig suksessfull 2014/15 sesong i Championship som endte opp i opprykk til Premier Leauge! Overgangsvinduet blir en meget viktig periode for Blackburn som må forsterke stallen til å overleve verdens gjeveste liga Premier League. 

Sesongforventninger og budsjett:

Styret forventer at laget ikke rykker ned i årets Premier League sesong. Jeg ville gjerne se budsjettene om jeg valgte noe annet. Endte med å velge midt på tabellen plassering. Usikker om Rovers faktisk kan klare det, men det gir meg et ganske merkverdig bedre overgangsbudsjett.

Overgangsbudsjett: €14,000,000
Lønnsbudsjett total: €32,580,000
Lønnsbudsjett brukt: €25,124,650
Lønnsbj overskudd: €7,455,350

RVP20
RVP20Innlegg: 4221
25.11.14 17:33

Følges! Grattis med opprykk!

Juven12
25.11.14 17:40
RVP20: Følges! Grattis med opprykk!

Bra å høre du følger!

Og takker for gratulasjoner om opprykket RVP20 og Gardio.

Juven12
28.11.14 18:49

Blackburn sommeroverganger før seriestart 2015/16:

Ut:
En haug av spillere fikk ikke ny kontrakt merkverdige her er Paul Robinson, Matthew Kilgallon og Marcus Olsson.

Jake Kean (24) en helt grei engelsk keeper drar til Chelsea for 625,000. Aller helst ville jeg beholdt ham, men Kean hadde lyst på overgang for spilletid. Hvorfor han da trudde Chelsea var valget er uvisst for meg. Men men.

Adam Henley (21) den lovende backen drar på lån til Derby i Championship for en sesong med førstelagsspill.

Inn:
Alessandro Crescenzi
(23) en veldig grei backup for begge backene våre. Styrker også vår voksende italienske lagdel. Beste av alt er at han tillater at Adam Henley drar på lån for førstelagsspill.

Rene Krhin (25) er en meget vel rundet midtbanespiller som kommer til en fantastisk god pris: 1,000,000. Jeg er også veldig fornøyd med kontrakten. En godspiller som gir mer rom for rotasjon på den sentrale midtbanen.

Paolo De Ceglie (28) fikk ikke ny kontrakt med Juventus, og derfor tilgjengelig på free transfer. En spiller med mye erfaring fra toppnivået i Italia, og er uten tvil et bedre rundet valg enn Tommy Spurr. Derimot blir nok begge å spille en del.

Jesse Lingard (22), 1,100,000 går til Manchester United. Tilbake får vi en ung talentfull engelskmann som kan spille samtlige roller på midtbanen. Meget fornøyd!

Miguel Britos (30), kommer gratis fra Napoli som ikke ga ham ny kontrakt. En meget god spiller som har mye erfaring fra Serie A + litt fra CL og internasjonalt. Gratis stopper som hever nivået i forsvaret.

Patric (22), Barcelona B spilleren kommer for €500,000. En meget lovende høyreback som er veldig god i den defensive biten av spillet, og en veldig ballsikker back.

Leonadrdo Paredes (21) en FM favoritt. Får ikke arbeidstillatelse, men en gratis spiller som kan få god verdi i framtiden om vi får ordnet tillatelse.

Guillermo Ochoa (30) 4,700,000 i cash for Malaga keeperen er mye penger. Men det var veldig vanskelig å finne en keeper som var veldig god, og ikke opp imot 8+ millioner euro. Veldig fornøyd med å få Mexico keeperen.

Alberto Paloschi (25) kommer fra Chievo til 2,900,000 som er meget god sum for italieneren. En annen spisstype en Rhodes som blir å gi oss et nytt mulig element på toppen. Lar oss også spille andre systemet med 2 spisser.

Simon Kjær (26), dansken kommer fra Arsenal til prisen €4,200,000. Jeg ville egentlig ha Frederik Sørensen som var free agent, men han valgte å forbli i Serie A. Simon Kjær var da et veldig godt valg i mine øyner. En stopper som gir oss konkurranse i stopper området.

(Innlegget ble redigert 28.11.14 18:49)

Juven12
28.11.14 19:20

Glem denne her. Innlegget ble ikke som planlagt.

(Innlegget ble redigert 28.11.14 19:21)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg