Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Forest- Masters and rulers of the universe! FM15

NYTT TEMA
LesterTheMolester
LesterTheMolesterInnlegg: 1709
02.01.15 18:30

Jeg ble fristet av den glimrende Rovers-tråden, og håper det er greit at jeg prøver meg på noe lignende. I første omgang vil jeg nok prøve å samle opp de første fire sesongene jeg har spilt, for så å gjøre gamen litt interaktiv mtp lagoppstilling, kjøp, dødballer etc. fra og med neste sommervindu.

Kan det være interessant?

LesterTheMolester
02.01.15 18:58

Sesong 1 2014/2015

Målet var å rykke opp, enten direke eller via playoff, jeg spilte hele sesongen med variasjon mellom diamant og 433(V på midten).

Transfers

Cluet var å kvitte seg med de som ikke så vesentlig gode ut, men samtidig ville gi noen kroner inn. Timo Horn var den eneste som var forespeilet helt fast plass første sesongen.

I Fa-cupen gikk vi ut mot Man Utd etter 0-2 på OT, vi ble rundspilt og hadde flaks som ikke reiste hjem med større tap.

Ligacupen møtte vi Accrington i første runde................................ prikk fucking prikk. nuff said

Championship:

Vi varierte mye i prestasjonene i starten, men mot slutten av sesongen ble vi et tog og tabellen endte med glede.

Tabell

De viktigste spillerne: JEg legger bare med screen på de som ikke er i klubben lenger.

Jamaal Lascelles på lån fra Newcastle var en bauta i forsvaret.

Eric Lichaj ble player of the season både i ligaen og i laget.

Michail Antonio ble assistkongen på høyreving. Ble hos oss til sommeren 2017, hadde en ok sesong i sin første i PL, men ble skjøvet ut av laget i 2016/17.

Britt Assombalonga- For et beist i championship, 31 mål. Første sesongen i PL scoret han 8 på 32 og i neste scoret han smått fantastiske 0 på 10.. Fuck off til Norwich januar 2017. Sjekk landslagsstatsten..

Henri Lansbury- Min favoritt til årets spiller den sesongen.

Greit å ta ei slik oppsummering for fire første ses?

Thpe
ThpeInnlegg: 31262
02.01.15 19:04
LesterTheMolester: Kan det være interessant?

Absolutt. Gleder meg til fortsettelsen.

LesterTheMolester
02.01.15 19:33

Sesong 2 2015/2016

Målet til styret var å klare seg, men jeg satte forventningene til midtable-finish og fikk ca 25 mill pund å handle for. JEg fikk også lov til å søke etter feeder-club.

Transfers

Tja, her er det en del snacks. Balanta og Lascelles er fantastiske, Jovic begynner å bli en klassespiller og Mammana har det lille ekstra han også. Asensio og Oscar kom inn i siste liten pgajeg så at midtbana var litt vel tynn for PL.

Det eneste av verdi lenger ned på h.siden er at Cerny og en Jamie Paterson ble lånt ut, samt at Nathan ble kastet til Milan for 800k(shitty spiller).

Premier League

Vi varierte mye i prestasjonene i starten også nå, men igjen ble det en veldig opptur på slutten og vi tapte vel ingen av de siste 8 kampene.

Tabell

FA-cup

Wigan ble overmenn i 5. runde.

Ligacupen gikk vi ut mot Chelsea på bortemål i semifinalen.

De viktigste spillerne:

Igjen legger jeg bare ut screens på de som ikke er her lenger.

Jamaal Lascelles  var igjen en bauta i forsvaret.

Eric Lichaj ble player of the season i laget nok en gang.

Jesus Vallejo var en revelation på defensiv midt, han er dessverre ikke i Forest-trøye lenger. Stats

Henri Lansbury- Helt sjeriff på midten, fikk sine første landskamper og rakk å bli med til EM :)

Marco Asensio- for et talent. Nam. "Hvorfor er ikke han uthevet?" Han er faktisk det første dilemmaet jeg kan tenke meg litt hjelp med. Mer om det senere. 10 mål og 7.34 var livsviktig for Forest.

Carlos Fierro scorte 19 mål på 34 opptredener tilsammen.

LesterTheMolester
02.01.15 19:44

Jeg føler det blir litt wall of text med oppdateringene for hele sesonger om gangen, men er vel nødvendig for å danne et bilde av hvordan ting har vært til nå. Kan vel kanskje heller bare ta med transfers og hvordan vi gjorde det for neste sesong, så kan jeg heller ta hele stall og mnd for mnd for inneværende sesong? noe ala Juven12, kjipt å "stjele" men er ikke så mange måter å gjøre dette på.

LesterTheMolester
02.01.15 20:06

Sesong 3 2016/2017

Wow, for en fantastisk sesong.

Transfers

I tillegg forlenget jeg låneavtalen med Asensio og solgte Jamie paterson og Assambalonga.

Euroliga - vinner.

Capitol One- gikk ut i tredje runde mot Hull.

Fa Cup - vinner.

Premier League - vinner. Fy faen til thriller. Vi brant sjanse på sjanse i den siste kampen før Fierro endelig fikk satt den i 87. minutt. Jeg hata faktisk både han og Andrija Zivkovic i løpet av andre omgang :P.

Zivkovic er en historie for seg selv.. Golden Boy OG Ballon D'or 2017. KJØP!!!!

Når alt dette er sagt. Neste sesong er ikke noen dans på roser. Jeg hadde en utrolig flyt og sesongen hadde sett annerledes ut om ikke Blind ble utvist i eurofinalen og/eller Fierro ikke hadde putta i 87. minutt.

Anyway, nå er vel oppsamlinga gjort og jeg kan ta for meg en litt annen tilnærming fremover :)

(Innlegget ble redigert 02.01.15 20:08)

LesterTheMolester
02.01.15 21:41

NÅ! hengekamp på City, 3 poeng bak og 6 mål bedre. Ligger an til nok et drama.

Vi solgte altså Vallejo og Alex telles for 50 mill tilsammen og hentet Gaya og Gil Romero for 33. Alt dette på Deadline day pga sutring om at klubben ikke er stor nok. Følgelig har vi slitt pga tilvenning for nye spillere. Anyway. Her er stallen:

Keeper

Timo Horn - stats. Soleklart førstevalg, blant de ti beste keeperne i verden.

Lindegaard - Kom gratis før forrige sesong som reserve. stått 6 cupkamper, da Horn var skadet fem uker var også han skadet.

Jordan Archer - stats. Måtte ha en keeper i Januar i år. Sto mellom Leali for 9, Ospina for 8 og Archer for 800k. Easy choice.

Forsvar:

Eric Lichaj - STATS!! Seriøst, hadde dere trodd det da dere ser talla? Udiskutabel, må dog finne en erstatter straks, for han holder nok ikke mye lenger.

Jose Luis Gaya - Stats. Hentet før denne sesongen, ikke like bra som Telles første sesongen, men han blir nok vel så bra.

Tyler Blackett - Stats. Veldig allsidig, gratis og gjør en helt grei jobb. Tviler på han blir førstevalg noen gang.

Eder Alvarez Balanta - Stats.

Emanuel Mammana - Stats. Både han og Balanta vil nok være en stor del av fremtiden.

Jamaal Lascelles - Stats. Veldig overrasket over kvaliteten på denne. 8 landskamper også. Anbefales!

Tar midtbane og spisser i neste post. Og talenter etter det.

(Innlegget ble redigert 02.01.15 22:00)

LesterTheMolester
02.01.15 23:30

Største talenter i klubben:

Damian Lavin - Får en kamp i ny og ne. Ser ut til å bli en gigant.

Alpha Camara - Kjøpte han dels pga navn og dels pga tall

Steve Pritchard - kom opp i klubben.

JAvanie Schaffe - kom opp. Har ikke trua, men assistenten rater han til 4,5.

Gary Kelly - Kom opp, kan bli en klubblegende.

Brian Watts- Hentet fra Wba

Oscar Espinola - Feck me, kommer til å score uendelig med mål og gir et godt alternativ til taktikk om det skulle butte.

Youssof Toure - Tja, kanskje, kanskje ikke. Har ikke alderen på sin side, heller ikke at jeg kom over på ren skjær flaks.

Fabio Castellano - Er helt vilt spent på denne italieneren.

Liam Buchanan - Bob,bob. Kanskje om jeg får opp noen tall. Absolutt bra, men bra nok?

Vil gjerne ha innspill på hvilke unggutter som skal satses på og lignende.

LesterTheMolester
03.01.15 15:10

Hopper rett til siste serierunde mot Tottenham, vi måtte vinner og City måtte avgi poeng mot Fulham hjemme. Dårlig odds med andre ord.

Resultater

Spillerstats

Tabell

Var altså spenning hele veien til mål også i år, men takket være en grusom start på sesongen og en horribel "slip"(feilpasning) fra Marcos Llorente i 2-2 kampen mot Newcastle fire runder før slutt, endte vi på 2.

Men, sesongen behøvde ikke ende trofeløs av den grunn. PSG skulle beseires i CL-finalen.

Slik gikk det.

Langskudd-helvete.

Altså trofeløs..

Om noen leser. Jeg har fått transferbudsjett på 40 mill ca. Pund. Asensio har klausul på 37, bør vel la han reise til Arsenal igjen? Bilde

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg