Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FUT: Bunnen er nådd (tror jeg...)

NYTT TEMA
Monny
MonnyInnlegg: 393
16.02.15 15:49

For nøyaktig 10 dager siden var jeg i 1. divisjon (online). Jeg hadde jobbet meg opp til 1. divisjon med et underholdende La Liga-lag som på det tidspunktet kostet 4 millioner coins. Jeg rykket opp divisjon etter divisjon, men når jeg endelig var i 1. divisjon, begynte ting å gå galt etter hvert.

Jeg rykket ned til 2. divisjon. "Rykker nok opp igjen snart", tenkte jeg. Men hva skjedde?

Jeg rykket selvsagt rett ned til 3. divisjon. "Ok, skal klare opprykk", tenkte jeg. Men hva skjedde?

Jeg rykket ned igjen, denne gang til 4. divisjon. "På tide å bytte lag? Nei, jeg tar en sesong til. Blir nok opprykk, dette", tenkte jeg igjen. Men hva skjedde?

Jeg rykket ned (IGJEN) til 5. divisjon. "Fy faen, hva er det som skjer? Nå bør jeg HVERTFALL klare å rykke opp", tenkte jeg. Etter de fem første kampene hadde jeg ETT fattig poeng. Jeg byttet til dette laget, men hva skjedde?

JEG RYKKET FAEN MEG NED TIL FUCKINGS 6. DIVISJON!!!!

Er ikke så mye mer å si... Jeg føler meg dritflau, men samtidig urettferdig behandlet. Av hvem? Ingen, det bare føles slik. I den første av de tre avgjørende kampene på slutten hadde jeg 5(!!!) stolpetreff, var alene med keeper to ganger og en rekke hjørnespark. Alt sammen gikk til helvete. Jeg tapte 1-3, rykket ned og ødela kontrollen.

Føler egentlig at Bundesliga-laget lar meg spille på den måten jeg liker. Trille ball, der spesielt midtbanen (Lahm, De Bruyne og Gundogan) er sterkt involverte. Føler det har funket ganske bra, jeg har dominert det meste, men motstanderen klarer alltid å score på sjansene sine - uansett hvor få sjanser han måtte få.

Så kommer spørsmålet: Hva er det som skjer? Jeg var i 1. divisjon, og er plutselig i 6. divisjon nå. Hva bør jeg gjøre videre? Endret laget og formasjonen like før de avgjørende kampene, så jeg bør kanskje gi det en ordentlig sjanse?

Huff og huff... dette er tungt... jævlig tungt.

Happy_Life
Happy_LifeInnlegg: 1654
16.02.15 16:27

Skru av playstation din og la den være skrudd av til helgen igjen. Du kommer som jeg har skrevet før ikke til å gjøre det noe bedre nå som du er så skuffa og irritert. :)

Mirage
MirageInnlegg: 20942
16.02.15 18:08

Jeg pleier som regel å styre unna spill når jeg er i dårlig humør. Av erfaring vet jeg at jeg kommer til å være utålmodig og bli ende mer irritert når det ikke går min vei (for det gjør det gjerne ikke når jeg er i dårlig humør.

Monny
16.02.15 22:08

OPPDATERING PÅ TRAGIKOMEDIEN:

Serieåpningen i 6. divisjon gikk selvfølgelig til blanke helvete! Tapte 6-0 mot et 84-ratet lag. Jeg var helt avslappet og absolutt ikke sur, og tok nederlaget med knusende ro. De 5 neste kampene klarte jeg 1 uavgjort og 4 seire.

Med andre ord: Jeg hadde 13 poeng, og trengte kun én seier. Hadde 4 forsøk.

OG SEELVFØLGELIG (begynner å bli lei av å skrive dette ordet): Uavgjort, uavgjort, tap. Nå har jeg kniven på strupen igjen. Jeg visste at dette skulle skje! Tapte bl.a. mot et 77-ratet lag med Willian som midtstopper(!).

Nå tør jeg rett og slett ikke å spille den avgjørende kampen. Gjør det i morgen. Eller overimorgen. Skal oppdatere dere... men dere skjønner vel hvordan dette kommer til å ende. Er skrevet i stjernene at jeg taper, når alt jeg trenger er uavgjort.

Monny
16.02.15 22:08
Happy_Life: Skru av playstation din og la den være skrudd av til helgen igjen. Du kommer som jeg har skrevet før ikke til å gjøre det noe bedre nå som du er så skuffa og irritert. :)

Helgen??? Har ferie nå jo ;)

Monny
16.02.15 22:24

HJELP|

Noen som har tips til forbedringer her?

Har null coins til overs, så må selge noen for å få råd til ny spiller.

Vurderer å kjøpe Reus og dermed selge Ribery. Da har jeg også råd til Bastian, men skal sies at jeg liker Gündogan...

(Innlegget ble redigert 16.02.15 22:26)

SNIPERN
SNIPERNInnlegg: 11292
17.02.15 09:20
Monny: Hva bør jeg gjøre videre?

Ibarbo og Doumbia på topp.  5 mann bak. park the bus.

Sats på kontringer og "Lobbed through balls".

Madridista_91
Madridista_91Innlegg: 8797
19.02.15 11:12
SNIPERN: arbo og Doumbia på topp.  5 mann bak. park the bus. Sats på kontringer og "Lobbed through balls"

hahahaqahahahahahaha

Lezah
LezahInnlegg: 61292
19.02.15 11:15
Monny: Tapte bl.a. mot et 77-ratet lag med Willian som midtstopper(!).

Den der er fæl, ja.

Chelsea-guy93
Chelsea-guy93Innlegg: 3526
19.02.15 12:18

Skjønner åssen du har det. Jeg rykket fra 10. til 2. divisjon hvor jeg så å si rykket opp på 1. forsøk i hver divisjon (med unntak av 3. og 4. divisjon hvor jeg brukte 2 forsøk hver eller noe sånt). Da jeg spilte i 2. divisjon hadde jeg aldri rykket ned. Deretter rykket jeg direkte ned fra 2. til 6. divisjon, og nå er jeg stuck mellom 4. og 5. divisjon. Hadde et sykt lag som gjorde at jeg rykket opp fra 6. til 2. divisjon, men laget sluttet å funke. Jeg synes jeg er bedre nå enn da jeg spilte i 2. divisjon, men det er bare enkelte ting som ikke går min vei.

Jeg også føler at motstanderen scorer på så å si alt og at motstanderens keeper er så ufattelig mye bedre enn min (har prøvd Sirigu, Casillas, Buffon, Courtois, Neuer)... Like ræva alle mann.

Hadde en syk frustrerende kamp i går hvor motstanderen scorte på sitt eneste forsøk fra 30 meter som keeperen burde ha reddet. Jeg hadde ufattelig mange avslutninger på mål, men keeperen reddet alt uansett hvor kort avstand jeg hadde fra mål. Avslutningene var ikke noe dårlig, var bare keeperen som kastet seg riktig vei hele tiden og som gjorde de sykeste redningene. Rykket ned til 5. divisjon...

(Innlegget ble redigert 19.02.15 12:21)

Monny
19.02.15 14:41

OPPDATERING PÅ MONNYS TRAGIKOMISKE ULTIMATE TEAM-"KARRIERE":

Den avgjørende kampen i 6. divisjon endte med seier, og BRALONA, som klubben heter, rykket opp til 5. divisjon.

Men oppholdet i 5. divisjon ble kortvarig. Selvom Monny følte at laget fungert meget bra, og hadde en tanke om at prestasjonene skulle bedre seg på sikt, endte det med nedrykk.

...så nå er jeg altså tilbake til helvete - 6. divisjon. Har byttet lag igjen, til et Premier League-lag der jeg bruker Di Maria som spiss ved siden av Aguero (i en 4-1-2-1-2-formasjon). Synes jeg egentlig presterer ganske bra, men som alltid klarer motstanderen å score hver eneste gang jeg slår en liten feilpasning på midtbanen eller motstanderen får corner...

Anelka2
Anelka2Innlegg: 17819
20.02.15 18:24

FUT engasjerer, det er det ikke no tvil om :-) Tror aldri jeg har spilt en modus som irriterer og får meg til å klikke mer enn denne, men samtidig når det går bra og flyter godt er det jævla moro. Har selv nettopp rykka opp i 1. etter mye vingling mellom 2-4 div. Mitt lag for tida er:

Caballero

Zabaleta-Ivanovic-Blind

Walcott-Matic-Fabregas-Silva

Coutinho

Jovetic-Sturridge

Monny
20.02.15 19:11

OPPDATERING - BLE DET OPPRYKK?

Var fast bestemt: 5. divisjon på første forsøk! Drittlei av 6. divisjon, og det hele startet jo meget bra: 1 uavgjort og 4 seire på de første 5 kampene. Manglet kun EN seier for å rykke opp... men hva skjer?

UAVGJORT
TAP
TAP
TAP
...og hold deg fast: STORTAP (0-5)!

Fy svarte faen! Hadde FEM(!!!) sjanser, og manglet bare en seier, men klarer altså å fucke det opp HEELT! Begynner nesten å lure på om EA vil at jeg skal være stuck i 6. divisjon....

Hva faen gjør jeg? Vurderer å ta en lang pause og komme tilbake etter 2 uker. Tror nok det er best...

Monny
22.02.15 00:01

OPPDATERING - NEDRYKKSPARTY

Glem opprykk til 5. divisjon - det som VIRKELIG er moro er jo å kjempe for å overleve, eller hva? Nei, men det er i hvertfall det jeg gjør stort sett hele tiden. Nå for å holde meg i fuckings 6. divisjon!!! Hvor sinnsykt er ikke dette spillet?

2 kamper igjen - må ha 1 seier for å berge plassen i 6. divisjon. Ellers når jeg nye høyder og spiller i 7. divisjon... hvis jeg rykker ned, ryker sannsynligvis CD'en, PS3-kontrollen og TV'en... Kanskje til og med noe mer.

Fortsettelse følger!

komp91
komp91Innlegg: 4832
22.02.15 00:08

Story of my life

Perseus
PerseusInnlegg: 10801
22.02.15 02:53

Denne tråden passer hånd i hånd med profil bilde til trådstarter

Hansi_95
Hansi_95Innlegg: 989
23.02.15 01:06