Chelsea-guy93Innlegg: 3421
Før siste serierunde i Serie B lå mitt Benevento på 3. plass, lik poengsum med Carpi på 2. plass (som gir direkte opprykk) De leder på innbyrdes og målforskjell. Vi vinner vår siste kamp, og ligger på 2. plass som gir opprykk. Carpi er på vei til å snuble borte mot Vicenza som utlignet Carpi's ledermål 15 minutter før slutt. Men ett minutt på overtid tar Carpi ledelsen 2-1, og vi må ut i play-off. På overtid i siste serierunde, altså.
Dette spillet er bare helt for jævlig noen ganger.
(Innlegget ble redigert 13.07.17 02:16)
NeviInnlegg: 6730
(Innlegget ble redigert 16.07.17 20:38)
Flammen2Innlegg: 3683
Noen som har spilt i Kina? Jeg har en journeyman save på gang og et tilbud fra en kinesisk førstedivisjonsklubb fristet. Det er maks lov med 3 utlendinger, og med tre sterke knallgode offensive spillere var jeg en av opprykksfavorittene. Det har gått bra, og halvveis inn leder jeg serien.
.. Men nå vil alle de tre utenlandske stjernene mine stikke til større ligaer, selv er det umulig å tiltrekke seg gode spillere til ligaen virker det som (Selv ES-spillere vil ikke til klubben jeg trener). Er ikke det litt urealistisk? En 30-årig kameruner med knallønn på laget mitt vil til en større liga selv om han neppe er bedre enn type midt-på-treet i Ligue 1. Ryktet til ligaen er jo på bunn, men jeg har et vilt over- og lønnsbudsjett og kan tilby massive lønninger. Håper det endrer seg ved evt. opprykk denne sesongen.
Interessant liga å prøve seg i. De tre utenlandske spillerne avgjør alt, resten er kinesisk ræl.
(Innlegget ble redigert 17.07.17 02:53)
RVP20Innlegg: 4157
Kjøpe for 350 millioner?
Har dette talentet i bakgrunnen, men han er ikke helt klar for å være fast. Så tenkte 1 eller 2 sesonger før unggutten er klar for å være fast
(Innlegget ble redigert 25.07.17 00:28)
fotballeier123Innlegg: 1818
Chelsea-guy93: Samme her. Det verste er når jeg spiller borte mot topp 4. Slipper alltid inn mål de første 5-10 minuttene mot topp 4-lagene. Taper sjeldent mindre enn 3 mål. Har prøvd alt fra å parkere bussen til å spille offensivt for å overraske disse lagene, men kampen er avgjort etter 10 minutter uansett hva jeg gjør
Opplever akkurat det samme. Har prøvd uendelig mange forskjellige taktikker. Har som du nevner prøvd å parkere bussen og spille svært strukturert, spille strukturert og satse på kontringer og spille offensivt og litt mer fleksibelt i håp om å overraske motstanderen.
Går maks 10 minutter hver gang før ballen ligger i keeperen min sitt mål. Igjen som du sier, kampene blir avgjort etter 10 minutter.
(Innlegget ble redigert 26.07.17 16:50)