Får FKH score en fra en eller annen blank-jeger nå da, så blir det en død 2-1 runde...
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Får FKH score en fra en eller annen blank-jeger nå da, så blir det en død 2-1 runde...
Kaptein stølås kan gå å legge seg
Wohhoooooo ... 1 poeng til sammen etter første omgang.... topp det....
-1 på tre spillere....
DGW, altså. Forrige gang dro jeg inn fire poeng til sammen på Ruud/Grøgaard på to kamper. Stølås/Skjerve ser om mulig enda verre ut.
Det var hit-et sitt det. 50 min og så skadet. Da kommer vel Kovacevic inn til søndag og herjer tenker jeg meg.
(Innlegget ble redigert 12.10.17 20:10)
Hadde aldri tatt Bråtveit og Stølås inn på laget om jeg visste om hårsveisen deres.
Nå kan FKH putte ettersom Lundstrøm gikk av med skade.
Eller ikke...
(Innlegget ble redigert 12.10.17 20:33)
Juklerød! Hadde han som kaptein i en uke før jeg ombestemte meg for noen dager siden. Surt, men viktig med scoring da mine tre Haugesund spillere leverer lite
Lundstrøm assist igjen?
Deilig
Nydelig. 3 baklengs på Bråtveit (altså null verdi på å spille ham ekstra kamp), samt Fridjonsson ute av laget. God helg!
Bytta ut 2 stk. HFK-spillere til fordel for Nation og Stengel før denne runden..... Trolig min beste avgjørelse så langt i årets fantasy :)
1 poeng på 3 spillere inkludert kaptein. Supert.
Bonus anyone?
Bra gjort å bytte ut to spillere fra Hordaland Fylkeskommune for to VIF spillere. Årets prestasjon i ES Fantasy ;-)
3 Juklerød
2 Kjelsrud
1 Grindheim
Digg med Lundstrøm som kaptein!
Lol! kjempe bra utnyttet DGW fra meg. 0 poeng på Stølås, i tillegg til at jeg satt inn Fridjonsson da jeg gjorde byttene for en stund siden og glemte å ta han av. Skjønte jo at han ikke ville spille mye når han spilte 80 min for U21 Island dagen før.
Inn med Meling eller Hedenstad? Er vel Hedenstad som tar dødballer..
Ut med Grøgaard eller Stølås? Sjekket ut kampprogrammet men klarte ikke å se noe utpreget som taler for eller i mot. Dødt løp? Både Odd og Haugesund solide bakover, men ræva fremover. ODD i litt bedre form?
Joda, Hedenstad er nok det beste alternativet, men prisforskjellen er veldig stor, så det kan spille en rolle når du tar valget ditt.
Meling er i kjempeform. Kan fort ta mange poeng fremover. Og ikke så mange som har han.
Nå skal vi se da... har trosset DGW hypen og kjører stabilt med Lorden som kaptein, håper å se en storeslem nå....
100% Jesus scoring