BeefyboyInnlegg: 69
Fullstendig enig! Har tenkt på det samme selv.. særlig det med at man ikke vet hvor viktig enkelte spillere blir fordi man ikke vet hvilke linker som kan dukke opp. Jeg har spart opp coins fordi jeg gledet meg til å lage ett 2. lag fra en liga som vanligvis ikke er så spennende før tots. Den planen utgår jo nå, .. og første laget mitt er ferdig, så for meg ble tots brått en liten nedtur og kanskje til og med kjedelig...
(Innlegget ble redigert 29.04.18 16:29)
JompaInnlegg: 11776
Bestemte meg endelig for å gjøre R9 + Gullit her på fredag/lørdag.
Kostet meg snaue 2 millioner + untradeables for begge to. I tillegg mottok jeg pakker til 1,3 millioner, så da valgte jeg å gjøre det på tross av at vi er inne i TOTS. Får fortsatt godt handlerom med 9,4 mill + det som finnes i pakkene. Avventer nok til EPL med de.
Beholder Rio fremfor Maldini inntil videre, og tviler på at jeg kommer til å gjøre han. Hadde tenkt til å benytte TOTY Ramos på den ene plassen, og da kan jeg likeså godt gå for Pique på den andre siden, til en brøkdel av prisen.
Er såpass gammel at jeg husker Gullit og selvfølgelig R9, så nostalgien gjør at det er verdt det.
(Innlegget ble redigert 29.04.18 18:06)
oscrue10Innlegg: 9166
Helt ok med SBC, men det må komme i tillegg, ikke istedenfor. Altså spillere i sjiktet under de som fortjente det mest.
(Innlegget ble redigert 29.04.18 18:14)
MiniGHInnlegg: 5151
Hvor mye koster SBC'en med Carlos Lopez fra weekly objective?
(Innlegget ble redigert 29.04.18 21:24)