TheUntouchableInnlegg: 12459
xytheon: Takk for støtten!
Både Jesus, Firmino og Lukaku har outscoret Kane ganske hardt hittil, så sånn sett må man si at Project No Kane har vært en suksess, selv om jeg gikk glipp av en nydelig haul forrige runde hvor han sannsynligvis ville vært min kaptein.
Bare hyggelig, stort sett prøver jeg jo å være så kuk som mulig mot deg, så det var greit å gjøre noe annet.
Ja altså, sett i ettertid skulle man jo gått for strategien noen faktisk la: Å bytte inn Kane first thing etter august var over. De som gikk for den må føle seg som genier. Jeg gjør det neste sesong. Hadde Lukaku som kaptein de to første, deretter Kane de to neste. Totalen gjør meg fornøyd med akkurat kapteinsvalgene. Men jeg har hatt Kane hele veien altså, så det har jo smertet.
(Innlegget ble redigert 13.09.17 23:27)
-FPL-: Oh, my bad! Da blir det Davies inn i forsvar! står over Aurier/ Trippier da!
Rose er visst tilbake i trening nå. Men hvorvidt han er persona non grata er jo interessant. Jeg vil anta Spurs ikke har råd til å la han være det, han er jo også ganske god i det Spurs-systemet. Så pass opp der, kan i det minste fort bli rotasjon på Davies som Poch er glad i å gjøre med backene.
(Innlegget ble redigert 13.09.17 23:35)
RedDevil7: Ja, man kan bytte og bekrefte så mye man vil i gameweek-runden man kjører WC uten å få minuspoeng.
Solidarisk gjort er det også, sånn at byttene medfører prisforandringer og modellene ikke blir helt forvirret.
Nei vent. Nå snakker jeg om å bekrefte og komme i minus før man trykker WC-knappen. Det går an, så fort man trykker WC-knappen slettes de minuspoengene. Det oppfordrer jeg alle som tar WC til å gjøre. Bare ikke glem å trykke på WC før runden.
(Innlegget ble redigert 13.09.17 23:42)
KælighetInnlegg: 9605
Det som er bra med Kanes svake start i Fantasy er at det er mange færre som har han nå. Han er et glimrende kapteinsemne. Nesten ingen i mine poengligaer som har han. Det var et par som hadde han, men som ble utålmodige. Noen brukte til og med wildcard og sitter med lag som gjør det vanskelig å få han inn igjen uten å ta hits/ødelegge laget de har bygget.
(Innlegget ble redigert 14.09.17 01:46)
guruInnlegg: 10510
Pogbas skade ødelegger hele driten :(
0.1 for lite til et direktebytte med Mkhitaryan...... Vurderer en hit for å få inn Kane, og vurderer faktisk Matic bare denne runden, satser på at han klinker inn et mål fra midtbanen... evt. Fellaini.
(Innlegget ble redigert 14.09.17 07:36)