Trenger en Alli goal her nå, så blir det bra
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Trenger en Alli goal her nå, så blir det bra
Får se hva Lukaku får til på en tøff bortekamp mot Stoke. Ny nullpoenger så ryker han for Morata.
Pascal Gross til 5.4 vurderes!
Du bytter jo ikke Lukaku ut mot Swans?!
Kane som møter Swansea neste runde
Pellegrino kan vel umulig finne på bytte inn Yoshida når de er 0-2 ned på hjemmebane om ikke annet....
(Innlegget ble redigert 09.09.17 17:27)
Man.U. må trå til for at runden skal bli levbar nå, selv om resultatene er litt som forventet (utenom Brighton da) så faller det seg fryktelig dårlig for laget mitt alikevel...
Har ikke hatt Kane hittil i sesongen, men blir litt stress å få ham inn nå som WC er brukt. Får se om jeg får til noe.
Leste seff feil. Det er Kane selvfølgelig mot Swans. Men Everton er samme ulla om dagen.
Erikson ut. Solid match igjen. Sikreste spilleren på laget mitt.
Gross, snakker vi spiss til 5,4 her? Når man ser på programmet til Brighton frister det fryktelig. Lener meg mot WC akkurat nå.
Pogba får Herrera på med seg på midtben. Da blir han flytende langt opp på banen. Kan fort bli litt målpoeng.
Det var litt brutalt da... de tok jo tross alt poeng mot City, og har da 4 poeng på 4 kamper med City, Chelsea og Spurs unnagjort...
Yes. Dårlig formulert av meg muligens. Virker som han spiller spiss, noe ala King i fjor.
(Innlegget ble redigert 09.09.17 17:35)
Soton brukt opp alle byttene, så da sikres Trippier inn for Yoshida og. Griet om Aurier kommer inn no og sikrer CS for Trippier før konstentrasjonsglippen på tampen....
Han gjør det, spissene til Brighton er utilgjengelige alle som en
Hazard byttet inn.
Og neste uke skal de til Old Trafford. Snakk om en knallhard start på sesongen.
Tror jeg skal bruke et bytte på dette.
Jupp, men ETTER den skal jeg jaggu finlese på Everton-laget, for da er det pene rekker med kamper som kommer, og Everton er nok på papiret top-dog bak CL-utfordrerne i toppen...
Bare jeg som vurderer å spille WC? Hatt en fryktelig runde.
Har man én eller to wildcards i løpet av sesongen?
Edit: ett heter det kanskje
(Innlegget ble redigert 09.09.17 17:45)
Når dream-team for runden har 100 poeng mer enn ditt eget lag....
** THAT FEELING **
Blir nok WC her også! Med mindre Lukaku tar helt av i dag, da vurderer jeg å nøye meg med -4.
Det betyr ikke at alt vil løsne seg.
Mange av de som har byttet ut Kane/KdB og fått inn Mane/Salah/Firmino. Det lønnet seg ikke denne runden.
Slutt og snakk sånn her meme-piss.
(Innlegget ble redigert 09.09.17 17:47)
Alle-Jet: et før og et etter Januar.
Mente det var ett før og ett etter nyttår, ja.