AalesundsFKInnlegg: 12617
Skjønner seriøst ikke at folk henter Hazard for en periode på 4-5 GWs for så å selge han. Det samme gjelder egentlig for Alonso. Skal du ha disse spillerne bør du være bestemt på å sitte med de nesten hele sesongen, i hvert fall over en lang periode. Ser liksom ikke poenget med å hente Hazard fordi han har scoret 2 mål i en kamp for så å kvitte seg med han fordi han hviles og blanker i de tre neste og så hente han tilbake etter at han scorer mål igjen. Hazard har vært god over lengre tid og det er ekstreme tilfeldigheter som gjør at han ikke står med flere målpoeng enn han gjør til nå.
(Innlegget ble redigert 03.01.18 16:28)
LeCoqInnlegg: 6080
Totalen til Hazard etter 21 kamper er to mål og fem assist. Det er grunnen til at jeg solgte han. Sterling, Salah, Sane, Özil, Pogba og Mahrez er blant 16 midtbanespillere som har levert bedre i FPL-sammenheng. Til og med lagkamerat Willian har flere målpoeng.
(Innlegget ble redigert 03.01.18 16:40)
AalesundsFKInnlegg: 12617
LeCoq: Totalen til Hazard etter 21 kamper er to mål og fem assist. Det er grunnen til at jeg solgte han.
Hazard hadde sin første start for året i ligaen mot Manchester City i 0-1-tapet på Stamford Bridge i runde 7. Før det hadde han kun hatt korte innhopp fra og med runde 4 på rundt 15 minutter. I tillegg ble han hvilt i gunstige hjemmekamper mot Swansea og Stoke. Han har heller ikke 2, men 5 mål totalt samt 4 assist på 13 starter.
(Innlegget ble redigert 03.01.18 16:48)
LeCoqInnlegg: 6080
AalesundsFK: Hazard hadde sin første start for året i ligaen mot Manchester City i 0-1-tapet på Stamford Bridge i runde 7. Før det hadde han kun hatt korte innhopp fra og med runde 4 på rundt 15 minutter. I tillegg ble han hvilt i gunstige hjemmekamper mot Swansea og Stoke. Han har heller ikke 2, men 5 mål totalt samt 4 assist på 13 starter.
Her er det jeg som blander, og ja, man må selvfølgelig ta i betraktning at han kom sent i gang. Poenget er uansett ikke at Hazard er en dårlig spiller eller et idiotisk FPL-valg, men at det i mine øyne finnes langt bedre alternativer. Salget frigjorde også midler som gjorde at jeg kunne hente gode spillere i forsvar og angrep.
(Innlegget ble redigert 03.01.18 16:59)
LaGoebaInnlegg: 12542
VG Live er i slaget i hvert fall;
Høydepunkt
Bellerin med en nydelig og effektiv tunnel på Bellerin.
(Innlegget ble redigert 03.01.18 21:03)