FpladddenInnlegg: 626
InDeilawetrust: Spørsmålet er hvor lenge han holder seg skadefri..
Verdt en sjanse spør du meg. Jones er i samme båt og det er nok mange som sitter med gode opplevelser etter å ha kjøpt han både en og to ganger.
Men jeg venter definitivt noen kamper for å se det ann. Tar ikke Mou på ordet, hell nah.
(Innlegget ble redigert 20.01.18 10:02)
AalesundsFKInnlegg: 12638
BlackenedJustice: Det blir uansett til at jeg kjører med fullstendig død benk, men det er noe som enkelt kan ordnes ved behov.
Kjipt å bruke bytter på å fikse på en død benk. Lett å si nå, men særdeles kjedelig når du først må gjøre det. Anbefaler å nedgradere en av premiumforsvarerne til 2 billigere som faktisk spiller. Da har du i hvert fall en som kommer inn ved behov.
(Innlegget ble redigert 20.01.18 11:18)
RuneNMInnlegg: 160
Har ett bytte igjen med dette laget. Alonso for Christensen eller RLC erstatter? 2.8 itb
(Innlegget ble redigert 20.01.18 11:30)
xytheonInnlegg: 18509
Fpladdden: Jones er i samme båt
Tja, ikke sånn egentlig. Før sesongen startet visste man f.eks. at Jones hadde startet i 18 av 19 kamper mens han var skadefri under Mourinho. Da er det ganske logisk å tro at han kommer til å spille de fleste ligakamper.
Shaw har derimot omtrent fått Schweinsteiger-behandlingen inntil nå nylig.
(Innlegget ble redigert 20.01.18 11:34)
InDeilawetrustInnlegg: 21931
Foster
Jones Otamendi Ogbonna
Caroll Salah Sterling De Bruyne Son
Firmino (C)ane
Elliot, Mee, Duffy, Niasse
Har 2 FT og 0.3 ITB, men finner ikke noen fornuftig måte å få inn Alonso på før denne runden. Så tror jeg bare kjører det laget her.
(Innlegget ble redigert 20.01.18 11:44)