Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA 18: Pro Clubs

NYTT TEMA
oscrue10
oscrue10Innlegg: 9166
Jonasar
JonasarInnlegg: 25820
02.06.18 21:47

Ble invitert til et lag nå.

4 stykker på laget

Ingen bruker chat, voice eller tekst

Sette presset alt for høyt så motstanderlaget får en gjennombruddssjangse fra midtbanen, tapte siste kamp 7-2 virker ikke som de tar det seriøst....

Stakk fra klubben no, er det noen her som kan gi meg en trialmatch? Vær så snill, like før jeg går opp hele pro systemet...

Jonasar
02.06.18 22:08

Får ikke spilt nå...

Kommer motstanddren har forlatt klubben hver gang...

Jonasar
03.06.18 00:32

Nå gidder jeg snart ikke mer, fått samme meldinger 28 av 30 ganger...

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12587
03.06.18 13:13

Jeg skrev en post tidligere om hvordan du kan finne en klubb i vfl eller vpg-systemet.

Jonasar
03.06.18 18:55

Så den, men må desverre innrømme at det ble borte i tåka(huet mitt er en utfordring)

Er det på facebook?

Oh hvor stor sjangs er det for og finne en norsk klubb, ikke det at det har så mye og si men morsmålet blir litt lettere...

oscrue10
07.06.18 16:11

Har du prøvd communities som jeg nevnte? FIFA elite altså. Jeg bruker det og gruppa "FIFA 18 | pro clubs | transfers" på Facebook.

Dessverre veldig få som legger ut nok info. Går gjerne i "need players" eller bare "89 ST". Umulig å forholde seg til. Mange som kontakter meg skriver bare "join" eller "add me". I veldig mange tilfeller kaster de bort både min tid og deres egen tid.

Jeg er heldigvis (eller dessverre) ofte manager og kan få lagt ut klubbinfo og minimumskrav. Mange som har mye å lære.

Jonasar
07.06.18 20:02

Jeg har prøvd og søke, men finner ikke den med 50k medlemmer, hva gjør jeg feil?

Jonasar
07.06.18 20:03

Hansiso: sender deg en melding på psn etterpå jeg, kansje jeg kan få en tryout på laget ditt :p

oscrue10
08.06.18 16:56

https://ibb.co/fG8AiT

Ålreit app. Jeg får faktisk kun brukt appen. Får ikke skrive noe på konsollen.

Edit: du kan evt legge til oscrue10 og gå på venners samfunn eller hva det står, hvis du ikke finner det. 

(Innlegget ble redigert 08.06.18 17:02)

Jonasar
08.06.18 19:34

Hvor finner du den appen?

Håper virkelig ikke du sier play store nå for da må jeg gå til innkjøp av briller...

(Innlegget ble redigert 08.06.18 19:35)

Spntneous
SpntneousInnlegg: 4
08.06.18 19:38

Hei, Jonasar! 

Jeg skal spille litt nå tenkte jeg. Har en klubb som er ganske chill. Vi er som regel 3 stk som spiller, og du er velkommen :)

Send meg en friend request. Heter det samme på PSN.

Spntneous
08.06.18 20:25

Alle andre som også har lyst til å spille i en norsk klubb med relativt voksne folk kan adde meg på PSN:Spntneous 

Jonasar
08.06.18 20:42

Sender deg en request bare kidden kommer seg i seng :)

Gleder meg nå!

Spntneous
08.06.18 20:46

Rått :) ganske lav div. ennå, så bare for moro skyld :)

unitedkid1902
unitedkid1902Innlegg: 38711
14.06.18 03:39
oscrue10: oscrue10

Er du fortsatt clubsguden her altså?

oscrue10
14.06.18 15:30

Wannabe Gud og verdensmester, that's me. Haha.

Blitt kastet ut av community'et forresten, beskyldt for å være en hacker. Som om jeg har peiling på sånt. Ikke mulig å kommunisere med moderatorene for å oppklare ting.

Ingen fare da. Er medlem med flere brukere.

Nå er det til og med slik at den personen som rekrutterer flest medlemmer blir moderator. Sånn går det når barn sitter bak spakene.

(Innlegget ble redigert 14.06.18 15:44)

unitedkid1902
14.06.18 17:27
oscrue10: Blitt kastet ut av community'et forresten, beskyldt for å være en hacker.

Jeg som er overraska nok over at du får skrudd på pc'en din.

Får ordne klubb vi da :P

oscrue10
14.06.18 17:46

Jeg er faktisk litt kløne på data og diverse, så at jeg er en hacker er en ganske håpløs beskyldning. Kan sikkert joine.

(Innlegget ble redigert 14.06.18 17:47)

unitedkid1902
15.06.18 01:32
oscrue10: Kan sikkert joine.

Hehe, har ikke noen klubb, men hadde ikke sagt nei takk til litt clubs-spill i løpet av sommeren. 

oscrue10
16.06.18 02:46

Får poste her, hvis det blir noe av.

Ikke lett å finne seg en klubb som GK. Får noen tilbud fra "top any", som egentlig bare er "top" fremover, men lekker som en sil bakover. Alternativt klubber som spiller uten CB, og knapt nok med CDM (altså stormer fremover).

Har derfor opprettet noen klubber selv, og lett etter gode defensive spillere. Som å finne nåla i høystakken. De som er gode vil ofte helst spille i de høyeste divisjonene, forventer at man spiller med any... I utgangspunktet vært på jakt etter spillere som er 7.8+, og har skrevet det, men blir likevel kontaktet av folk helt ned i 7.0 eller lavere, og så blir det ramaskrik når jeg avviser dem på en ryddig måte.

Veldig mye drama i pro clubs, som når noen ikke får joine, man begynner å klandre andre når det går dårlig, jeg som manager blir bombardert med meldinger om at andre på laget er shit, noob, whatever.

I dag var det jeg som var "shit", bare fordi jeg ikke lot en fyr på laget være kaptein i noen få sekunder. Jeg visste at han hadde tenkt å sette seg selv på cornere, selv om han var CDM. Fullstendig galskap å sette CDM på cornere, særlig hvis man ikke har  1-2 andre spillere som ligger igjen. Generelt har veldig mange en altfor offensiv innstilling til cornere. Noen lag har ingen som ligger igjen. Som CB går jeg nesten aldri inn i boksen, men gjør meg heller klar for kontring imot.

Meg som GK atm.

(ikke jeg som er manager, mtp klubbnavnet)

(Innlegget ble redigert 16.06.18 02:56)

oscrue10
08.07.18 13:39

Altfor mye drama i pro clubs, særlig hvis man spiller med folk man har kommet i kontakt med via communities. VPG-folka virker litt mer voksne, men jeg er ikke så keen på VPG, så jeg spiller egentlig bare "rank up" med dem. For mange friendlies, som er ganske waste, mye venting, dårlig kommunikasjon osv.

Sier man nei til å joine en klubb, så får man "virgin", "small dick" osv i retur. Helt utrolig, selv om det ikke akkurat er noe å bry seg om. Mange som ikke helt skjønner at de skaper problemer for seg selv, brenner broer osv. Jeg har et veldig stort nettverk, med 200+ pro clubs venner, som innebærer at det er mange klubber som de ikke får joina senere. Miljøet er ikke stort.

Akkurat nå er det drama i gjengen jeg vanligvis spiller med, som skjer veldig sjeldent, og dette er noe av det latterligste jeg har opplevd i pro clubs. Trusler, tårer og masse info om personlige problemer som alkoholisme, kreft osv. Umulig å vite om alt er sant.

Skjermbilde jeg har mottatt fra en i klubben

Trusler i samtale med meg

"Are no threats, I have the abilitys to do it" 

oscrue10
13.07.18 18:59

Monologen ruller videre. Kommunikasjon er ikke bare bare. Blir helt sliten av enkelte.

https://streamable.com/uor3w

Sånt må jeg forholde meg til på daglig basis.

oscrue10
oscrue10
23.07.18 12:31

Mitt inntrykk av VPG-miljøet er litt ymse. Sett mye rart de siste mnd, og så toppet det seg i dag med dette.

En ettertraktet spiller, en drøss som vil ha ham. Et par av kommentarene:

- trial this guy we need a good CB 

- OMG let's get him fast

Virker som at alle skal få en sjanse, som forsåvidt er en hyggelig tanke, men jeg tenker at det får være grenser. Han virker også veldig ung, som ikke er noe pluss i min bok.

oscrue10
08.08.18 03:13

Joina omsider Fly Emirates. Det tok sin tid. Fikk med meg "en av mine menn", som bare hadde spilt tre kamper som forsvarsspiller og likevel fikk spille LB.

Fly Emirates har vunnet de siste 17 kampene.

Da har jeg spilt for GLORY, Madtekz, Fly Emirates og Xx Liverpool xX på topp 100. En annen klubb franskmennene i Fly Emirates og Xx Liverpool xX har/hadde, som jeg også har spilt for, har visst falt ut av topp 100, hvis den fortsatt eksisterer.

(Innlegget ble redigert 08.08.18 03:27)

oscrue10
23.08.18 11:08

Får noen rare henvendelser nå og da, som denne. Jeg ville joine klubben hans i juli, som GK, men han ignorerte den mld. Så tok han kontakt nå i august fordi jeg skrev ranked #38 free agent defender CB med 8.3 defender rating i community'et. Men overall rating? Man er ikke #38 på leaderboards og for eksempel 82 rated. Svarte bare med emoji siden jeg hadde null planer om å joine. Mange som ikke skjønner at de brenner broer ved å ignorere (evt glemmer å svare) mld.

Andre skriver "send stats", til tross for at jeg har skrevet top 100 free agent defender CB og 8.3. Aner ikke hva mer de lurer på.

Flere som blir ganske grinete hvis jeg ikke vil joine. Da er jeg plutselig shit, selv om de har sendt flere mld i håp om at jeg skal joine. Fryktelig dumt å miste hodet slik. Da joiner jeg ikke senere heller, vedkommende får ikke joine mine klubber og jeg kan sørge for at vedkommende ikke får joine en klubb jeg er i senere, når en annen er manager.

Tviler egentlig på at jeg havner på leaderboards på FIFA 19. Tenkt å spille CAM (og litt ST) og GK, men de offensive løpene mine er visst "a bit odd", haha. Blir mange ST-løp når jeg spiller CAM, men denne kampen spilte jeg ST (3 mål og 1 assist).

(Innlegget ble redigert 23.08.18 11:10)

Jonasar
16.10.18 00:23

Nek hår opp snart, prøvd veldig mange steder, om jeg får lov til og prøve på et lag men ikke så mye som et svar engang...

Og dropinn orker jeg ikke mer...

Klikk for å gå tilbake til toppen