Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

The Journey FIFA 18 (spoileradvarsel!)

NYTT TEMA
TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12461
06.10.17 17:17

Ja, da har jeg fullført en ny sesong med The Journey. Igjen var det altså bare én sesong, men for en sesong det var! Jeg er virkelig imponert.

Denne gangen var det mye mer som skjedde og det var en stor variasjon. Hunter var innom tre klubber, vi fikk styre Williams som prøver å erstatte Hunter i Premier League-klubben han spilte i og det var mange kule minigames underveis. En kamp med en viss annen Hunter var også stilig. Historien var veldig god og underholdende. Jeg har ikke mye å utsette på denne utgaven, jeg koste meg og det var noe HELT annet enn forrige! Denne gangen var det mange valg som hadde mye å si for historien, og det satte jeg stor pris på. MLS-oppholdet var kanskje høydepunktet, det var rett og slett utrolig fett laget. Spesielt med Henry som spilte fabelaktig her må jeg si. Å få barndomshelten i 7 kamper på FUT var også deilig. Er litt mer kritisk til Allis skuespillerprestasjoner...

En litt rar ting skjedde dog i Atletico Madrid. Fikk jo valget mellom at klubben signerte Alli, Muller eller beholdt Griezmann som min makker. Jeg valgte Alli som endte opp med å spille sentral midt bak Hunter og Griezmann i 4-4-2. Da ble det litt rart at de hele tiden kalte han spisspartneren min, og faktisk begynte kommentatorene å fable om samspillet Hunter-Alli hvis Griezmann ga meg en assist. Virket som de kommentarene skulle komme så lenge spisspartneren og jeg samarbeidet. Det ble også veldig vanskelig å klare 6 assists fra Alli som sentral midtbane, jeg var ikke i nærheten. Mens jeg sikkert klarte å få 6 fra Griezmann. Burde nok valgt en annen makker!

Jeg fikk også rødt kort på slutten av sesongen. Ligaen var tapt men vi var i cupfinalen og jeg kunne redde jobben til Dino der. Trodde vi var langt nok fra finalen til at jeg slapp å bli suspendert der, men det gikk akkurat ikke. Finalen gikk uten meg, vi vant, men jeg fikk ikke prestasjonen for å redde jobben til Dino. Kjipt. Jeg var i hvert fall med på å vinne MLS cup og ligacupen med Williams.

Uansett, denne gangen ga The Journey faktisk mersmak. Jeg har lyst å spille sesongen en gang til og gjøre andre valg enn sist for å se hva som skjer da.

(Innlegget ble redigert 06.10.17 17:22)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg