Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA 19 Ultimate Team

NYTT TEMA
oscrue10
oscrue10Innlegg: 9133
25.09.18 01:13

Jøss 

Ser ut til at det blir standard edition på meg. Mulig at jeg får tilbake konsollen min fra reparasjon i morgen eller på onsdag, men han jeg skal spleise med ser ut til å gå for standard edition. Nedtur å måtte vente til standard release.

(Innlegget ble redigert 25.09.18 01:18)

Royu
RoyuInnlegg: 9655
25.09.18 01:21

Sånn er det når man ikke har råd til å kjøpe det selv.

oscrue10
25.09.18 01:28

Sånn er det når man har venner og ikke er bitter på et forum, og later som at man er eiendomsmegler, når man i realiteten sitter arbeidsløs på gutterommet og er deprimert.

Vet ikke om jeg skal tolke dette som at du har møtt veggen igjen etter en god periode (men registrert noen blackouts siste uka, haha), eller om problemet er at du fortsatt sliter blytungt i FIFA. Et sørgelig skue uansett.

Helt utelukket å betale full pris for champions edition, uavhengig av lønn og økonomi, akkurat som at det er uaktuelt å betale for FP. 499 er en fair pris for et spill.

(Innlegget ble redigert 25.09.18 01:30)

Frk
FrkInnlegg: 484
25.09.18 01:29

If Lasogga, Willian og Skriniar på 7k FP her.

Spilt 3 kamper og kan vel raskt konstantere at Ben Yedder er helt vill.

Royu
25.09.18 01:53
oscrue10: Sånn er det når man har venner og ikke er bitter på et forum, og later som at man er eiendomsmegler, når man i realiteten sitter arbeidsløs på gutterommet og er deprimert. Vet ikke om jeg skal tolke dette som at du har møtt veggen igjen etter en god periode (men registrert noen blackouts siste uka, haha), eller om problemet er at du fortsatt sliter blytungt i FIFA. Et sørgelig skue uansett. Helt utelukket å betale full pris for champions edition, uavhengig av lønn og økonomi, akkurat som at det er uaktuelt å betale for FP. 499 er en fair pris for et spill.

Tror du beskrev deg selv der dessverre. Er jo tross alt du som er avhengig av en fyr du aldri har møtt til å kjøpe FIFA. Men har man dårlig råd så har man det, ikke noe galt med det. 

499 er en fin pris dersom du faktisk hadde fått Champions Edition fordelene.(du hadde uansett ikke fått fordelene av champions edition når du fortalte at det var helt greit for deg at han tok det. Det er bare 1 person som får pre-order fordelene) med unntak av å spille det tidligere, thats it. 

Nå ender du uansett opp med å spleise på en standard edition(lol). Så hvorfor ikke kjøpe det selv på Coop for 399/499 uansett? det er jo tydeligvis det du hadde tenkt til å betale uansett.

Disse personangrepene kan du holde deg til gode for, men vet dessverre at du trigger på alle plugger når noen sier noe negativt om det du sier. Får håpe du kan spleise på en ny personlighet også.

50nyanser
50nyanserInnlegg: 204
25.09.18 01:59

Alt han sa stemte, Royu. Det er åpenbart at du er helt venneløs. Du sitter på forumet og hater på alle andre. Det du ikke innser, men som er lett for alle oss andre å se er at du helt åpenbart hater deg selv.

Happy_Life
Happy_LifeInnlegg: 1716
25.09.18 02:05

Hold. Opp. 

:-) 

Royu
25.09.18 02:20
50nyanser: Alt han sa stemte, Royu. Det er åpenbart at du er helt venneløs. Du sitter på forumet og hater på alle andre. Det du ikke innser, men som er lett for alle oss andre å se er at du helt åpenbart hater deg selv.

Ja du nok vet nok bedre enn meg om min jobb og livssituasjon.

Sier forresten han fyren som er så grinete fordi jeg sa at du ikke har rett til å klage på gratis ting. Endte opp med å kalle meg dum/idiot sikkert 4 ganger og alle slags mulig ting som en respons på det og begynte å bable om noe så totalt random som tomler på VGD. Jeez.
Fyrer også løs nå også med ting som at jeg hater meg selv, at jeg "hater på alle andre" og hater meg selv. Flott observert, nesten så jeg trodde på deg et sekund der. 

Hvordan dette forresten ikke er å spre mer hat enn å fortelle deg at du ikke har rett til å klage på noe du får gratis så har du enda mye å lære, evt totalt mangel på selvinnsikt. Basert på din evne til å diskutere så vil jeg si at det er en god dose begge deler. Spesielt når du skal leke Dr.Phil på VGD. Da vil jeg si at du viser langt flere varsellamper enn det jeg gjør. :)

Akkurat som det ikke er mer hat å si "sånn går det når man ikke har råd til å kjøpe det selv" kontra det å si at "bitter, at jeg ikke jobber, at jeg er deprimert, sørgelig skrue" and so on. 

Nok en knockout, får se om du har et comeback eller fortsetter i samme spor.

(Innlegget ble redigert 25.09.18 02:22)

ZiqooM8
ZiqooM8Innlegg: 1508
25.09.18 02:22

Hold fred!  

Snipa Fekir til 11k, ser ut som et bra kort!   Noen som har testa Depay? 

50nyanser
50nyanserInnlegg: 204
25.09.18 02:33

Som tidligere forklart er daily gifts selvsagt ikke gratis. Da det er en forutsetning om at du må ha brukt penger for å få det. Dette har blitt forsøkt forklart for deg nå flere ganger, men det er åpenbart noe som ikke går inn. Derfor er det heller ikke så rart at man setter spørsmål ved din intelligens. 

Du har også tidligere åpenbart løyet om at du er eiendomsmegler. At eiendomsmegler er yrket du velger å juge på deg når du først er ute etter status er også bekymringsverdig. Din jobbsituasjon er også helt klar, du er arbeidsledig. Når du har denne døgnrytmen og tilbringer brorparten av døgnets 24 timer på dette forumet er det ingening som tyder på noe annet

oscrue10
25.09.18 02:35

Hvis jeg kjøper selv, så må jo han også kjøpe selv. Gud bedre, det skal ikke være lett. Du må angre bittert på det utleverende innlegget om depresjonen, Nav og det at ingen vil ansette deg (så rart).

Opp 8.15 i morgen, så kan ikke sette av mer tid til dette nå. God natt, mister bitter.

NorseFX
NorseFXInnlegg: 57
25.09.18 03:01

Noen som liker "iniesta" finten? Funker bra sålangt :) 

Nishy
NishyInnlegg: 4223
25.09.18 03:24

Utrolig kjedelig og repetetivt gameplay. Kjedeligste starten på et FIFA så lenge jeg kan huske..

Ayebee
AyebeeInnlegg: 11930
25.09.18 04:19
NorseFX: Noen som liker "iniesta" finten? Funker bra sålangt :)

Hvilken finte er det? Og hvordan bruker man den? :)

NorseFX
NorseFXInnlegg: 57
25.09.18 04:41

@Ayebee L1 + venstre/høyre. 

Finner den også på YouTube (iniesta flick) fin til og komme rundt motstanderen på.

4* Finte

(Innlegget ble redigert 25.09.18 04:49)

Royu
25.09.18 05:20
50nyanser: Som tidligere forklart er daily gifts selvsagt ikke gratis. Da det er en forutsetning om at du må ha brukt penger for å få det. Dette har blitt forsøkt forklart for deg nå flere ganger, men det er åpenbart noe som ikke går inn. Derfor er det heller ikke så rart at man setter spørsmål ved din intelligens.  Du har også tidligere åpenbart løyet om at du er eiendomsmegler. At eiendomsmegler er yrket du velger å juge på deg når du først er ute etter status er også bekymringsverdig. Din jobbsituasjon er også helt klar, du er arbeidsledig. Når du har denne døgnrytmen og tilbringer brorparten av døgnets 24 timer på dette forumet er det ingening som tyder på noe annet

Men kan du finne frem hvor det står at du har krav på det etter kjøp av FIFA? Web app er gratis, alt du får av å logge inn der er gratis. Det er ikke noe de må gi deg, det er ikke noe du har krav på. De gir deg det for å være snille men også fordi det er bra markedsføring fra deres side. Alt annet er idiotisk å påstå. Når EA gir ut en 100k pakke til alle sammen på FUT rundt juletider så er ikke dette gratis i dine øyne fordi du har betalt for spillet? HAHA. Herlighet. 

Har jeg det ja. Kan du bevise at jeg ikke er eiendomsmegler. For å slenge ut slike påstander så må du jo ha håndfaste bevis? Uansett hva du skulle diske opp som alt annet du har disket opp til nå så kan du ikke det og det viser bare hvor latterlig idiotisk av deg å hele tatt bruke energi på dette. Jeg får mark av å hele tatt tenke på hvor lavt nede du må være for å gjøre det.

Hva har dette med FUT å gjøre uansett? Hva har jobben min noe med diskusjonen å gjøre? Ingenting. Du er bare latterlig bitter så du leter etter alle mulige desperate unnskyldninger for å ta igjen etter jeg sa jeg at du ikke har rett til å klage på å ikke få noe som er gratis. Akkurat som Oscrue driver med.

Hva har det å si for deg uansett hva jeg jobber som? Har du et så ræva liv at du irriterer deg over hva andre jobber som og tror at fordi noen tjener godt så juger de automatisk eller at de er ute etter status? 

Isåfall kan du finne frem antall eksemplarer på hvor ofte jeg har "skrytet" eller snakket om jobben min?. Hvis jeg har så stor interesse av status, så ville jeg påpekt dette i langt flere tilfeller og situasjoner. Har jeg det? Kom med eksempler. Du må jo også ha bevis for dette, men det har du ikke.

Det eneste vi kan garantert slå fast er at du er bitter som ikke tåler å bli sagt imot. Det har vi i det minste bevis på. Du og Oscrue er latterlig like på akkurat det området, så det ville ikke overrasket meg om dere var samme bruker da dere diskuterer på akkurat lik måte og er like kjapp på avtrekkeren med å blande inn ting utenom FUT inn i bilde og komme med personangrep. 

Det sørger bare for at denne diskusjonen blir dratt ut av propesjoner og man sitter her nå å diskuterer noe helt annet som aldri burde blitt dratt opp uansett fordi det er sååå langt utenfor temaet. Men sånn går det når du ikke klarer å beherske raseriet ditt.

Ang dette med døgnrytme(drar nok en random ting inn i bilde), igjen spekulerer du bare. Du har ingen oversikt og du vet verken når eller hvor ofte jeg sover eller hva annet som skjer. Det kan være forskjellige grunner for at folk sover mye og lite. Nå er det f.eks forståelig at jeg sover mindre. 

Jobben innebærer mye administrativt arbeid og jeg har ganske fritt rom til å legge opp dagen slik jeg ønsker. Med en godt betalt jobb, så kommer det ofte sene kvelder. Noe som betyr at jeg ofte kan ende opp med å gjøre ting lengre ut på kvelden. Det handler om å være produktiv og få mest mulig ut av døgnet. 
Det visste ikke du, men det visste jeg selv om dette er helt åpenbart for de aller fleste. Allikevel forklarer jeg deg det fordi du virker ikke så særlig skarp som skal begynne å kverulere om andres døgnrytme på et forum for å "styrke" opp argumentene dine med at jeg ikke har jobb. I det hele så er det DU som viser at du ikke er den intelligente av oss her som ikke forstår eller ser dette. 

Skikkelig knockout denne gangen. Nå må du ha meg unnskyldt. Jeg skal være produktiv med å ordne dagens tipping, dra på treningsenteret og deretter fullfører dagens gjøremål. 

(Innlegget ble redigert 25.09.18 05:23)

Royu
25.09.18 05:24
Nishy: Utrolig kjedelig og repetetivt gameplay. Kjedeligste starten på et FIFA så lenge jeg kan huske..

Godt noen andre ser det. Kurt er forresten helt enig med meg.

Coutinho10
Coutinho10Innlegg: 12946
25.09.18 08:17

12k FP resulterte til Bale, D. Silva, James og Martial som var verdt noe. Brukbart.

oscrue10
25.09.18 08:23

"Hva har dette med FUT å gjøre uansett? Hva har jobben min noe med diskusjonen å gjøre? Ingenting. Du er bare latterlig bitter så du leter etter alle mulige desperate unnskyldninger for å ta igjen etter jeg sa jeg at du ikke har rett til å klage på å ikke få noe som er gratis. Akkurat som Oscrue driver med."

- Hvorfor må du svare oss? Hvorfor klarer du ikke bare å ligge unna, til ditt eget beste og til trådens beste? Bare se hvordan du svarte meg denne gangen. Du inviterer jo til dette. Jeg har latt deg være i fred i månedsvis, men av en eller annen absurd grunn virker det som at du savner at det er litt drama i tråden. Det er ganske urovekkende, og man begynner jo å lure på hvorfor. Da er det lett å konkludere med at dette skyldes at du ikke har det så greit. 

Jompa
JompaInnlegg: 10506
25.09.18 08:23
Coutinho10: Brukbart

Veldig bra, vil jeg si!

Jompa
JompaInnlegg: 10506
25.09.18 08:41

Til glede for noen, og ergrelse for andre så er daily gifts nå tilbake. Promoen vil pågå lenger for å dekke opp de tapte dagene.

Coutinho10
Coutinho10Innlegg: 12946
25.09.18 08:52

En kompis fikk "baby" Cruyff....

Royu
25.09.18 09:11
oscrue10: - Hvorfor må du svare oss? Hvorfor klarer du ikke bare å ligge unna, til ditt eget beste og til trådens beste? Bare se hvordan du svarte meg denne gangen. Du inviterer jo til dette. Jeg har latt deg være i fred i månedsvis, men av en eller annen absurd grunn virker det som at du savner at det er litt drama i tråden. Det er ganske urovekkende, og man begynner jo å lure på hvorfor. Da er det lett å konkludere med at dette skyldes at du ikke har det så greit.

Lol? Om det gir deg tydeligvis tillatelse til å gå til personangrep og si hva du vil fordi jeg sier noe "slemt" om noe du sa så lever du i en litt av en verden. 

Svar på dette da: Hvilken rett har du til å angripe meg som person, snakke nedsettende om hva du antar er sannheten og spre piss om at jeg depressiv osv bare fordi jeg skriver noe "syrlig" mot deg? Gi meg en god begrunnelse på hvorfor du mener at du har den retten og hvorfor du mener det helt akseptabelt å bryte regelene her på VGD pga den kommentaren.

Snorlax
SnorlaxInnlegg: 415
25.09.18 10:09

Er spillet ute på PS Store eller er det kun sånn special edition? 

Einarglu
EinargluInnlegg: 257
25.09.18 10:20

Kun Champions og Ultimate editon gir tilgang før den 28ende Snorlax

ScottSterling
ScottSterlingInnlegg: 35
25.09.18 10:20

Jeg tror ikke det er mulig å kjøpe special editions lengre nå og at du må vente til fredag. Men er kanskje det du uansett spør etter? Release er på fredag. :) 

sindreeee
sindreeeeInnlegg: 105
25.09.18 11:26

Grei start føler jeg, spillere så langt (PS4): Alisson(12,5k), Pereira(6k), Sanchez(17k), Dijk(pack), Robertson(4,7k), Fred (15k), Rashford(16k), Willian(28k), Firmino(pack) og i tillegg Promes(20k) og Goretzka(28k). Satser på at alle øker mer og mer fremover! Kunne faktisk fått flere billigere i natt, men hadde allerede kjøpt noen..

(Innlegget ble redigert 25.09.18 11:28)

AlphaBeast
AlphaBeastInnlegg: 7512
25.09.18 11:29

Price ranges oppdatert på Xbox. D. Sanchez instaselger til 40k, som også er max. Tenkte meg det.

ScottSterling
ScottSterlingInnlegg: 35
25.09.18 11:43

Jeg bare spør her først som sist: hvis jeg er inne på "mine lag" i FUT og redigerer kampstrategiene (ultradefensiv, defensiv, offensiv, ultraoffensiv). Vil dette gjelde begge lagene mine, eller må jeg lage manuelt på de forskjellige lag?

Vil det gjelde når jeg spiller FUT Drafts?

Altså, endrer man generelle "templates" eller kun konkret taktikk for akkurat det laget man er inne på?

Snorlax
SnorlaxInnlegg: 415
25.09.18 12:22

Vil ikke betale ekstra for 3 dager og tullepakker. Venter til release på fredag. Takk for info. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg