Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

2018 World Cup

NYTT TEMA
wingswest
wingswestInnlegg: 10961
03.06.18 14:26

Ser ingen tråd om dette spillet, eller rettere sagt modulen. Det er vel ikke spesielt mye å si, 2014-varianten prøvde jeg ikke, men husker at 2010 WC var ekstremt bra, 2012 Euro var middelmådig (og uten noen mulighet for å spille kvalik eller å velge laguttaket selv). Dette spillet er vel ganske identisk med 2012-modulen (og 2014?), og virker å være rimelig begrenset. 

Noen som har sjekket ut dette?

Alekseve
AlekseveInnlegg: 1990
04.06.18 23:24

Helt greit spill. Bra det er gratis for jeg hadde angret om jeg hadde kjøpt det. Ingen store forskjeller mellom VM-spillet og Fifa18. Det eneste jeg har merket er at det er flere keepertabber. De er ikke like dominerende i feltet slik de har vært på FIFA i år. Australias sisteskanse Ryan feilberegnet helt på en corner og Lemar fikk en enkel oppgave foran det tomme målet. 

Vet ikke om det er flere enn meg som har begynt å overføre overganger på FIFA18? Det anbefales IKKE om du skal spille VM-spillet. For når man går inn på VM-moden så tilbakestilles alle klubblag helt tilbake til utgivelsen av FIFA18. Dette burde de absolutt få fikset. 

Anelka2
Anelka2Innlegg: 18202
05.06.18 21:28

Er vel ikke store forskjellen fra FIFA 18, men kult forsåvidt at man har en egen modus for VM og div. onlineturneringer. FUT-delen kommer jeg ikke til å gidde å begynne med, VM for meg har ingenting med kjøp og salg av spillere å gjøre. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester