Det viktigste er å lese Pep ruletten, å ha 3 offensive fra City som spiller. Neste gang kan det være Aguero med hattrick.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Det viktigste er å lese Pep ruletten, å ha 3 offensive fra City som spiller. Neste gang kan det være Aguero med hattrick.
Har faktisk et håp om at Aguero spiller hele, og at Jesus får 90 i midtuka.
Var på nippet til å spare opp til 2 FT til neste runde men droppet bytta i natt pga Hazard lå ann til pricedrop og Sterling frista rett og slett for mye de neste tre matchene. Salah on the other hand. Han må dra et c-moment ut av rassen om han skal overleve noe lengre enn neste runde.
0 skudd og 0 skudd på mål i Watford-Liverpool.
Mange regular FPL spillere som har levert i dag, mens alt jeg sitter igjen med er et rødt kort. Blir forferdelig dette.
Det stemmer vel ikke helt. Jeg ser på kampen, og det har vært både sjanser og skudd på mål.
Stemmer vel ikke. Både Pereyra og Salah har hatt kjempesjanser.
Ja, Lpool virker helt borte, Salah er iskald
Har nå sett at begge målvaktene har reddet skudd.
Sané med åtte målpoeng på litt over 500 spilte minutter. Målpoeng per 63 spilte minutter, så vidt jeg kan se. Noen bedre?
Da beklager jeg det, så bare på Flashscore og det så rimelig dødt ut.
Edit: Oppdatert seg nå.
(Innlegget ble redigert 24.11.18 16:50)
Kunne vært en straffe til Everton med Digne-assist og Richy-goal. Skuffende at den ikke gikk gjennom.
Har ikke sett om det var straffe eller ikke, men var protester fra Everton-leiren.
Første assisten til Sterling er da veldig billig imo. Er jo ikke på vei mot Silva i det hele tatt og ender der bare pga retningsforandringen via WH-spilleren.
Vil ikke kalle det for et fyrverkeri av en kamp akkurat nei..
(Innlegget ble redigert 24.11.18 17:02)
En mirakel hvis City går på en storseier uten Aguero-scoring. Synes Sterling kan få litt mer i stedet:)
Greit at jeg fikk på Schurrle for Barkley ja. Merkelig om Aguero blanker denne.
Faen så irriterende med alle de høydepunktene de drar frem i målshow. Tor det er mål hver gang. Få det bort!
Er jo selvsagt også bare Liverpoolkampen de gjør det med.
Jeg stusser også over hvorfor jeg har satt Arna på banen i stedet for Bisken, for jeg vil jo ikke at Arna skal skåre på Ederson.
Nesten nytt Sterling mål
Wan-Bissaka er en herlig fotballspiller. Tror han drar til en større klubb snart.
City kampen også, de har vist 2 West ham sjanser.
Dobbel Armstrong
Klar straffe til Watford. Dårlig av dommer.
Everton puter når Rich står på 30 meter. Fint
Theo til Gylfi
90. I motsetning til David Silva, forsvaret og Sterling så er det ikke planlagt at han skal spille i CL.
Skulle cappet Mitro
Mitrovic med 2