Innenfor å ty til ordet galskap igjen her, spør dere meg.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Innenfor å ty til ordet galskap igjen her, spør dere meg.
Håper egentlig at CS ryker siden så mange sitter med Patricio.
Wolves er vanskelig å ha med å gjøre når de går opp i ledelsen først. CS på reservekeeperen hadde vært så digg =)
(Innlegget ble redigert 30.11.18 21:29)
Hva er egentlig topp 10k eierandel for Doherty? Regner med den er alvorlig høy.
Med både iren og Jimenez på laget er uansett humøret bra!
Fantasy Fix er som vanlig dårlig. Har 85 poeng opp til rank 1 før runden. Live ranken viser nå nr 1 på meg. Tydeligvis noe galt
Willy Boly har spilt alt av PL i år for Wolves. Solid spiller.
Der røyk nesten nullen. For et skudd av Arter
Uff det var nære.. Arter i stolpen.
Hvorfor spiller ikke Bennett....?
Vraket for Saiss tror jeg
Vel, de slapp inn to mål hjemme mot Huddersfield. Vanskelig å forutse at Doherty skulle spille vingback i denne.
Faen ass, legger bort fantasy og forumet i 2 dager, så klarer man å glemme at det er fredagskamp. Heldigvis ikke krise da jeg alltid endrer kaptein og spillere jeg har satt på benk som jeg vil ha inn runda etter på søndager, men hadde en plan om å få på sané... Får se på det positive, 2 FT neste runde og doherty er fint plassert på banen. Aguero cap denne runden og så det blir kveldsbønn om brace fra han. Lykke til guttær!
Hadde vært perfekt med Doherty inn for Bennett om jeg visste at sistnevnte skulle bli benket. Får satse på Patricio får CS da i det minste.
Nevnes med sitt femte gule kort. Mister kampen mot Chelsea.
Dritt
Patricio er så dårlig han
Lukter vel et lite frispark til Patricio. Paterson løper inn rett foran Patricio som ikke får gått ut i duellen
(Innlegget ble redigert 30.11.18 22:25)
Og der scorer faen meg Cardiff.. Fuck.
Patricio driter seg ut..
Paterson skaper det målet.
Hadde Patricio vært litt mer kynisk så hadde han lagt seg ned etter at han ble blokkert av Paterson, og dermed skapt en vanskelig situasjon for dommeren.
(Innlegget ble redigert 30.11.18 22:25)
Patricio driter seg ut igjen ja... Da er det bare å vente på en ny 10-poenger for Hennessey imårra da.
Hitler er tydeligvis helt fredet idag av dommeren. Gikk jo hardt inn på Coady i første omgang også uten at tufsen reagerte.
Skuffende at en feil av dommeren ødelegger 2 CS og bonus muligens. Synes det skulle vært et frispark
Noen flere som visste det var fredagskamp?
Frispark til Wolves?? Syns ikke Paterson gjør noe galt.
(Innlegget ble redigert 30.11.18 22:28)
Obstruerer Patricio vel mener jeg
Nja, men er det ikke dårlig av Patricio og ikke ''ta for seg'' mer når han først kommer ut. Får nesten aldri frispark på de der i PL.
Litt kjipt at Doherty ikke holder nullen. På den andre siden så har han som leder venneligaen Patricio + Doherty, så sånn sett gunstigere for meg i venneligaen med Doherty + Jimenez.