Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

250 kr pengeliga - Fantasy Premier League

NYTT TEMA
FBT
FBTInnlegg: 83
23.07.18 23:50

Ser at det er minst en annen pengeliga her inne, men det er mulig at noen har lyst til å bli med i flere.. I såfall er folk velkommen til å bli med her. Her er info:

- Pris: 250 kroner 

- Ligakode: 411742-220135 
(ikke meld deg inn i ligaen hvis du ikke vil betale)

- 250 kroner betales til følgende konto: 3090 15 85071
(Viktig: Merk betalingen med ditt navn og lagnavn)

- Hvis du er med i den norske pengeligaen så har jeg trolig E-mail addressen din. Hvis du ikke er med der, så er det fint om du kan sende meg E-mail til frankthomassen@live.com så jeg har din E-mail addresse.

- Man må ha meldt seg inn og betalt innen første kampen spilles (Fredag 10 august kl.2000). 
(de som ikke har betalt innen dette blir fjernet fra ligaen)

- Antall premier/fordeling kommer ann pc hvor mange som blir med.

Spre denne informasjonen til alle andre som dere tror er interesserte i litt mer spenning!! Vi har også opprettet en egen Facebook gruppe hvor jeg vil komme med jevnlige oppdateringer om ukens beste, hvem som leder etc 
Let gjerne opp og bli med i den gruppen: Pengeligaen - Fantasy Premier League.

(I og med at det er litt jobb med organisering (innsamling av penger, oppdateringer, utbetalinger etc) gjør jeg som mange andre som arrangerer slike ligaen og tar 10% i rake. 90 % går rett tilbake til premier.)

Jonasar
JonasarInnlegg: 25692
10.08.18 08:45

Hvorfor skal vi gidde og betale for det?

Jonasar
JonasarInnlegg: 25692
26.09.18 20:40

Ikke no svar?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester